Beantwoord

Immigratie België: opzegging abonnement nog niet verwerkt.

  • 5 August 2019
  • 15 reacties
  • 210 keer bekeken

Badge
Goedemiddag
Ik ben al jaren klant bij kpn heel tevreden over
Nu ben ik 28 juni verhuist naar België, aangegeven Kpn winkel, immigratie papier opgestuurd, gemaild al 5 x, via chat
En aangetekend opgestuurd en geen reactie
Wat kan ik nu nog doen, want als je ze belt zijn ze alles behalve vriendelijk...

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Lieve68 8 August 2019, 11:40

Bekijk origineel

15 reacties

Is dat i.v.m. je vaste thuisaansluiting?

De thuisaansluiting zou bij mijn weten sneller dan de maand opzegtermijn beëindigd moeten worden bij emigratie.
Mobiel alleen emigratie buiten E.U. voor zover ik weet.

Zie: https://www.kpn.com/service/administratie/verhuizen/emigreren.htm/.

Uiteraard zal een KPN moderator dit oppakken en deze mag en kan dit ook behandelen.
De KPN moderators zijn de vriendelijkheid zelve. 😄

Kun je in je forumprofiel vast wat gegevens hiervoor verstrekken. Daar staan ze niet openbaar.
Naam, oude postcode en huisnummer en oude klantnummer(s)
Badge
Sorry vergeten melden gaan om mobiel abonnement.. Werd me gezegd dag van immigratie kan ik dit stopzetten zonder kosten
Omdat ik land verlaat.. Maar 28 juni... Nu 5 Aug nog steeds niet in orde....
Sorry vergeten melden gaan om mobiel abonnement..

Oei. Had ik moeten zien a.d.h.v. de url .... 😳
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Lieve68 Het is uiteraard wel heel jammer dat je zo veel moeite moet doen om dit in orde te krijgen. Ik kijk graag even met je mee. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Badge
Bedankt voor u reactie heb het gedaan Bart
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Lieve68 Dank voor het invullen van je gegevens! Ik denk te zien waar de vertraging in zit. Ik lees enkele aantekeningen van collega's en het lijkt erop dat je mail niet goed is aangekomen, omdat je een tikfout in het adres zou hebben gemaakt. Zou je alle informatie nogmaals willen versturen naar opzeggen@kpn.com ?Je verder precies wat je moet versturen, toch?
Badge
Hallo Bart
Kreeg gisteren nog telefoon en heb het nogmaals doorgestuurd naar juiste adres
Hoop het nu in orde komt, bedankt in ieder geval voor de moeite al u deed
Gr Olivia
Reputatie 7
Badge +20
Uitstekend, @Lieve68 Dan ga ik er vanuit dat alsnog in orde wordt gemaakt! Laat het weten als je toch nog ergens tegenaan loopt.
Badge
Goedemorgen Bart,
Blijkbaar wil het toch niet lukken bij kpn wat ik zeer bedroevend vind.
Krijg nu mail ik adres zelf moet wijzigen door dat mijn post terug kwam.. Ikzelf kan dit niet...
Vraag ik op chat ja moet ik telefoonwinkel doen zegt men... Ben ik 28 juni geweest en doorgegeven.
Nu ben ik bijna 2 maand verder en nog steeds is immigratie niet in orde....
Heb betalingen vorige maand stopgezet want nummer word niet gebruikt... Weet ik nog voor toestel moet betalen en is echt geen probleem maar vind echt wel erg ik als jaren lange klant zo aan het lijntje word gehouden.
Vr gr Lieve
Reputatie 7
Badge +20
Dag @Lieve68 Ik heb direct gekeken wat er nu misgaat en ik denk dat er soort van spraakverwarring is ontstaan. Je hebt mail van ons gekregen dat je adres niet klopt. Die heb je gekregen omdat we bericht hebben gestuurd naar je oude adres, waar je niet meer woont. Een logische stap is dan inderdaad je adres wijzigen. De collega in de chat heeft dit willen doen, kreeg dit niet voor elkaar (omdat het je nieuwe adres een buitenlands adres is en heeft je daarom naar een winkel gestuurd. Nu hoef je daar voor sowieso niet naar een winkel gehoeven en in mijn optiek is het wijzigen van je adres ook niet het punt, maar het opheffen van je abonnement. Dat moet nu geregeld worden en ik probeer dit voor elkaar krijgen.

De post die je kreeg heeft te maken met het storneren van de betaling. Je geeft aan dat je de betaling hebt stopgezet. Dat is begrijpelijk, maar niet handig. Het betalingssysteem staat los van al het andere. Er wordt geconstateerd dat er rekeningen openstaan en dan krijg je dus herinneringen. Het beste is de rekeningen toch te betalen. Vanzelfsprekend wordt dat weer gecorrigeerd zodra je abonnement is opgeheven. Ik probeer dat nu zo snel mogelijk duidelijk te krijgen. Ik hou je op de hoogte.
Badge
Beste Bart
Ik heb de betaling net overgemaakt
Hoop de rest nu in orde komt en ik het wel terug zie nadien...
Of verrekend word op wat ik nog van mobiel moet
Vind echt jammer was echt zo tevreden bij kpn
Was jaren trouwe klant met mobiel en nu zoveel problemen...
Niet op u bedoeld want wil u bedanken echt voor alle moeite u doet.

Vr gr Olivia
Reputatie 7
Badge +20
Goed om te horen, @Lieve68 Natuurlijk zorgen we ervoor dat alles wat te veel is betaald bij je retour komt. Ik snap dat je er van baalt, ik vind het ook jammer en ik vat het ook zeker niet persoonlijk op.
Badge
Goedemorgen Bart
Ik heb papier 2,5 week geleden gestuurd voor immigratie nog maar eens...
En helaas nog steeds geen reactie van kpn
Want kreeg bevestiging mail binnen 14 dagen het in orde moest zijn...
Wel halen ze weer de betaling van rekening
Aangetekende zending moet er ook zijn , ook daar geen reactie op...
Houden ze me nu echt aan het lijntje tot abonement ten einde is..... Word ook niet meer gebruikt nummer of internet van nummer pfff
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Lieve68 Ik was gisteren niet aanwezig, maar ik zag dat je opzegging inmiddels is verwerkt. Alles wordt in orde gemaakt en alle te veel betaalde kosten komen naar je retour. Morgen wordt je abonnement echt uit de lucht gehaald en de kosten van 28 juni tot en met 23 augustus krijg je dus van ons terug.
Badge
Bedankt Bart,
kreeg gisteren namiddag nog mail ik kosten moest betalen omdat ik abonement tevroeg afbreek... Heb telefonisch contact gehad en men kon daar niets van zien van die mail..
Dus ik wacht het even af, maar alvast bedankt voor de moeite u allemaal deed...
Vriendelijke groet
Lieve

Reageer