Vraag

Ik wil graag BTW vermeld op mijn factuur

  • 21 October 2017
  • 1168 reacties
  • 21665 keer bekeken

Reputatie 1

Wil je graag een BTW-factuur? Dat kan! 

 

Een KPN medewerker kan dit voor je in orde maken en het is ook mogelijk om BTW facturen met terugwerkende kracht te sturen. 

Update 31-10-2021:

Het aanvragen van BTW op de factuur is niet meer mogelijk via het forum, je kunt hiervoor contact opnemen met onze telefonische klantenservice. Na een verificatie kunnen de collega's daar je direct verder helpen!

  • Telefonisch zijn wij hiervoor bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Op zon- en feestdagen zijn we hiervoor gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij wél 24/7 bereikbaar.

 

 

Update: 11-12-2022


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1168 reacties

Gedaan en alvast bedankt. 
 

mvg Evelyn

Reputatie 7
Badge +21

@ED Brouwers Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb zojuist de BTW specificatie toegevoegd aan jouw toekomstige facturen. :relaxed:

Bedankt

Kunt u voor mij ook btw op factuur regelen? 

Reputatie 7
Badge +30

Zeker kan dat, @EelcoG. Wil je hiervoor je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer,evt. klantnummer(s) en je 06-nummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt en we helpen je er graag verder mee. 

Hoi kan ik bij deze de spreekwoordelijke “gil” geven om bij toekomstige facturen de BTW gespecificeerd te krijgen? 

bvd, 

Michael Schuurmans

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Marcia_ ik heb mijn profiel aangevuld - alvast bedankt! :)

Reputatie 7
Badge +21

Hoi kan ik bij deze de spreekwoordelijke “gil” geven om bij toekomstige facturen de BTW gespecificeerd te krijgen? 

Hoi Michael. Ik zal de BTW specificatie toevoegen aan jouw toekomstige facturen. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Zodra ik jouw gegevens heb ontvangen kan ik het aanpassen. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

 

Marcia_ ik heb mijn profiel aangevuld - alvast bedankt! :)

Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb de BTW specificatie toegevoegd aan jouw factuur.:relaxed:

 

 

Beste Kpn

 

Ik wil ook graag btw op mijn factuur ontvangen. 

 

Met vrg

 

Wouter

Reputatie 7
Badge +24

Hi @wouter1969, ik heb dit voor je aangezet. :)

Dank je Alex!

Reputatie 7

Graag gedaan, namens Alex @wouter1969 ;)

Hallo, 

zou ook graag btw op facturen mobiel zichtbaar hebben.

kunnen jullie dit regelen?

bvd

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Hendrikvb, Welkom! Ik kan het voor je aanzetten. Zou je je gegevens willen toevoegen aan je  profiel? Je mag het telefoonnummer invullen bij ‘persoonlijke opmerkingen’. Laat het maar weten als dit is gebeurd, dan maak ik het voor je in orde.

Gedaan! 

Reputatie 7
Badge +30

Fijn, @Hendrikvb! Bij dezen heb ik de btw-specificatie voor je aangezet. Het kan één à twee facturen duren voordat het verwerkt is. 

Graag zou ik op mijn factuur (mobiel) ook de btw vermeld willen hebben. Hoe kan ik dit veranderen?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @D.Verlaan. Welkom op het KPN Forum. Zou je jouw gegevens willen achterlaten op het KPN Forum profiel? Jouw mobiele nummer kan je achterlaten in het “Persoonlijke Opmerkingen” veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Dan kunnen wij de BTW specificatie toevoegen aan jouw toekomstige facturen

Hoe krijg ik het voor elkaar om op mijn factuur een BTW vermelding te krijgen?

Admin: topic verplaatst naar bestaand topic

Reputatie 7

Hay @RFF, welkom hier op het KPN forum. btw op je factuur? Dat kunnen we voor je regelen. Daarvoor hebben we wel je gegevens nodig. Wil je jouw forumprofiel invullen met; postcode + huisnummer,  naam contractant en mobiele klantnummer. 

Als alle gegevens aangevuld zijn, horen we het graag :)

Reputatie 7

Hey @RFF, ik zie nu dat je mij een pm hebt gestuurd. Dank, maar je had het hier in het topic mogen laten weten :) Als ik niet aanwezig ben, pakt een andere mod het op. Bij dezen heb ik het voor je uitgevoerd. Voortaan ontvang je btw vermelding op je facturen.  

Beste Kpn,

Ik wil ook graag btw op mijn factuur ontvangen. Ik hoop dat dat mogelijk is.

Met vriendelijke groet,

FredC

Beste Kpn,

Ik zie dat ik bovenstaande vraag wat krom heb geformuleerd...…

Dus bij deze nog een keer de vraag; kan ik op mijn factuur de btw vermeld krijgen?

Met vriendelijke groet,

FredC

@FredC Daarvoor heeft men wel je gegevens nodig. Wil je jouw forumprofiel invullen met; postcode + huisnummer,  naam contractant en mobiele klantnummer. 

Als alle gegevens aangevuld zijn, graag even melden in dit topic.

@FredC Daarvoor heeft men wel je gegevens nodig. Wil je jouw forumprofiel invullen met; postcode + huisnummer,  naam contractant en mobiele klantnummer. 

Als alle gegevens aangevuld zijn, graag even melden in dit topic.

Dit had ik al gedaan !