Vraag

Ik wil graag BTW vermeld op mijn factuur

  • 21 October 2017
  • 1168 reacties
  • 21666 keer bekeken

Reputatie 1

Wil je graag een BTW-factuur? Dat kan! 

 

Een KPN medewerker kan dit voor je in orde maken en het is ook mogelijk om BTW facturen met terugwerkende kracht te sturen. 

Update 31-10-2021:

Het aanvragen van BTW op de factuur is niet meer mogelijk via het forum, je kunt hiervoor contact opnemen met onze telefonische klantenservice. Na een verificatie kunnen de collega's daar je direct verder helpen!

  • Telefonisch zijn wij hiervoor bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Op zon- en feestdagen zijn we hiervoor gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij wél 24/7 bereikbaar.

 

 

Update: 11-12-2022


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1168 reacties

Dank je, @phs42! Wil je, ter verificatie ook nog postcode, huisnummer en naam van de contractant invullen? Laat hier even weten als je dit gedaan hebt, dan gaan we dit voor je regelen.
Hi Erik_

volgens mij heb ik dit net gedaan, kun jij even mee kijken? Dankjewel
Reputatie 7
Badge +25
@phs42: klopt hoor. Voortaan staat de BTW op de factuur. 🙂
Op mijn nota voor april staat de BTW-nog niet. Dat zou vanaf mei iig moeten kloppen. Kan ik voor april nog een BTW-factuur krijgen? Dank.
Reputatie 7
Badge +19
@SNAHK, De facturen ontvang je vanmiddag nog in jouw mailbox. Mis je nog andere facturen, laat het vooral weten. Anders wens ik je een mooi weekend!
Hi! Ik wil ook graag de BTW vermeld hebben op mijn aankomende facturen. Kunnen jullie dit voor mij regelen? Alvast bedankt!

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +30
Ha @StudioDeche, welkom! Van mij mag het, maar ik zie geen diensten onder jouw adres! Wil je controleren of je dit goed ingevuld hebt? En wil je ook je 06-nummer invullen in je profiel? Dan zoek ik verder 🙂.
Hoi!

Ook ik zou graag btw op mijn factuur willen hebben. Hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Groetjes,

ED
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @ED1985, zeker willen we je hierbij helpen! Alleen kan dat niet zonder gegevens.. Wil je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer + 06-nummer? Geef even een seintje wanneer dit gelukt is, dan gaat het sneller 😉
Hoi @Susan_ volgens mij is het me gelukt 😉
Reputatie 7
Badge +28
Klopt @ED1985! De btw wordt vanaf nu vermeld op de factuur 🙂
Hallo, Ik zou graag op mijn facturen ook de BTW vermeld zien. Kun je die bij mij ook aanzetten vanaf nu en de overige facturen van 2019 opnieuw met Btw vermelding willen maken?
Dank,

Anouk Bogers.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Ik wil graag de BTW vermeld hebben op de facturen. Hoe kan ik dat het beste aanpakken ?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +21
@Mpianim1310, dat is mogelijk. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer, 06-nummer(s) en klantnummer(s)? Zodra we deze gegevens hebben, kunnen we de BTW toevoegen op de mobiele factuur. Laat je ons weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld.
Ook ik zou graag BTW vermeld willen hebben op mijn facturen (voornamelijk van het mobiele abonnement wat in mijn profiel staat, de rest is niet zo belangrijk).
Reputatie 7
Badge +28
@KSijbers: Geregeld! De aankomende facturen zullen de btwspecificatie tonen. Het Internet+TV abonnement toont de btw standaard in het blokje bovenaan. Voor je mobiele abonnement is het nu aangepast.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo, Ik zou graag op mijn facturen ook de BTW vermeld zien. Kun je die bij mij ook aanzetten vanaf nu en de overige facturen van 2019 opnieuw met Btw vermelding willen maken?
Dank,

Anouk Bogers

Hallo @Bruto Toegevoegde Waarde Ik heb je vraag naar dit algemene topic verplaatst. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? Dan regel ik het voor je! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Hallo,
Ik wil ook graag de btw vermeld zien op mijn factuur.
Thx.
  • Frans
Reputatie 7
Badge +20
Hallo,
Ik wil ook graag de btw vermeld zien op mijn factuur.
Thx.
  • Frans

Ik heb het voor je aangezet. Op de volgende of uiterlijk de daarop volgende factuur is het in orde.
Goedemorgen,

graag ontvang ik facturen met btw, wat heb je hiervoor nodig? (Gaat om mobiele nummer).
Vaste lijnen krijg ik wel btw vermelding
Reputatie 7
Badge +25
Hi @marlies7, welkom! Kun je je gegevens (naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer) invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan zetten we dat voor je aan.
Done. Reageren jullie via email verder? Krijg ik een seintje als t is geregeld?
Reputatie 7
Badge +25
Done. Reageren jullie via email verder? Krijg ik een seintje als t is geregeld?
Bij dezen het seintje. 🙂 Het is geregeld.
Ik heb inmiddels begrepen dat er niet meer ( al een tijdje) standaard BTW op de factuur wordt vermeld bij consumenten abonnementen.
Ik lees dat een moderator dit op een manier wel kan activeren/zichtbaar maken.
Ik zou dit graag aan willen vragen bij deze.

bvd Raymond

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @meijer504, klopt het wordt niet standaard aangezet. We kunnen dit uiteraard voor je regelen, maar hiervoor hebben we wel wat gegevens nodig. Kun je je gegevens (naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer) invullen in je Forum profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Reputatie 7
Badge +22
Goedenavond @meijer504, klopt het wordt niet standaard aangezet.
@Susan_ waarom wordt dat niet standaard aangezet? We weten toch dat we overal BTW over moeten betalen? Niks is BTW-vrij in dit land. En deze vraag wordt best vaak gevraagd, dan kan KPN dit beter standaard aanzetten voor zijn klanten.