Beantwoord

Ik kan mijn abonnement verlengen maar wat biedt KPN?

• 11 augustus 2016
  • 4 reacties
  • 208 keer bekeken

Mijn mobiel abonnement is weer verleng baar volgens de site van KPN, ik wil wel verlengen maar heb geen behoefte aan een nieuwe telefoon, ook geen belang in sim only gedoe,.
Wat kan KPN mij bieden aan extra korting voor gewoon puur verlengen van mijn abonnement?

PB
icon

Beste antwoord door Cindy_ 12 augustus 2016, 10:00

Hoi @PB-40, welkom op het forum!

Ik zie dat Sjors en Peter je al hebben geïnformeerd over de mogelijkheden. Je hebt 3 opties;

- Verlengen met een toestel
- Verlengen met een Sim Only
- Je huidige abonnement door laten lopen zoals dat nu is

Uit je berichten begrijp ik dat je geen van drieën wilt, maar het is me niet duidelijk wat je dan wel graag wilt. Andere klanten profiteren, omdat ze zich weer voor 1 of 2 jaar verbinden aan KPN. Dit kun je ook doen. De huidige aanbiedingen vind je in MijnKPN.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Als je niet wilt verlengen kan je door gaan met je huidige abbonement, verlengen is dus niet verplicht 🙂
En dus profiteer ik niet, terwijl anderen wel profiteren, mooi is dat..
Reputatie 7
Als je nu pas 6 maanden voor je contracteinde zit heeft verlengen ZONDER telefoon geen enkele zin. Zie onder, vooral 1, 2 en 4.
  1. Op dit moment kun je alleen verlengen mét toestel i.c.m. een 2-jarig contract; je kunt wel 1-jarig sim-only verlengen
  2. Als je je abonnement verlengt, wat eigenlijk vernieuwen is, gaat het nieuwe abonnement in aansluitend op je oude. Je oude loopt dus eerst door tot de einddatum en dan je nieuwe.
  3. Het nieuwe abonnement kun je al 6 maanden voor je oude afloopt afsluiten. (niet eerder!)
  4. Een nieuw toestel krijg je wél direct mee en kun je al meteen gebruiken.
  5. Oh ja, als je niet verlengt loopt je oude abonnement na de einddatum gewoon door. Het wordt dan per maand opzegbaar. Vernieuwen kan dan per direct.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi @PB-40, welkom op het forum!

Ik zie dat Sjors en Peter je al hebben geïnformeerd over de mogelijkheden. Je hebt 3 opties;

- Verlengen met een toestel
- Verlengen met een Sim Only
- Je huidige abonnement door laten lopen zoals dat nu is

Uit je berichten begrijp ik dat je geen van drieën wilt, maar het is me niet duidelijk wat je dan wel graag wilt. Andere klanten profiteren, omdat ze zich weer voor 1 of 2 jaar verbinden aan KPN. Dit kun je ook doen. De huidige aanbiedingen vind je in MijnKPN.

Reageer