Vraag

Ik zie mijn mobiele aansluiting niet in MijnKPN?

  • 19 maart 2020
  • 2 reacties
  • 8 keer bekeken

Vraagje ik kan geen MB s meer delen enige wat ik zie is rekening van me thuis abonnement..

Kan ik kon nog wel bellen???

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag


2 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hey @Kan geen MB delen, welkom op het KPN forum.

Als ik het zo kan beoordelen heb je nu alleen de thuisproducten zichtbaar in je MijnKPN. Je zult je mobiele nummer nog moeten koppelen aan je MijnKPN omgeving om ook je mobiele abonnement zichtbaar te krijgen. Hieronder vind je hoe je dat kunt doen.

  • Login op je MijnKPN
  • Ga naar ‘Producten’
  • Vervolgens klik op ‘Product toevoegen’
  • Geef vervolgens aan dat je een mobiele aansluiting wilt toevoegen

 

Ben je hiermee geholpen? Of heb je nog een andere vraag? Laat het me dan hieronder weten, en geef precies aan waarover je vraag gaat. Ik hoor het graag :)

Reputatie 7
Badge +18

Hey @Kan geen MB delen, helaas nog geen bericht van je gehad. Is het gelukt? 

Reageer