Incasso datum aanpassen mobiel

  • 17 March 2019
  • 3 reacties
  • 53 keer bekeken

Ggoedemorgen

Ik wil graag de incassodatum van mijn mobiele abonnement aanpassen. Hoe kan ik dit doen ?
Het moet naar de éérste van de maand.

Groeten
Rowan

3 reacties

Hoi, Rowan. Dit kan een KPN moderator voor je regelen. Heb je daarvoor het forumprofiel al ingevuld zodat ze ook de benodigde gegevens hebben? (de privégegevens zijn niet door gebruikers in te zien)

Helemaal naar voren schuiven op de 1ste van de maand kan niet. De gegevens voor de (vorige) maand zijn dan pas compleet. Ik krijg zelf de mobiele rekening op de 7de en de afschrijving is dan (rond) de 14de. Eerder dan dit kan niet.
Daarin zijn de kosten verwerkt van de vorige maand en de abonnementsprijs van de lopende maand.

Let op: als je het dus naar voren schuift krijg je éénmalig een kortere betaalperiode.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi Rowan. Welkom op het forum. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer, mobielnummer en klantnummer? Ik zal voor jou uitzoeken wat er mogelijk is.
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

Reageer