Ik ben al jaren klant bij KPN. Ik vind het altijd prima gaan, tot de afgelopen weken. Ik heb op de dag dat de Samsung Galaxy S10+ bekend werd gemaakt, meteen die telefoon besteld. Mocht ook al sinds november verlengen, en was er bijzonder enthousiast over (20 februari)
Door een fout in KPN's systeem is deze bestelling afgekeurd. Ik heb gebeld, en afgelopen vrijdag heb ik zo'n tachtig minuten aan de telefoon gezeten met een behulpzame meneer die helaas niet die fout van KPN kon verhelpen. Wél vertelde hij mij meerdere keren dat het absoluut de fout van KPN was, en dat hij me morgen (die zaterdag) terug zou bellen om me erdoorheen te helpen, omdat de fout van KPN dan verholpen zou zijn. Zoals beloofd deed hij dat, maar hij deed ook de belofte dat ik me niet druk hoefde te maken over de dag dat hij aan zou komen, omdat hij absoluut wel op releasedag aan zou komen bij me. (2 maart)
Vandaag hoorde ik van meerdere mensen dat ze een mail hadden gekregen dat ze een bezorgdatum konden kiezen. Ik heb die mail niet ontvangen. Na het bellen met KPN kwam ik erachter dat ik simpel gezegd pech heb. Het is meerdere keren erkend als een fout van KPN, maar ik ben degene die nu niet de telefoon op release krijgt, iets wat ik gewoon wel erg belangrijk vind. Ik heb weliswaar een korting van €10 op mijn volgende rekening gekregen van de aardige mevrouw aan de telefoon, alleen vind ik het alsnog uiterst belachelijk dat ik nu langer (mevrouw zei dat het misschien wel een week kon duren) moet wachten op de telefoon die ik letterlijk direct heb besteld na bekendmaking, direct.
Ik wil deze telefoon gewoon erg graag vrijdag 8 maart ontvangen, omdat ik absoluut als één van de eerste besteld heb. Ik wil niet gedupeerd zijn door een fout van KPN. Men zegt dat ik het moet accepteren, maar dat vind ik belachelijk. Dit was niet mijn fout, dus zou ik niet gedupeerd moeten zijn.
*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy, toegevoegd aan forumprofiel
Beste antwoord door Marina_
Bekijk origineel