Beantwoord

Ik kan geen extra mb's bijbestellen foutcode 52094

  • 15 July 2020
  • 3 reacties
  • 219 keer bekeken

Badge

Kan vandaag wederom geen extra mb's aanvragen. Foutcode 52094. Uit het vorige topic blijkt er iets te moeten gebeuren aan de KPN kant.

 

Ik kan nu al 2 dagen geen extra mb's bijbestellen op mijn onbeperkte mobiele abo.

Wij zitten op de camping en zijn afhankelijk van het mobiele internet voor thuiswerken.

Gisteren is er niet gereageerd op mijn verzoek op dit forum. Zou iemand mij vandaag kunnen helpen?

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 16 July 2020, 18:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@CasaDue Wat vervelend dat het niet lukt om extra MB's aan te vragen. Ik zag dat er in totaal 3 topics waren aangemaakt over hetzelfde onderwerp, dus ik heb deze even samengevoegd. Op dit moment is de doorlooptijd op het forum ongeveer 2 dagen, het kan dus even duren voor je reactie krijgt. Zoals het nu lijkt zijn de bundels nu wel actief, zou je kunnen laten weten of het nu ook lukt om extra MB's te bestellen? 

Badge

@Rutger_  Hi Rutger, dank je voor je bericht. Ik wist niet dat de doorlooptijd voor het forum 2 dagen is.  De vorige keer dat het gebeurde had ik al heel snel antwoord. Sorry voor de 3 topics en mijn ongeduld. 

Gistermiddag kon ik ineens weer mb's aanvragen, dus ik kan er nu weer gebruik van maken, dank daarvoor.

 

Groet

Ferry

Reputatie 7
Badge +15

@CasaDue Fijn dat het opgelost is! Op het forum streven wij er naar om binnen 24 uur te antwoorden, op dit moment is het erg druk en kan het wat langer duren! Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben hoor ik het natuurlijk graag!