Beantwoord

Imei nummer niet op contract

• 29 april 2017
  • 4 reacties
  • 384 keer bekeken

Hoi Kpn,

Ik heb pas een nieuw abonnement bij kpn, helaas wilt de verzekering de imeinummer op het contract zien, die staat er niet op. Ze vertelde me netjes dat ik wel een garantiebewijs als bon bijv ook kan gebruiken waar mijn imeinummer opstaat, een foto van de achterkant van mijn doos is niet voldoende..
iemand die me kan helpen!!

Groetjes,

Afnan Hemdalla
icon

Beste antwoord door Cindy_ 1 mei 2017, 13:46

Welkom op het forum Afnan, leuk dat je je vraag hier stelt.

Op het contract staat geen imeinummer. Waarom niet? Omdat we het contract doorgaans eerder aanmaken dan dat we je toestel uitleveren. Het imeinummer staat op de garantiebon. Het garantiebewijs heb je gekregen toen de telefoon werd afgeleverd of toen je het toestel geleverd kreeg. Heb je zo voldoende informatie waar je je imeinummer kunt vinden?
Bekijk origineel

4 reacties

Iemand antwoord aub?
Reputatie 7
Badge +31
Hoi. Een antwoord van Webcare (dat zijn de enigen die je hierin kunnen helpen) laat meestal 24 uur op zich wachten. En in het weekend soms wel wat langer i.v.m. lagere bezetting. Even geduld dus nog.
Bedankt Peter! Het erge ervan is is dat de verzekering op een gegeven moment mijn aanvraag afwijzen als het langer duurt..
Reputatie 7
Badge +24
Welkom op het forum Afnan, leuk dat je je vraag hier stelt.

Op het contract staat geen imeinummer. Waarom niet? Omdat we het contract doorgaans eerder aanmaken dan dat we je toestel uitleveren. Het imeinummer staat op de garantiebon. Het garantiebewijs heb je gekregen toen de telefoon werd afgeleverd of toen je het toestel geleverd kreeg. Heb je zo voldoende informatie waar je je imeinummer kunt vinden?

Reageer