Beantwoord

Ik kan mijn bestelling niet volgen

  • 31 March 2020
  • 4 reacties
  • 72 keer bekeken

Badge

Hoi, 

ik heb gister een bestelling geplaatst (nieuwe telefoon+abonnement) ik kan mijn bestelling niet volgen via de bevestigingsmail die ik ontvangen heb. Er staat dat mijn persoonlijke omgeving nog niet online staat. Ik weet niet wanneer ik mijn nieuwe telefoon kan verwachten aangezien er op de website stond dat die vandaag geleverd zou worden. 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 11 April 2020, 10:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Pmndrs en welkom op het forum! Is het nog goedgekomen met de levering van het toestel? :grimacing: Mocht hij nog niet bezorgd zijn, om welk type toestel gaat het dan precies? Wil je dan ook je forumprofiel aanvullen met je adresgegevens, de naam van de contractant, het 06-nummer waar het om gaat en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN? Dat laatste kun je bijvoorbeeld in het veld persoonlijke opmerkingen noteren. Alle velden waar privé achter staat zijn alleen inzichtelijk voor jou en de moderators op het forum. Met deze gegevens kan ik op onderzoek uit! 

Badge

Hoi @Pmndrs en welkom op het forum! Is het nog goedgekomen met de levering van het toestel? :grimacing: Mocht hij nog niet bezorgd zijn, om welk type toestel gaat het dan precies? Wil je dan ook je forumprofiel aanvullen met je adresgegevens, de naam van de contractant, het 06-nummer waar het om gaat en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN? Dat laatste kun je bijvoorbeeld in het veld persoonlijke opmerkingen noteren. Alle velden waar privé achter staat zijn alleen inzichtelijk voor jou en de moderators op het forum. Met deze gegevens kan ik op onderzoek uit! 

Hoi, 

nee het is nog niet geleverd en ik heb verder ook niks gehoord. Ik heb afgelopen week gebeld naar KPN en toen zeiden ze dat ik moest wachten omdat de bestelling nog handmatig bevestigd moest worden. Het gaat om een Iphone XR met abonnement. Ik heb mijn gegevens toegevoegd in het forumprofiel. 
 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Pmndrs, vreemd dit! Ik zie inderdaad staan dat ‘ie handmatig beoordeeld moet worden, maar het duurt nu wel erg lang vind ik. Ik ga er achteraan en zodra ik meer informatie heb, kom ik er bij e op terug. 

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb inmiddels de bevestiging gekregen dat je aanvraag verkeerd gelabeld was. Ik zie dat deze inmiddels geannuleerd is. De collega geeft aan dat je eerst een contractovername moet doen en je daarna een nieuwe order kunt plaatsen. Hopelijk heb je zo voldoende informatie. Mijn excuses voor het ongemak!