Beantwoord

Ik kan link niet openen

  • 21 November 2019
  • 6 reacties
  • 86 keer bekeken

Badge

Ik heb een sim only bestelt maar ik kan de link helaas niet openen het wordt niet geactiveerd. Ik snap er helemaal niet van. Ik had het rond 14:30 u vanmiddag bestelt. Ik weet ook niet wanneer het wordt bezorgd. Via chat wordt ik niet wijzer van door die ingeprogameerde robots https://mijnbestelling.kpn.com/inloggen/

 

Admin: afbeelding verwijderd i.v.m. privacy

 

icon

Beste antwoord door Jesper31910 28 November 2019, 18:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@Jesper31910 

Ik heb het ook even geprobeerd met bovenstaande gegevens, maar ik krijg dezelfde melding. Is het bestelnummer wel juist? 

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Hey Jesper, welkom! Ik vermoed inderdaad ook dat je niet het goede bestelnummer gebruikt. Aan de hand van je gegevens heb ik even verder gekeken en ik zie dat de simkaart op de 23e is bezorgd, klopt dat? Heb je hem binnen en in gebruik kunnen nemen?

Reputatie 7
Badge +28

@Jesper31910  Heb je inmiddels de Sim-kaart ontvangen? 

 

Badge

sorry dat het zo lang duurde, was even iets tussen gekomen. ja mijn SIM kaart is er al binnen. Van die bestelnummers snap ik ook niet. Ik heb het idee dat de huidige informatie aan de wensen overliet. Die link klopte althans dat ik via de mail had binnen gekregen niet. :thinking: Maar het is al binnen gelukkig maar! Tout est bien qui finit bien…...:wink:

Reputatie 7
Badge +28

Mooi:ok_hand_tone5: , dan kan jij weer lekker bellen….

 


Allt är bra som slutar bra ... ...: blinka:   

Reputatie 7
Badge +30

Top, goed om te horen! Fijn dat het goed gekomen is.Â