Vraag

Ik wil graag BTW vermeld op mijn factuur

  • 21 October 2017
  • 1168 reacties
  • 21646 keer bekeken

Reputatie 1

Wil je graag een BTW-factuur? Dat kan! 

 

Een KPN medewerker kan dit voor je in orde maken en het is ook mogelijk om BTW facturen met terugwerkende kracht te sturen. 

Update 31-10-2021:

Het aanvragen van BTW op de factuur is niet meer mogelijk via het forum, je kunt hiervoor contact opnemen met onze telefonische klantenservice. Na een verificatie kunnen de collega's daar je direct verder helpen!

  • Telefonisch zijn wij hiervoor bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Op zon- en feestdagen zijn we hiervoor gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij wél 24/7 bereikbaar.

 

 

Update: 11-12-2022


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1168 reacties

Beste,

Ook ik zou graag de BTW vermeld willen zien op mijn facturen. Alvast bedankt! 

Reputatie 7
Badge +20

Beste,

Ook ik zou graag de BTW vermeld willen zien op mijn facturen. Alvast bedankt! 

Dat kan, @Ray Zou je jouw [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]KPN Forum profiel[/url] willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Reputatie 1
Badge

Goedenavond. De facturen van sept en okt heb ik inmiddels gekregen met btw specificatie. Maar die van november is weer zonder. Zouden jullie deze ook met specificatie naar mij kunnen sturen, plus in de toekomst ze standaard voorzien van btw specificatie. 

 

Mijn dank is groot.

MVG Tommy van Herk

Reputatie 7
Badge +24

Hi Tommy, wat vreemd dat dit nu niet is gelukt. Ik heb dit wederom aangezet en voor nu de specificatie van btw van de laatste factuur naar je gemaild. Mijn excuses voor het ongemak. 

Beste Kpn,

 

Ik zou ook graag een btw factuur ontvangen voor mijn mobiele abonnement

Ik heb alvast alle gegevens ingevuld in mijn forum profiel

Alvast bedankt!

mvg,

Michel

Reputatie 7
Badge +21

Beste Kpn,

 

Ik zou ook graag een btw factuur ontvangen voor mijn mobiele abonnement

Ik heb alvast alle gegevens ingevuld in mijn forum profiel

Alvast bedankt!

mvg,

Michel

Dat is mogelijk. Ik heb zojuist de BTW specificatie toegevoegd aan jouw toekomstige facturen. :slight_smile:

@Vikash 

Heel erg bedankt Vikash. Nog een laatste vraagje, zou het eventueel nog mogelijk zijn om van mijn facturen van 2019 een nieuwe btw versie te ontvangen?

 

mvg,

Michel

Reputatie 7
Badge +21

@Vikash

Heel erg bedankt Vikash. Nog een laatste vraagje, zou het eventueel nog mogelijk zijn om van mijn facturen van 2019 een nieuwe btw versie te ontvangen?

mvg,

Michel

Ook dat is mogelijk. Ik heb de laaste vijf facturen met daarop de BTW specificatie per e-mail verstuurd. 

 

Hoi, kennelijk is alleen het forum een manier op btw op je factuur te krijgen. Ik wil dit graag voor alle toekomstige facturen v mobiel bellen en de factuur die ik daar reeds voor ontvangen heb.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi, kennelijk is alleen het forum een manier op btw op je factuur te krijgen. Ik wil dit graag voor alle toekomstige facturen v mobiel bellen en de factuur die ik daar reeds voor ontvangen heb.

Hi @sasker Nee, hoor. Het zou ook via de reguliere klantenservice moeten kunnen. Is dat niet gelukt? Ik help je er hoe dan ook graag mee. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Beste Kpn,

 

Ik zou ook graag een btw factuur ontvangen voor mijn mobiele abonnement

Ik heb alvast alle gegevens ingevuld in mijn forum profiel

Alvast bedankt!

mvg,

Michel

Dat is mogelijk. Ik heb zojuist de BTW specificatie toegevoegd aan jouw toekomstige facturen. :slight_smile:

@Vikash 

Beste Vikash, ik heb zojuist de laatste factuur (nr 1123106009) ontvangen via mail en mijnpkn maar hier staat geen btw op? (behalve dat het totaal incl btw is)  
Komt de Btw factuur vanuit een ander bron? Mis ik iets?

mvg,

Michel

Reputatie 7
Badge +21

Hoi Michel. Zover ik weet had de BTW specificatie daar ook op moeten staan. Ik heb zojuist de factuur nog een naar jouw verstuurd. Als dit de volgende maand nog eens gebeurd, dan hoor ik dat graag van je!

Hoi, kennelijk is alleen het forum een manier op btw op je factuur te krijgen. Ik wil dit graag voor alle toekomstige facturen v mobiel bellen en de factuur die ik daar reeds voor ontvangen heb.

Hi @sasker Nee, hoor. Het zou ook via de reguliere klantenservice moeten kunnen. Is dat niet gelukt? Ik help je er hoe dan ook graag mee. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Via de chat geregeld, was handig geweest als dit via de app is te regelen..

Hoi

 

ik wil graag btw op mijn factuur vermeld hebben.

ook de laatste 2 facturen.

 

gr patrick

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Patrick33. Welkom op het KPN Forum! Zou je je naam, postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummer willen toevoegen aan het KPN Forum profiel. Zodra we jouw gegevens hebben kunnen we jou verder helpen. Laat je een berichtje achter in dit topic?

Hoi,

 

Zouden jullie voor al mijn mobiele abonnementen btw specificatie aan willen zetten?

Alvast bedankt voor de genomen moeite.

 

Met vriendelijke groet,

 

René Verweij

Reputatie 7
Badge +30

Hey @Reneverweij, welkom! Dit kan zeker. Bedankt voor het alvast invullen van je profiel. Ik heb het bij dezen dan ook voor al je abonnementen aangepast (bij het klantnummer eindigend op 064 stond het al aan). Afhankelijk van je factuurdatum kan het zijn dat er nog een factuur zonder BTW specificatie langskomt, maar daarna is het voor elk in orde. 

Hallo KPN,

Kan de BTW weergave ook bij mij worden aangezet? Ik heb de benodigde gegevens ingevuld op mijn forum profiel.

Het zou fijn zijn als de voorgaande facturen van 2019 deze alsnog gaan bevatten, maar ik denk niet dat dat technisch gezien nog mogelijk is?

Alvast bedankt​​​​​​.

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Jasper, welkom! Ik heb zojuist de btw specificatie aangezet voor je. Vanaf de volgende of daarnavolgende factuur zit dit er op. Van de facturen van het afgelopen waarvan we dit nog inzichtelijk hadden heb ik losse btw specificaties opgestuurd naar het bij ons bekende contactmailadres.

Beste,

Het blijkt dat op de facturen voor mijn mobiele abonnement geen BTW specificatie staat. Wil je dat ajb aanzetten, en mij voor de facturen sinds sept 2019 de BTW-specificatie toesturen?

Alvast bedankt!

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +25

Hi @Thijs kpn, welkom terug. Dit staat inderdaad niets standaard aan. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Hi Paul_,

Ik heb de klantnummers in mijn profiel gezet.

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist de BTW specificatie aan gezet en alle oude facturen per mail verstuurd. Als we nog iets voor je kunnen doen, dan horen we dat graag van je!

Ik wil ook graag btw op mijn factuur ontvangen. 

 

Mvg, Evelyn Brouwers

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik wil ook graag btw op mijn factuur ontvangen. 

 

Mvg, Evelyn Brouwers

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Hallo @ED Brouwers Dat kan ik voor je regelen. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?