Beantwoord

Ik wil mijn abonnement beƫindigen

  • 22 June 2019
  • 5 reacties
  • 1220 keer bekeken

Ik heb een abonnementje op een mobiele telefoon die ik niet meer gebruik. Het abonnement loopt tot mei 2020. In mijn account staat dat ik al kan verlengen vanaf 1.1.2020. Dat wil ik zeker niet, want ik betaal nu al elke maand een bedrag voor niets.

Mijn vraag: kan ik digitaal mijn abonnement opzeggen? Ik vind daarvoor nergens een mogelijkheid.
En vanaf wanneer kan dat of moet dat?

Groet, Hetisklaar
icon

Beste antwoord door Anonymous 22 June 2019, 16:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @Het is klaar , je kunt 'per direct' opzeggen, dan moet je in Ć©Ć©n keer alle nog niet-verstreken termijnen plus een boete betalen of je kunt een maand voor einde contract opzeggen per einddatum contract zonder kosten, die keus heb je dus.
Zie onderstaande link voor meer info:
https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen.htm
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Het is klaar, welkom! Het klopt helemaal wat @Jan-D zegt. Via de link die hij stuurt, zie je de mogelijkheden om op te zeggen. Het snelste is om even te bellen of je terug te laten bellen door je telefoonnummer in te vullen.

Is er wellicht iemand in jouw omgeving die een mobiel abonnement wilt? In dat geval kan je misschien door middel van contractovername het abonnement op een andere naam zetten. Dan heeft iemand anders er plezier van en jij geen kosten meer!

Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat het dan gerust weten.
Dag Jan en Marcia,
Dank alvast voor jullie hulp. Nog 1 kleine vraag.
Kan ik niet digitaal een datum instellen vanaf wanneer ik wil dat mijn abonnement stopt of kan ik dan beter bellen.
Groet, Willie
Als je tussen 2 en Ć©Ć©n maand voor einddatum (ivm opzegtermijn van een maand) contact opneemt met KPN dat je opzegt dan stopt je abonnement per de einddatum.
Even in je agenda zetten.
Reputatie 7
Badge +30
Het klopt inderdaad wat Peter zegt! Mocht je 'm echt op een specifieke datum op willen zeggen, dan kan je sowieso het beste even bellen. Je kunt op de website ook aangeven teruggebeld te willen worden, doe dat dan ook twee tot ƩƩn maand(en) voor de datum waarop je het wilt beƫindigen. Die datum dient dan wel op of na de einddatum van je contract te liggen.