Vraag

Ik wil graag BTW vermeld op mijn factuur

  • 21 October 2017
  • 1168 reacties
  • 21665 keer bekeken

Reputatie 1

Wil je graag een BTW-factuur? Dat kan! 

 

Een KPN medewerker kan dit voor je in orde maken en het is ook mogelijk om BTW facturen met terugwerkende kracht te sturen. 

Update 31-10-2021:

Het aanvragen van BTW op de factuur is niet meer mogelijk via het forum, je kunt hiervoor contact opnemen met onze telefonische klantenservice. Na een verificatie kunnen de collega's daar je direct verder helpen!

  • Telefonisch zijn wij hiervoor bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Op zon- en feestdagen zijn we hiervoor gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij wél 24/7 bereikbaar.

 

 

Update: 11-12-2022


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1168 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Goedemorgen, @FredC! Ik heb zojuist de btw aangezet op je factuur. Vanaf je komende of daarna volgende factuur staat het erop.  

Goedemorgen, @FredC! Ik heb zojuist de btw aangezet op je factuur. Vanaf je komende of daarna volgende factuur staat het erop.  

Super! Bedankt Erik!

Goedemiddag, graag wil ik ook BTW op mijn factuur (mobiel) vermeld hebben. 

Alvast bedankt. Groeten Tim

Reputatie 7
Badge +24

Hi Tim, ik heb dit voor je aangezet. In de toekomst zal het op je factuur komen te staan. Het kan zijn dat dit niet direct op je volgende factuur verwerkt wordt omdat deze over enkele dagen al komt. 

Waar kan ik “BTW aan op Factuur“ inschakelen????

Ook met zoeken op de KPN website naar “BTW aan op Factuur“ krijg je allerlei uitleg over de factuur en allerlei marketing info, maar waar je de BTW op de factuur instelt staat nergens.

P.S.1. Waarom niet standaard op de factuur vermeld. Zelfs op de kassabon van de Albert Heijn staat de BTW . Dus graag voor iedereen en voor alle facturen de BTW vermelden. Dat scheelt een hoop gedoe.

P.S.2. Als (kleine)ondernemer mag je alleen de BTW verrekenen als die is opgenomen op de factuur, dus al staat op de site dat alles met 21% BTW is, dan nog mag je als ondernemer de BTW niet verrekenen als die niet is opgenomen op de factuur. Zo heb ik begrepen van de boekhouder.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @DVBT2-kijker. Ik heb jouw bericht verplaatst naar dit topic. Zoals je in dit topic kan lezen hebben wij de mogelijkheid om de BTW specificatie toe te laten voegen aan jouw factuur. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, 06-nummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel. Zodra we deze gegevens hebben kunnen we jou verder helpen hierin. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Reputatie 1

Goedemiddag, graag wil ik ook BTW op mijn factuur vermeld hebben.
Alvast dank voor de gedane moeite en een fijne dag!
Groeten, Raymond

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @renquist, dat kan. Maar dan hebben we wel gegevens nodig :) Vul je forumprofiel even in en laat hier weten als je dat gedaan hebt. 

Reputatie 1

Hoi @Erik_  bij deze aangevuld :)

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Erik_  bij deze aangevuld :)

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het voor jou toegevoegd. De BTW specificatie zal worden toegevoegd aan jouw toekomstige KPN facturen.

 

Graag ontvang ik vanaf zo snel mogelijk de facturen voor mijn mobiele abonnement van KPN inclusief de btw vermelding.

Mijn abo is recent vanuit telfort naar kpn overgezet. Bij telfort is de btw vermelding nooit gelukt. Graag ontvang ik met terugwerkende kracht iig de facturen van kpn inclusief de btw vermelding.

Indien het mogelijk zou zijn ook nog de telfort facturen van 2019 incl btw te ontvangen dan zou dat natuurlijk helemaal fijn zijn.:slight_smile:

Dank!

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Siep8. Welkom op het KPN Forum. Wij hebben de mogelijkheid om de BTW specificatie van de KPN facturen uit 2019 te versturen. Ook zullen we uitzoeken of we de facturen van Telfort kunnen versturen. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, mobiel nummer en klantnummer willen achterlaten op het KPN Forum profiel? Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Dank je wel Vikash. Mijn gegevens staan nu in mijn profiel.

(De laatste Telfort factuur was jan 2020. De eerste KPN factuur feb 2020.)

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, Siep. Ik heb BTW op de factuur aangezet. Dit gaat in per de volgende of eventueel daarna volgende factuur. 

Verder heb ik de btw specificaties voor zowel de afgelopen maand bij KPN als van Telfort mei 2019 /m januari 2020 van Telfort per mail naar je opgestuurd :) Dit komt in een aantal mailtjes bij je binnen want we kunnen maar maximaal 5 bijlagen per mail selecteren.

De overige maanden zijn helaas niet meer terug te halen.

Ik heb de mails in goede orde ontvangen.Dank je wel voor de supersnelle service!

Badge

Beste KPN, kunt u mijn facturen ook voorzien van BTW?

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +22

Beste @keimpetjeerdvanderwal

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. 

Dan kan KPN jou gegevens inzien en eventueel de facturen opsturen met BTW.

Badge

beste dennis,

alles toegevoegd

 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @keimpetjeerdvanderwal, welkom! Bij dezen is het geregeld! Het kan max. twee facturen duren voordat het verwerkt is. 

Badge

bedankt Marci

Ik zou graag een BTW specificatie willen van 1 van mijn telefoonnummers. 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @BTW in de factuur Je bedoelt dat je graag de BTW vermeldt wilt hebben op je factuur? Dat kan ik voor je regelen. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, het betreffende mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

@Bart_

Ook graag BTW specificatie aanzetten voor mij zodat deze op de facturen wordt vermeld. Gegevens zie het profiel (reeds ingevuld).

Reputatie 7
Badge +21

@ArthurNL, dat is geen probleem! Klik, klik en het is voor jou klaar. De facturen die je vanaf dit moment krijgt zullen voorzien zijn van de BTW specificatie!

 

Goedendag,

 

Ik zou graag de BTW aangezet hebben op mijn factuur. Waarom kan je dit niet zelf regelen in mijn services? Of moet ik hiervoor bellen?

 

Mvg Richard Dekker