Vraag

Ik wil graag BTW vermeld op mijn factuur

  • 21 October 2017
  • 1168 reacties
  • 21646 keer bekeken

Reputatie 1

Wil je graag een BTW-factuur? Dat kan! 

 

Een KPN medewerker kan dit voor je in orde maken en het is ook mogelijk om BTW facturen met terugwerkende kracht te sturen. 

Update 31-10-2021:

Het aanvragen van BTW op de factuur is niet meer mogelijk via het forum, je kunt hiervoor contact opnemen met onze telefonische klantenservice. Na een verificatie kunnen de collega's daar je direct verder helpen!

  • Telefonisch zijn wij hiervoor bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Op zon- en feestdagen zijn we hiervoor gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij wél 24/7 bereikbaar.

 

 

Update: 11-12-2022


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1168 reacties

Heb deze vraag al diverse keren voorbij zien komen en heb het al eens aangevraagd, maar ik zou graag ook de BTW op mijn factuur van mijn mobile telefoon gemeld zien, is dit nog mogelijk?
ook nog evt van jan, feb, mrt 2019?
hoop dat het kan.....

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +20
Heb deze vraag al diverse keren voorbij zien komen en heb het al eens aangevraagd, maar ik zou graag ook de BTW op mijn factuur van mijn mobile telefoon gemeld zien, is dit nog mogelijk?
ook nog evt van jan, feb, mrt 2019?
hoop dat het kan.....

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hallo @Divavonne Dat is zeker mogelijk. Hoe en wanneer heb je dit aangevraagd? Ik ga er vanuit dat dan namelijk al in orde is gebracht. Ik kan je eventueel BTW-specificaties van januari, februari en maart nog nasturen. Ik kijk met alle plezier na hoe het zit. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Beste KPN,

kunt u regelen dat voortaan de btw op mijn facturen wordt vermeld?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +20
Beste KPN,

kunt u regelen dat voortaan de btw op mijn facturen wordt vermeld?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Ha @buan Dat kan ik en dat heb ik ook gedaan. Vanaf de volgende of uiterlijk de daaropvolgende factuur zal het vermeld staan. Mocht je van dit jaar nog enkele BTW-specificaties nodig hebben, dan kun je dat hier laten weten. Dan kunnen we die ook nog nasturen.
Dag, ik zou graag de btw gespecifieerd zien op mijn facturen voor mobiel bellen. En ook graag de eerste drie nog eens met die specificatie.

Admin: bericht samengevoegd met verzameltopic
Reputatie 7
Badge +30
Hoi @SNAHK, ik kan je hiermee helpen. Vul je gegevens in op je profiel, en laat in dit topic weten als je dit gedaan hebt. Dan gaan we aan de slag 🙂
Ik heb mijn klantnummer en naam ingevuld, Erik. Ik neem aan dat dit voldoende is? Bij voorbaat dank.
Reputatie 7
Badge +21
@SNAHK, yes dankjewel! Ik heb de btw-specificatie aangezet. Vanaf de factuur in mei zal dit er apart bij vermeld worden 😉
Dankjewel, Susan! Zou ik van januari, februari en maart ook nog een specificatie kunnen krijgen? En van april als die factuur komt?
Reputatie 7
Badge +30
Komen er per mail aan!
Beste KPN-team,

Ik zou in de toekomst graag de btw op de facturen van mijn mobiel abonnement vermeld willen hebben. Is dit mogelijk?

Vriendelijke groeten
Viola

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Zover ik weet gebeurd dit enkel bij zakelijke abonnementen.

Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @VWFA, welkom! Ik kan dat gelukkig voor je in orde maken. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Laat even weten wanneer je dat gedaan hebt en ik ga het aanzetten.
Kunt u de BTW voortaan vermelden op de facturen van mijn 2 mobiele telefoonnummers?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @PJut, Dat kunnen wij zeker! Zou je daarvoor je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer(s) mobiel de mobiele nummers aanvullen. Dan kan ik het voor je in orde maken. Stuur je hier weer een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂
Hallo, ik zou graag BTW facturen willen ontvangen op mijn toekomstige facturen en die van februari, maart en april van dit jaar. Het gaat om mijn mobiele abonnement.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Gvrooij, bedankt voor je bericht! Dat kan ik voor je in orde maken, sterker nog, dat heb ik al geregeld 🙂 De BTW specificatie van de facturen van februari, maart en april heb naar het bij ons bekende e-mailadres gestuurd. En voor de komende facturen staat de BTW specificatie aan! 😉
Dank voor de snelle afhandeling!
Hallo allemaal,

Ook ik wil graag de BTW vermeld zien op de factuur voor mijn mobiele abonnent. Kan dat geregeld worden? Zie mijn nummer in de profielgegevens.

Groeten!
Reputatie 7
Badge +28
Welkom @Mobielletje, dat kan en is geregeld! Vanaf de eerstvolgende factuur wordt de BTW specificatie vermeld.
Top! We gaan het zien!
ls

zouden jullie de btw specificatie kunnen aanzetten voor mijn facturen

B Andries
klantnummer 20147032829

alvast bedankt

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @aanzetten btw op factuur. Dat is mogelijk. Ik heb zojuist de BTW specificatie toegevoegd. Vanaf de volgende factuur zie je dit terug op de factuur.
Hi, zelfde hier, wil ik dus graag de BTW vermeld zien op de factuur voor mijn mobiele abonnent.

klantnummer heb ik op mijn profiel al ingevuld.
Reputatie 7
Badge +30
Dank je, @phs42! Wil je, ter verificatie ook nog postcode, huisnummer en naam van de contractant invullen? Laat hier even weten als je dit gedaan hebt, dan gaan we dit voor je regelen.