Vraag

Ik wil graag BTW vermeld op mijn factuur

  • 21 October 2017
  • 1168 reacties
  • 21665 keer bekeken

Reputatie 1

Wil je graag een BTW-factuur? Dat kan! 

 

Een KPN medewerker kan dit voor je in orde maken en het is ook mogelijk om BTW facturen met terugwerkende kracht te sturen. 

Update 31-10-2021:

Het aanvragen van BTW op de factuur is niet meer mogelijk via het forum, je kunt hiervoor contact opnemen met onze telefonische klantenservice. Na een verificatie kunnen de collega's daar je direct verder helpen!

  • Telefonisch zijn wij hiervoor bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Op zon- en feestdagen zijn we hiervoor gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij wél 24/7 bereikbaar.

 

 

Update: 11-12-2022


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1168 reacties

Reputatie 7
Badge +21
@Dennis Schreve, lang niet alle klanten willen BTW op hun facturen, diegene die dat willen kunnen het aanvragen (bij begin abonnement of later, zoals in dit topic). Het is nog niet zo dat we overspoeld worden met reacties 😉 Wellicht is dit in de toekomst anders!
graag zou ik ook de btw apart vermeld hebben op mijn facturen.

bij voorbaat dank, Marleen
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Mleen, Dat kan ik voor je in orde maken. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het voor je regelen. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂
Goedenavond @meijer504, klopt het wordt niet standaard aangezet. We kunnen dit uiteraard voor je regelen, maar hiervoor hebben we wel wat gegevens nodig. Kun je je gegevens (naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer) invullen in je Forum profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Bij deze het seintje, aangepast.
Groet Raymond
Reputatie 7
Badge +21
@meijer504, top dankjewel! Ik heb het aangepast. Het kan zijn dat in mei het nog niet toegevoegd wordt (omdat het nu al 3 mei is), maar in juni sowieso!
Seintje
Reputatie 7
Badge +28
@Mleen: Aangezet voor alle nummers!
Heb gegevens geupdate voor BTW op factuur. 🙂

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +30
@Mpianim1310 is inmiddels geregeld voor je!
Ik zou graag opnieuw factuur 1062142772 (11 juni 2018) willen ontvangen met btw erop vermeld, voor de boekhouding 2018. Daarnaast indien mogelijk alle toekomstige facturen ook met btw vermelding.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +20
Ik zou graag opnieuw factuur 1062142772 (11 juni 2018) willen ontvangen met btw erop vermeld, voor de boekhouding 2018. Daarnaast indien mogelijk alle toekomstige facturen ook met btw vermelding.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hallo @mivabeekum Ik heb de btw-vermelding voor de toekomstige facturen aangezet. Het kan zijn dat het nog niet op de komende factuur wordt meegenomen, dus hou dat even in de gaten. Ik heb je de btw-specificatie van de gevraagde factuur toegestuurd!
Hoe kan ik de btw op mijn factuur zien?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +25
Hi @gtgaby! Wij kunnen de BTW aanzetten zodat het voortaan gespecificeerd staat op de factuur. Kun je je gegevens (naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer) invullen in je Forum profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Toegevoegd👍
Reputatie 7
Badge +30
Dank je, @gtgaby, bij dezen heb ik het aangepast. Vanaf de komende of daarna volgende factuur staat de btw-specificatie erop.
Goedemorgen, zou u de BTW ook voor mij zichtbaar willen maken op de facturen? Ik heb mijn profiel aangevuld, maar als u meer gegevens nodig hebt geef ik ze uiteraard graag. Dank u wel alvast!

(Edit: dit is mijn eerste bericht op dit forum, pardon als ik eigenlijk een nieuw bericht had moeten maken in plaats van hierop te reageren. Ik zag echter dat het nog recent actief was.)
Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen, zou u de BTW ook voor mij zichtbaar willen maken op de facturen? Ik heb mijn profiel aangevuld, maar als u meer gegevens nodig hebt geef ik ze uiteraard graag. Dank u wel alvast!

(Edit: dit is mijn eerste bericht op dit forum, pardon als ik eigenlijk een nieuw bericht had moeten maken in plaats van hierop te reageren. Ik zag echter dat het nog recent actief was.)

Hallo @vmeijer Van harte welkom op het KPN Forum. Je hebt je verzoek precies in het juiste topic geplaatst, dus het is helemaal in orde zo. Ik heb de BTW-vermelding voor je ingeschakeld en vanaf de komende of uiterlijk de daarop volgende factuur zul je het gaan zien.
Badge
Goedendag,

Bij mijn nieuwe werkgever, mag ik kosten voor mijn mobiele telefoon declareren, mits de BTW op de factuur staat. Dat is momenteel nog niet zo.
Kan die aangezet worden?

Bij voorbaat dank!

Met vriendelijke groet,
Marco

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +30
Bij dezen gewijzigd, @mcbeelen! Wordt vanaf je volgende of daarnavolgende factuur verwerkt 🙂
Badge
Goedendag,

Bij mijn nieuwe werkgever, mag ik kosten voor mijn mobiele telefoon declareren, mits de BTW op de factuur staat. Dat is momenteel nog niet zo.

Kan die aangezet worden?

Bij voorbaat dank!
Reputatie 7
Badge +28
Bij dezen gewijzigd, @mcbeelen! Wordt vanaf je volgende of daarnavolgende factuur verwerkt 😉
Badge
@Joran : Dank je wel!
Beste mensen,
ik ben bezig met mijn administratie over 2018 tot heden. Graag zou ik vanaf het afsluiten van mijn mobiel abonnement bij jullie alle facturen inclusief BTW specificatie willen ontvangen. En graag ook in de toekomst.
Ik kan nu alleen facturen incl BTW downloaden vanaf juli 2018.
Dank en groet,
Kees Izelaar

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Kees Izelaar Ik kan je daarbij helpen. Ik heb wel wat extra info van je nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Is het nog steeds mogelijk? Dan graag de aanpassing.