Beantwoord

In termijnen de factuur voldoen

  • 1 August 2019
  • 3 reacties
  • 73 keer bekeken

Goede dag kpn ik ben al uren aan het zoeken waar ik in termijnen mag betalen ik had eerst gebeld en hun gacen aan dat ik bij kpn.com /ik betaal later maar ik kom er niet uit
icon

Beste antwoord door Nadia 1 August 2019, 12:20

Bekijk origineel

3 reacties

Goede dag kpn ik ben al uren aan het zoeken waar ik in termijnen mag betalen ik had eerst gebeld en hun gacen aan dat ik bij kpn.com /ik betaal later maar ik kom er niet uit
Hallo @Mario verdonk ,
zie onderstaande link:
https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/online-betaalafspraak-maken.htm#/0000.1
Reputatie 7
Hallo @Mario verdonk, welkom op het KPN forum. Goed dat je hier een hulpvraag stelt. Online kun je een betaalafspraak maken. Hier kun je de factuur eenmalig uitstellen. Op de afgesproken dag wordt in één keer het openstaande bedrag geïncasseerd.
Mocht je een uitzonderlijk hoge factuur hebben ontvangen dan kunnen we een speciale regeling met je treffen. Je kunt dan bellen met de klantenservice op 0800-0402, vraag naar een medewerker van Collections. Deze afdeling is tijdens kantoortijden aanwezig.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust 🙂
Reputatie 7
He @Mario verdonk. Ik heb geen bericht meer van je gehad. Ik neem aan dat je vragen zijn beantwoord. Ik sluit daarmee het topic. Mocht je toch nog hulp nodig hebben, kom hier dan gerust weer op terug 🙂

Reageer