Beantwoord

Ik kan nog niet verlengen

  • 11 December 2019
  • 5 reacties
  • 141 keer bekeken

Ik doe de verlengcheck en er staat : Dit nummer wordt niet herkend als verlengbaar KPN telefoonnummer. Maar bij mijn kpn staat ik per 12-12-2019 kan verlengen. Dats morgen dus. Ik zou graag morgen wel willen verlengen

 

Admin: titel aangepast i.v.m. volledigheid

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 13 December 2019, 20:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Eelke de Ruig ,

We zijn nu een dag verder, is het jou vandaag gelukt om te verlengen?  

Het is niet mogelijk om eerder dan 120 dagen voor het contracteinde een verlenging in gang te zetten.

Verder heeft voor het contracteinde verlengen alleen zin als je een nieuwe telefoon mét lening wilt hebben. 

Wil je alleen het abonnement verlengen, sim only dus, dan zou ik rustig wachten. Een abonnement eindigt namelijk nooit. Tenzij je het opzegt. 

(verlengen = nieuw abonnement nemen op zelfde aansluiting)

Hallo @Eelke de Ruig ,

 

(verlengen = nieuw abonnement nemen op zelfde aansluiting)

En mogelijk andere bundels en kosten inderdaad enkel intressant als je ook een ander toestel wil of nodig hebt, vaak loont het om te wachten op een leuke aanbieding zoals kortingen op een toestel, bundels met betere prijzen.

Reputatie 7

Hallo @Eelke de Ruig, welkom bij ons op het forum. Als je per de 12e kon verlengen, klopt het dat je op de 11e de melding kreeg dat het nog niet kon. Het verlengen was immers pas vanaf de 12e mogelijk :slight_smile: Is het inmiddels wel gelukt om jouw abonnement te verlengen?

Hallo @Eelke de Ruig, welkom bij ons op het forum. Als je per de 12e kon verlengen, klopt het dat je op de 11e de melding kreeg dat het nog niet kon. Het verlengen was immers pas vanaf de 12e mogelijk :slight_smile: Is het inmiddels wel gelukt om jouw abonnement te verlengen?

Ja het is gelukt!

Reputatie 7

Helemaal goed, dat is fijn om te lezen :)
Veel plezier alvast met je nieuwe abonnement, als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.