Beantwoord

Ik ben teleurgesteld over verlenging mobiel abonnement!!

  • 6 juni 2016
  • 2 reacties
  • 304 keer bekeken

Hallo kpn.. 

Waarom komen jullie afspraken niet na. 

Julie hebben mij telefonisch gebeld om mijn abonnement te verlengen.. 

Toen kwamen jullie met het standaard abonnement van 1250 mb  internet en 150 belminuten voor een prijs van 22,50.

Hiermee ging ik niet akkoord waarna ik een minuutje later weer gebeld met een nieuw aanbod.

Deze keer was het 2250 mb internet, 300 belminuten voor een prijs van 17,50.

Hiermee ging ik akkoord en de bevestiging werd telefonisch opgenomen, ik zou diezelfde dag de bevestiging via de ontvangen. Na geen mail te hebben ontvangen krijg ik per post alsnog de bevestiging, maar nadat ik de envelop opengemaak zie ik tot mijn verbazing dat het eerst genoemde abonnement (waarmee ik niet akkoord ging)  heb gekregen. Deze is dus ook nu logischerwijs afgemeld.  Hierna zijn jullie uitgepraat en komen jullie terug bij jullie eerste aanbod..  Wat is dit kpn. Jullie beloven iets,  vragen hiervan telefonisch een bevestiging,  maar geven mij een ander duur abonnement. Ik ben heel teleurgesteld in jullie. 

*Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden

icon

Beste antwoord door Joran 7 juni 2016, 17:42

Welkom op het forum , ik kan me goed voorstellen dat je hier teleurgesteld over bent. De 2e aanbieding die je is gedaan is precies wat je krijgt als je Compleet bent. Dit is inclusief de verdubbelaar (2 x 1000MB) en 250MB aan verlengvoordeel. Abonnementen die onder KPN Compleet vallen krijgen ook € 5 korting. Deze medewerker lijkt er vanuit te zijn gegaan dat je gebruik maakt van KPN Compleet. Dit is makkelijk te controleren en had niet aangeboden mogen worden.

Sinds enige tijd bieden we geen gepersonaliseerde aanbiedingen meer aan. Op de website staan de huidige acties. Dat betekent tot mijn spijt dat ik je geen beter aanbod kan doen dan de oorspronkelijke aanbieding. Ik wil graag achterhalen welke medewerker de tweede aanbieding heeft gedaan, zodat ik deze feedback kan doorgeven. Kun je daarvoor op mijn privébericht reageren?

Mijn excuses voor deze gang van zaken. Niemand wordt hier beter van, ontzettend zonde.

Bekijk origineel

2 reacties

RickterBraak schreef op 6 jun '16 om 20:42uHallo kpn.. 

Waarom komen jullie afspraken niet na. 

Julie hebben mij telefonisch gebeld om mijn abonnement te verlengen.. 

Toen kwamen jullie met het standaard abonnement van 1250 mb  internet en 150 belminuten voor een prijs van 22,50.

Hiermee ging ik niet akkoord waarna ik een minuutje later weer gebeld met een nieuw aanbod.

Deze keer was het 2250 mb internet, 300 belminuten voor een prijs van 17,50.

Hiermee ging ik akkoord en de bevestiging werd telefonisch opgenomen, ik zou diezelfde dag de bevestiging via de ontvangen. Na geen mail te hebben ontvangen krijg ik per post alsnog de bevestiging, maar nadat ik de envelop opengemaak zie ik tot mijn verbazing dat het eerst genoemde abonnement (waarmee ik niet akkoord ging)  heb gekregen. Deze is dus ook nu logischerwijs afgemeld.  Hierna zijn jullie uitgepraat en komen jullie terug bij jullie eerste aanbod..  Wat is dit kpn. Jullie beloven iets,  vragen hiervan telefonisch een bevestiging,  maar geven mij een ander duur abonnement. Ik ben heel teleurgesteld in jullie. 

 
En nee.. Ik heb of ken niemand met kpn compleet!! 

Reputatie 7
Badge +27
Welkom op het forum , ik kan me goed voorstellen dat je hier teleurgesteld over bent. De 2e aanbieding die je is gedaan is precies wat je krijgt als je Compleet bent. Dit is inclusief de verdubbelaar (2 x 1000MB) en 250MB aan verlengvoordeel. Abonnementen die onder KPN Compleet vallen krijgen ook € 5 korting. Deze medewerker lijkt er vanuit te zijn gegaan dat je gebruik maakt van KPN Compleet. Dit is makkelijk te controleren en had niet aangeboden mogen worden.

Sinds enige tijd bieden we geen gepersonaliseerde aanbiedingen meer aan. Op de website staan de huidige acties. Dat betekent tot mijn spijt dat ik je geen beter aanbod kan doen dan de oorspronkelijke aanbieding. Ik wil graag achterhalen welke medewerker de tweede aanbieding heeft gedaan, zodat ik deze feedback kan doorgeven. Kun je daarvoor op mijn privébericht reageren?

Mijn excuses voor deze gang van zaken. Niemand wordt hier beter van, ontzettend zonde.

Reageer