In loggen Mijn KPN

  • 21 september 2012
  • 32 reacties
  • 10386 keer bekeken


Ik word er tureluurs van!

Dus eens kijken of ik hier wijzer kan worden.
De 24/7 service  0800 0402 en 1200  aan het bellen sinds do,6 sep circa 80 minuten

tot op heden.

Tot nu toe twee keer de belofte gekregen dat ik binnen 5 werkdagen gebeld wordt van

de tweede belofte zit ik nu op dag 3 maar nog niets gehoord.
En de technische dienst houd er wel om 18.00u mee op dus wordt het weer wachten

tot na het weekend waarschijnlijk of tot, als de kalveren op het ijs dansen “sint-juttemis.”

Op het forum inloggen geeft geen probleem alleen Mijn KPN blijft steeds als ik inlog

me naar het tabblad “mijn account”verwijzen, U kunt hier uw gegevens wijzigen.
Dit heb ik di, 18 sep  tot 3 maal toe gedaan voor ik de telefoon weer raadpleegde.

Hoe vaak ik het gewijzigd heb sinds 6 sep weet ik niet meer maar veel te vaak.

Ook met de Compatibiliteitsweergave invoeg toepassingen veranderen heeft geen positief resultaat.

Het gaat om een mobiel Prive abonnement vaste telefonie heb ik niet meer.
Tot voor de technische storing nooit geen probleem met Mijn KPN gehad.

Ik zou graag weer gewoon gebruik willen maken van Mijn KPN en me data verkeer in de gaten

houden maar tot nu toe wordt ik er tureluurs van.

Is er hier iemand van de technische dienst die mee leest?
Dat zou ik zeer op prijs stellen.
Met vriendelijke groet,

Kruimel


32 reacties

Nu breekt me de klomp!!!

Beste klant,
per 1 april stappen we over
op online facturen.
Toch papier? Sms
voor 26 maart PAPIERAAN
7171

hoelang werkt het al niet !

VRESELIJK  !!!!

Ook ik wil mijn factuur bekijken. Mooi niet !!!!

Kijken er ook mensen van KPN naar dit forum ?????

Youp maar even mailen?

Reputatie 7
Badge +11
Beste yvon1562,

Je originele bericht is beantwoord.

Met groet,

Cornelis

Beste Cornelis,

Hoe zit dat dan met mijn orginele berichten?
Niet orgineel genoeg?
Sebtember vorig jaar en nog steeds niets!

Hahahaha,

Sorry hoor Kruimeltje, maar ik zit zo je berichten door te nemen en krijg kramp in m'n kaken van het lachen.

Dat jij dit volhoudt? RESPECT! Ik heb er sinds vorige maand een dikke punt achter gezet met KPN. Wat een triest bedrijf. Kruimeltje, maak je niet ongerust over de orginaliteit van je berichten, want daar ontbreekt het niet aan. Ik zal deze topic blijven volgen tot het bittere eind. (zal toch wel zeker voor 2014 opgelost zijn?) Succes!

Beste BlanNL,

Het doet me deugd dat er dan nog iemand plezier heeft.
Mij is het lachen al lang vergaan, bedankt voor het hart onder de riem.
Ik heb een lease contract tot sep 2014 dus ze hebben nog effe de tijd!

Met vriendelijke groet,
Kruimel

Reageer