Vraag

Ik wil graag BTW vermeld op mijn factuur

  • 21 October 2017
  • 1168 reacties
  • 21666 keer bekeken

Reputatie 1

Wil je graag een BTW-factuur? Dat kan! 

 

Een KPN medewerker kan dit voor je in orde maken en het is ook mogelijk om BTW facturen met terugwerkende kracht te sturen. 

Update 31-10-2021:

Het aanvragen van BTW op de factuur is niet meer mogelijk via het forum, je kunt hiervoor contact opnemen met onze telefonische klantenservice. Na een verificatie kunnen de collega's daar je direct verder helpen!

  • Telefonisch zijn wij hiervoor bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Op zon- en feestdagen zijn we hiervoor gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij wél 24/7 bereikbaar.

 

 

Update: 11-12-2022


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1168 reacties

Ha Joran, dankjewel.
profiel is aangevuld.
Reputatie 7
Badge +28
Geregeld! Vanaf de eerstvolgende factuur wordt de btw-specificatie meegestuurd 🙂
Goedemiddag,
Hoe kan ik de BTW op mijn factuur zien?
Groetjes,
Johan

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @JKhuh, welkom! Als je je forumprofiel aanvult met je postcode + huisnummer en je 06-nummer, dan kan ik dit voor je aanvragen. Laat je het me hier even weten wanneer je dat gedaan hebt?
Beste Marcia, dank voor het snele bericht! Profiel is overeenkostig verzoek aangepast.
gr.
Reputatie 7
Badge +30
Dank je! Ik heb het bij dezen aangepast. Vanaf je komende factuur staat de btw erop gespecificeerd.
Top!
Ik zou in de toekomst graag de btw op de facturen van mijn mobiel abonnement vermeld willen hebben. Is dit mogelijk?
Hallo, op mijn facturen zie ik geen btw staan. Kunt u dat voor mij aanpassen.
Bij voorbaat dank
Vriendelijke groet

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +20
Ik zou in de toekomst graag de btw op de facturen van mijn mobiel abonnement vermeld willen hebben. Is dit mogelijk?
Dat is zeker mogelijk, @HansJRG Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo, op mijn facturen zie ik geen btw staan. Kunt u dat voor mij aanpassen.
Bij voorbaat dank
Vriendelijke groet

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Dat kan ik, @fransvano Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Reputatie 7
Badge +20

Ik zou in de toekomst graag de btw op de facturen van mijn mobiel abonnement vermeld willen hebben. Is dit mogelijk?Dat is zeker mogelijk, @HansJRG Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Dank je voor het updaten van je profiel. Ik heb het één en ander aangepast. Op je volgende (of uiterlijk de daarop volgende) factuur zie je de BTW vermeld staan!
Dank je voor de moeite!
Is het mogelijk om de factuur van vorige maand een kopie met BTW te krijgen?
Reputatie 7
Badge +20
Dank je voor de moeite!
Is het mogelijk om de factuur van vorige maand een kopie met BTW te krijgen?

Dat is mogelijk. Ik heb 'm zojuist naar je verstuurd!
ik zou graag btw vermelding willen op mijn factuur

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +21
@rickvds, dat kunnen we uiteraard voor je in orde maken 😉 Wil je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer (bij persoonlijke opmerkingen)? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.
Reputatie 7
Hay @rickvds heb je de post van Susan nog gelezen? We maken het graag voor je in orde, wil je daarvoor de benodigde gegevens aanvullen in je forumprofiel. Vergeet dan niet hier een berichtje achter te laten, dan kunnen we voor je aan de slag 🙂
Goedemorgen,

Graag zouden wij voor nr ** het btw bedrag op de factuur zien; kan dat ?

Mvg
H.B. Switters

*Admin: reactie verplaatst en 06-nummer verwijderd i.v.m. privacy.
Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum @Swt! Dat kan en is bij dezen geregeld. Vanaf de volgende factuur wordt de btw ook vermeld.
Graag wil ik btw op mijn factuur

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Ries70, Dat kunnen we regelen! Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kunnen we het voor je in orde maken. Stuur je hier een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? ☺️
Marina,


Ik heb e.e.a aangevuld. Voor de volledigheid gaat het om nummer 06 ***** op naam van SF Elissen, ondergebracht onder ons huisadres.

Groet,

Richard

Admin: 06-nummer weggehaald ivm privacy
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Richard, het is bij dezen aangepast. Vanaf de eerstvolgende factuur ontvang je de btw specificatie.
Beste KPN, ik zou graag de btw op mijn kpn mobiel en internet factuur hebben staan. kunnen jullie dit in orde maken? Alvast dank.
Groet,
Marloes

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic



Reputatie 7
Badge +20
Beste KPN, ik zou graag de btw op mijn kpn mobiel en internet factuur hebben staan. kunnen jullie dit in orde maken? Alvast dank.
Groet,
Marloes

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Ha @mvschagen Dat kan ik zeker in orde maken. Op je internetfactuur staat de btw al vermeld. Op de factuur voor je mobiele abonnement staat 'ie inderdaad nog niet. Dat heb ik nu gewijzigd. Op de volgende of uiterlijk de daarop volgende factuur zal het er bij staan. Mocht het nodig zijn dan kan ik je een btw-specificatie nasturen.