In loggen Mijn KPN

  • 21 september 2012
  • 32 reacties
  • 10313 keer bekeken


Ik word er tureluurs van!

Dus eens kijken of ik hier wijzer kan worden.
De 24/7 service  0800 0402 en 1200  aan het bellen sinds do,6 sep circa 80 minuten

tot op heden.

Tot nu toe twee keer de belofte gekregen dat ik binnen 5 werkdagen gebeld wordt van

de tweede belofte zit ik nu op dag 3 maar nog niets gehoord.
En de technische dienst houd er wel om 18.00u mee op dus wordt het weer wachten

tot na het weekend waarschijnlijk of tot, als de kalveren op het ijs dansen “sint-juttemis.”

Op het forum inloggen geeft geen probleem alleen Mijn KPN blijft steeds als ik inlog

me naar het tabblad “mijn account”verwijzen, U kunt hier uw gegevens wijzigen.
Dit heb ik di, 18 sep  tot 3 maal toe gedaan voor ik de telefoon weer raadpleegde.

Hoe vaak ik het gewijzigd heb sinds 6 sep weet ik niet meer maar veel te vaak.

Ook met de Compatibiliteitsweergave invoeg toepassingen veranderen heeft geen positief resultaat.

Het gaat om een mobiel Prive abonnement vaste telefonie heb ik niet meer.
Tot voor de technische storing nooit geen probleem met Mijn KPN gehad.

Ik zou graag weer gewoon gebruik willen maken van Mijn KPN en me data verkeer in de gaten

houden maar tot nu toe wordt ik er tureluurs van.

Is er hier iemand van de technische dienst die mee leest?
Dat zou ik zeer op prijs stellen.
Met vriendelijke groet,

Kruimel


32 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Beste Kruimel,

In welke browser probeer je in te loggen op MijnKPN?

Zou je in een privé-bericht je gebruikersnaam en mobiele nummer willen doorgeven? Ik zal dit doorgeven aan onze technische dienst.

Excuses voor het ongemak.

Groeten,

Menno 

Beste Menno,

mijn telefoon nummer heb ik ook al in een privé bericht aan Cornelis Community Manager gestuurd in;
“KPN Mobiel>Internet via je Smartphone>Ergernissen en complimenten”.

En omdat daar geen reactie opkwam ben ik hier opnieuw een topic begonnen,
omdat de inlog problemen opnieuw voorkwamen.

Mijn inziens is het dan ook geen "cross posting" maar een noodroep van een klant.
Mocht u daar anders overdenken hoor ik dat graag!

Van de 24/7 service heb ik op dag vier van de vijf werkdagen die ik in acht moest nemen ook nog niets

vernomen.

Ik gebruik de Microsoft Internet explorer de laatste versie omdat ik die gewent ben.

Mozilla Firefox wel eens geprobeerd maar weer verwijderd en Google ben ik principieel tegen.
Al erg genoeg dat me HTC  er op draait, had er geen benul van dat het zo was.

Zal dus in privé bericht nogmaals me tel. nummer geven er van uit gaande dat het ook privé is.

Met vriendelijke groeten,

Kruimel

Nog maar eens geprobeerd maar resultaat weer het zelfde.
Telefonisch contact  Technische dienst nee hoor niets gehoord.
Ik wordt een beetje kriebelig van KPN

Hieronder vindt u een overzicht van uw gegevens voor uw MijnKPN account. Deze gegevens worden gebruikt voor het toesturen van e-mailnieuwsbrieven en wijzigingen van uw MijnKPN account.

U kunt hier uw gegevens wijzigen.

Hoe lang nog?

Beste Menno,

zal het nog een keer uitleggen.
Krijg het idee dat men denkt dat ik achterlijk ben, schrijf toch duidelijk genoeg dacht ik!

“het inloggen op het forum en MijnKPN zijn twee verschillende zaken.”
Ja dat begrijp ik.

 “Als je inlogt op forum kun je inderdaad niet direct naar mijnKPN.”

Ook dat heb ik wel ontdekt anders om gaat wel daar zit het probleem niet!

“Zou je eens op MijnKPN inloggen via de reguliere weg en dan proberen een factuur te bekijken?”

Er hier zit het probleem!!

Elke keer als ik via de reguliere weg inlog kom ik terecht op het tabblad om gegevens te wijzigen.

Oude wachtwoord invullen en nieuw wachtwoord maken, wijzig ik weer wachtwoord.

Via mail weer naar Mijn KPN en weer kom ik terecht op het tabblad om gegevens te wijzigen.
Deze vicieuze cirkel blijft zich herhalen.

Dat houd dus in dat ik ingelogd ben ik zie me naam staan en ingelogd. Rechts boven groenvlakje.

Klik ik dan op het KPN logo kom ik op de home pagina, van daar uit ga ik dan via de link privé ,

en kom dan bij KPN tabblad mobiel.
Daar  staat weer  datik ingelogd ben in het groene vlakje.

Vervolgens kies ik voor Klantenservice en dan geeft het vlakje weer aan ingelogd zie weer me naam staan.

Dan klik ik op het forum daar ben ik dan nog niet aangemeld klik daar op aanmelden en ik ben op het forum ingelogd.

Zonder wachtwoord te hoeven gebruiken.

En op deze wijze kwam en kom ik altijd naar het forum.

Ook nu via de link in u privé bericht kom ik weer in die vicieuze cirkel terecht.

Het is jammer dat ik nog steeds niet bij me gegevens kan anders zou ik gedetailleerd de minuten

laten zien die ik inmiddels al aan de telefoon heb gehangen.
Het is vandaag dag vijf van de werkdagen die ik in acht moest nemen zodat iemand van

de technische dienst contact op zou nemen.

Maar dat zal ik dan maar weer gaan doen vandaag want het schiet niet op.

Kruimel

Reputatie 5
Badge +6
Beste Kruimel,

Ik heb je verhaal doorgezet naar onze technische dienst voor verder onderzoek.

Met vriendelijke groet,

Menno

Bedankt dat je het doorgezet hebt naar de technische dienst.

En ben ik benieuwd of ik nog gebeld wordt voor 17.00u anders bel ik maar weer zelf.
Op dag vijf van het wachten.
In de hoop dat de technische dienst nu een oplossing bied.

Vriendelijke groeten,
Kruimel

Heb dus weer gebeld en een vriendelijke medewerkster kwam ook weer niet verder

als dat het haar spijt.

Ze kan me niet doorverbinden met iemand van de technische dienst, maar kon wel zien

dat het de tweede keer was dat de belofte is gedaan contact op te nemen.
Ook nu kon ze niet meer doen als intern de technische dienst een mail schrijven.
En er nogmaals op wijzen dat dit wel lang duurt.
Ik wees haar er op dat ik de laatste medewerker die ik vorige week sprak me wou door verbinden

naar de technische dienst, ik het gesprek om circa 17.52u begon maar op moment van door verbinden

het al 18.00u was geweest en er dus niemand meer was.
Hun wel wij niet was nog een opmerking.
Nu zei de medewerkster dat het dus niet kon.

Excuses voor het ongemak en nog een prettige avond.

Ik dacht er uit op te maken dat er dus zo gecommuniceerd moet worden intern.

Vindt ik een in en in trieste zaak dat een communicatie bedrijf als de uwe zo onderling moet

communiceren.
En dat dit probleem zo veel tijd moet gaan kosten.

Ik kan niet anders zeggen dat ik teleur gesteld ben.

Hoe lang gaat dit nog duren?????

Wordt vervolgt

Hallo,

Ik heb ook problemen met het inloggen op mijnkpn. Al tig keer mijn wachtwoord verander en nieuw wachtwoord aangemaakt. Nu heb ik dan maar op advies van de klantenservice een nieuw account aangemaakt, maar nog steeds kom ik er niet in zei het dat hij nu wel zegt dat ik ingelogd ben maar als ik wil doorklikken naar mijnkpn krijg ik blanco scherm.

Inmiddels weet ik dat ik geen chrome moet gebruiken, dus nu explorer maar ik heb nog steeds geen blik op mijn gegevens kunnen werpen.

En als je belt naar de klanten service ben je zo een half uur verder voor je uberhoupt iemand spreekt. Waarom kost dit toch zoveel moeite??

Ja moeite kost het en heel veel geduld.

Ik ben er nog niet achter maar kom in de buurt van de oplossing.
Maar voor ik conclusies trek en hier zal delen moet ik nog wat verder zoeken

en uitproberen.

Ik ben inmiddels in mijn kpn geraakt!

Nog een gedoe, maar ik dacht ik probeer het nog eens vanaf het begin. Ik kwam er zowaar in! Toen ik mijn rekeningen wilde raadplegen lukte dat echter weer niet maar toen ik dat een kwartier later (weer door eerst uit te loggen en weer helemaal opnieuw te proberen) lukte ook dat!

Voor mij is het nu opgelost, ik heb dus wel een nieuw account aangemaakt. Ik heb ook gewoon inzicht in de geschiedenis van mijn rekeningen. 

Bij mij werkte het uiteindelijk toen ik firefox gebruikte en een nieuw account heb aangemaakt. 

Toch een vreemd iets, een internet aanbieder die niet alle besturingssystemen ondersteund. Volgens mij is google-chrome op dit moment een van de meest gebruikte browsers. 

Ook de kpn website zit niet logisch in elkaar, neem nu dit forum, ik kan niet zien of ik ingelogd ben en ik kan niet inloggen, pas als ik een bericht ga schrijven. Maar als ik een mail krijg dat ik een prive bericht heb moet ik dus eerst net doen of ik een reactie plaats, inloggen en dan op nieuw bericht klikken ??? vaag. 

Ik zou zeggen, kijk eens hoe andere fora er uit zien, er zijn er zat die veel beter werken. 

En dit is nog maar een klein voorbeeld. 

Dat met die browsers ben ik met je eens, maar op het forum kan je op elke pagina bovenin toch gewoon zien of je ingelogd bent en zo niet, je aanmelden?

ok je hebt gelijk, ik zie het nu ook (heel klein) bovenin bij allemaal andere (kleine) lettertjes...

Beste Menno,
ik ben nog steed bij het begin ook vandaag na het onderhoud van de site problemen

blijven bestaan!

Het is

al vier weken lang problemen met het inloggen.
En KPN blijft maar beloven dat ze het oplossen.
Zal vandaag nog één keer de klantenservice bellen en een mail sturen naar KPN zelf.

Want het Forum geeft dus ook geen oplossing.
Vraag me nu bij deze dan ook af wat voor meerwaarde  het Forum heeft als

er toch geen specialist mee kijkt of mee denkt.

Mijn dank voor de leden die wel mee gedacht hebben.

Nog steeds geen oplossing Technische dienst gesproken krijg nu per post me gegevens toegestuurd.
De ene technische dienst heeft mee gekeken tijdens mijn inloggen weer nieuw wachtwoord gemaakt

alles klopte wat ik deed en ze kon dus inderdaad zien dat het een technisch probleem van KPN is.
Met de werk code van de ene specialist weer contact met de andere technische dienst.
Klopt er zit een storing wat betreft mijn kpn nummer kan men voorlopig niets aan doen en moet het doen met de post en het later nog maar eens proberen.

Nou dat is fijn KPN.

Bedankt voor uw e-mail inzake MijnKPN.

Voor deze vraag zou ik u vriendelijk willen verzoeken telefonisch contact op te nemen met de klantenservice van het Vaste Net van KPN. Mijn collega's gaan over problemen die zich voor kunnen doen op MijnKPN. Deze is 24 uur per dag 7 dagen per week, bereikbaar via het gratis nummer 0800 0402 vanaf iedere aansluiting.

Via e-mail ontbreekt de mogelijkheid tot directe feedback en technische ondersteuning.

Onze excuses voor het ongemak.

 

En ik zou KPN vriendelijk doch dringend willen verzoeken om nu eens iets concreets te doen

wat tot een oplossing leidt.

Het heen en weer geschuif tussen 0800 0402 en 1200 ben ik meer als zat.

6 september ben ik begonnen met bellen en t/m 4 oktober heen en weer verwezen tussen deze Nummers

160 minuten 0800 0402 en 127 minuten met 1200 één geluk dat het gratis nummers zijn anders

was ik een vermogen kwijt geweest en geen resultaat tot nu toe.

In mijn laatste gesprek 4 okt. heeft een vrouwelijke collega van de technische dienst

mee gekeken met het inloggen van mij.

En tot de conclusie gekomen dat er iets mis zit aan de kant van KPN, zij heeft me toen gezegd om

toch nog maar naar 1200 te bellen omdat er daar iets aan gedaan kon worden wat zij niet kon.

Ik moest die gene die ik daar te speken zou krijgen vertellen dat zij mee gekeken heeft en haar

letter cijfer combinatie door geven zodat ze daar wisten dat zij me door verwees.

Daar speek ik een mannelijke KPN’r en die verteld me dat hij het probleem ziet maar er niets aan

kan doen en ik maar moet afwachten op verbetering.
Ik stond perplex zo niet hopeloos machteloos.

Het enige wat hij voor me kon betekenen dat per post een rekening specificatie zou komen, moet ‘m nog

krijgen maar het is de 18’e vandaag dus zou nog moeten komen.

Nu zag ik deze week dat er weer gewerkt werd aan de site en ik dus nog eens proberen toen de site weer beschikbaar was.
U raad het al, de zelfde visuele cirkel.
Inloggen > Nieuw wachtwoord maken> Email openen > Link klikken etc.
Dit alles ook gedaan met meekijken van KPN op 4 okt.
Maar tot op de dag van vandaag is en blijft het een zooitje in loggen op het forum kan wel, twee tabbladen aangemeld

zijn geen enkel probleem.
Maar Mijn KPN en mijn gegevens zien dus niet.
Is het niet triest dat een bedrijf als de uwe zo probleem niet kan oplossen?

En ik ben niet de enige als je het forum leest.

Maar dat heeft eigenlijk ook niet veel meerwaarde  klanten zoeken daar naar een oplossing maar ook daar komt niets van uit.

Nu mag u me nog eens vertellen wat ik moet doen.

excuses voor het ongemak.

En zo ver ben ik nu,

U heeft onlangs een bericht gestuurd naar onze helpdesk. Helaas zijn we er nog niet in geslaagd u van een antwoord(reactie) te voorzien. We doen onze uiterste best om u zo spoedig mogelijk te helpen.

pffffffffffffffff

Mischien helpt het als je vraag stelt in het juist sub forum. Bijvoorbeeld:

MijnKPN

stel hier uw vragen over MijnKPN

Ik stel verder voor om een je firewall en andere cookie blokkers/ ad blokkers eens uit te zetten. Het lijk er erg op dat je allerlei sessies door elkaar aan het halen bent

Ik had helemaal geen zin meer om te reageren want ik was er dood moe van!
En helemaal na een antwoord als Sato geeft.
De vraag stellen in het juiste sub forum na 21 berichten.
Als of ik het hier allemaal voor jan met de korte achternaam heb geschreven.
Dan had iemand van KPN in de eerste berichten me er wel op gewezen lijkt me!

En verder wat firewall instellingen aan gaat en het door elkaar halen van een sessie.
Als jij bedoeld met “sessie” relatie tussen twee eindgebruikers; het beheer van de relatie bestaat in het tot stand brengen, onderhouden en beëindigen (afbreken) van logische verbindingen.

Dan is het logische van de KPN verbinding ver te zoeken.
Met huidige instellingen ondervindt ik bij geen enkele andere inlog site problemen.

Het enige wat KPN na gekomen is dat ze per post nu mijn overzicht sturen.
Maar daar schiet je niets mee op want dat is altijd een overzicht van een maand terug,

ik wil nu weten wat me kb gebruik is op de telefoon.|

Dus ik ga de draad weer eens oppakken en opnieuw weer proberen Mijn KPN te openen

op hoop van zegen.
Wordt waarschijnlijk vervolgd.

En nog steeds niet opgelost en mailen schiet ook niet op.

Daar heb ik tot twee keer toe duidelijk het probleem onder woorden gebracht.
En dan krijg ik dit terug van de laaste mail 13-11-2012

"Bedankt voor uw e-mail omtrent Mijn KPN.
Uw vraag is ons niet geheel duidelijk. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw vraag toe te lichten middels de antwoordknop in uw mailprogramma? Wij kunnen u dan beter van dienst zijn."

want bij de eerdere mails stond de mededeling "u kunt niet antwoorden op dit bericht"
En als klap op de vuurpijl of ik een ander tel.nr kan opgeven dan me eigen.
Hoe ze dat zien is me een raadsel moet ik bij de buren gaan zitten.

Zit nog steeds met het zelfde probleem fijne kerstdagen!!!!
Bha wat een Piep service!!!!!!!!!

Tot me eigen verbazing zie ik dat ik nu gekwalificeerd ben als ervaren adviseur.

Nou ik adviseer dus niemand Mijn KPN.

Kpn een advies  geven doe er iets aan laat iets van je horen want dit slaat alles,
toch niet normaal het relaas van dit gebeuren!!!

Nog steed niets Kpn laat je gewoon stikken!

Reageer