Vraag

Ik wil graag BTW vermeld op mijn factuur

  • 21 October 2017
  • 1168 reacties
  • 21672 keer bekeken

Reputatie 1

Wil je graag een BTW-factuur? Dat kan! 

 

Een KPN medewerker kan dit voor je in orde maken en het is ook mogelijk om BTW facturen met terugwerkende kracht te sturen. 

Update 31-10-2021:

Het aanvragen van BTW op de factuur is niet meer mogelijk via het forum, je kunt hiervoor contact opnemen met onze telefonische klantenservice. Na een verificatie kunnen de collega's daar je direct verder helpen!

  • Telefonisch zijn wij hiervoor bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Op zon- en feestdagen zijn we hiervoor gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij wél 24/7 bereikbaar.

 

 

Update: 11-12-2022


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1168 reacties

Ok dankjewel Joran!
Hi, kunnen jullie a.u.b. BTW specificeren op de factuur? Ik weet dat het mogelijk is maar het lukt me niet om met een medewerker in contact te komen. Alvast bedankt!

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +30
Ha @joriskpn, welkom! Bij dezen voor je geregeld! Vanaf de volgende factuur is het gespecificeerd. Hoe probeerde je eigenlijk contact met ons op te nemen? Dat kan naast het forum, via de telefoon (0800-0105), via chat (kpn.com/contact) én via Facebook en Twitter.
Ik heb mijn profiel aangepast, graag hoor ik van jullie
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @JohannaM, Ook jij zult de BTW specificaties zien op de volgende factuur. Mocht je jouw voorgaande facturen ook nog willen ontvangen incl. btw , dan hoor ik graag van je. Deze kan ik je alsnog mailen.
hallo Marina, ja ik zou heel graag de voorgaande facturen ook met btw willen ontvangen. De laatste halfjaar zou het mooiste zijn. Alvast bedankt!!
Reputatie 7
Badge +20
@JohannaM Ik heb je zojuist de BTW-specificaties van de afgelopen maanden toegestuurd. 🙂
Voor mij het zelfde verzoek. Ik zou graag de BTW op mijn factuur willen hebben.
Reputatie 7
Badge +21
Dat is mogelijk @wowt. Als je je gegevens achterlaat op het KPN Forum profiel zullen wij ervoor zorgen dat de BTW specificatie te zien is op de toekomstige facturen. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Dat is mogelijk @wowt. Als je je gegevens achterlaat op het KPN Forum profiel zullen wij ervoor zorgen dat de BTW specificatie te zien is op de toekomstige facturen. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?

@Vikash ik heb het profiel aangevuld. Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +20
@wowt ik heb het voor je aangezet!
Thx @Bart_
Hoi, Ik zou ook graag de BTW op de facturen vermeld zien en het liefst ook op de rekeningen van de afgelopen 6 maanden. Is dat mogelijk? Hartelijk dank!
Reputatie 7
Badge +30
Ha @Pauline10, welkom! Dit kunnen we zeker doen. Wil je daarvoor nog wel je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer en het even laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Dankjewel!
@Marcia_ Ik heb het 06-nummer in mijn profiel aangevuld! Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +30
Top! Ik heb het voor de eerstvolgende factuur aangezet en alle btw specificaties die ik kon vinden naar je gemaild.
Beste KPN,
ik zou graag BTW facturen willen ontvangen op mijn toekomstige facturen en die van januari en februari 2019.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Kunnen jullie de BTW op mijn factuur erbij zetten?
Kan dit ook nog voor de maand januari? Ik moet deze namelijk indienen.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +20
Beste KPN, ik zou graag BTW facturen willen ontvangen op mijn toekomstige facturen en die van januari en februari 2019.
Dat kan ik voor je in orde maken. Dan heb ik wel wat gegevens van je nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Reputatie 7
Badge +20
Kunnen jullie de BTW op mijn factuur erbij zetten?
Kan dit ook nog voor de maand januari? Ik moet deze namelijk indienen.

Dag Patrick. Dat kan. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
@Bart_ blijkbaar is er iets niet goed gegaan want de nieuwe factuur is nog steeds incl. btw.
Reputatie 7
Badge +20
@wowt Het staat gelukkig goed, maar ik ben bang dat de wijziging te laat kwam om deze factuur inclusief de BTW-vermelding te sturen. Ik heb je zojuist een afzonderlijke BTW-specificatie toegestuurd.
Reputatie 7
Hi @patrickwijn Ik zie dat je jouw gegevens nog niet (volledig) hebt aangevuld. Wil je jouw KPN Forum profiel voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? Dan kunnen we het voor je in orde maken. Laat hier even een berichtje achter als je er klaar voor bent? 🙂
graag zou ik ook Btw op me factuur willen. Zou je dat voor me willen doen?
alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +28
Hoi @Jojo23, welkom op het forum! Ik heb je bericht even verplaatst naar dit centrale topic. Dat gaan we regelen. Kun je jouw profiel aanvullen met je adresgegevens en klantnummer en een reactie sturen als dat is gebeurd?