Beantwoord

Ik ben geblokkeerd maar kan niet zien hoeveel ik moet betalen

  • 29 March 2019
  • 5 reacties
  • 157 keer bekeken

Ik ben geblokkerd wegens admenstratieve redenen?
Maar ik kan niet zien hoeveel ik moet betalen
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 2 April 2019, 17:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi Helle, welkom op het forum! De snelste manier om te zien hoeveel er openstaat is de pagina kpn.com/ikbetaalnu. Je kunt dan ook daar gelijk via iDeal het bedrag voldoen. Je wordt dan binnen twee uur weer aangesloten. Betaal je na 22:00 uur, dan wordt je de volgende ochtend om 9:00 weer aangesloten.
Hallo erik,
ik kan niet zien hoeveel ik moet betalen
Reputatie 7
Badge +30
Hoi Helle, is het inmiddels gelukt om weer aangesloten te raken? Als je via kpn.com/ikbetaalnu inlogt met je postcode en de laatste drie cijfers van je rekeningnummer krijg je te zien hoeveel er openstaat en kun je dat gelijk betalen.

Daarnaast kun je ook in je MijnKPN zien wat er openstaat.
Hallo erik, ik zou een ideal link naar mij toe gestuurd worden maar heb helaas nog niks ontvangen en wil graag aangesloten worden
Reputatie 7
Badge +30
Dat kan ik me goed voorstellen, Helle. Er zijn wat wijzigingen geweest aan onze kant waardoor het sturen van een iDeal link niet altijd meer kan. In plaats daarvan kun je, via de link die ik al gaf, zelf een iDeal betaling starten. Je hoeft dan niet te wachten op ons.

Klik op: kpn.com/ikbetaalnu.

Je krijgt dan deze pagina te zien (afbeelding). Scroll naar beneden tot je bij het blok komt dat ik in de afbeelding rood omrand heb. Vul daar in het linkerblok je postcode in (aan elkaar) en in het rechtervak de laatste drie cijfers van je rekeningnummer. Je krijgt dan te zien hoeveel je betalen en kunt dat gelijk via iDeal doen.