Beantwoord

Incasso datum wijzigen

• 6 juli 2018
  • 8 reacties
  • 85 keer bekeken

Ik zou graag de incasso datum willen wijzigen naar de 3e of 5e van de maand, hoe kan ik dit doen?

Groetjes Myrthe
icon

Beste antwoord door Alex_P 12 juli 2018, 18:45

Ik denk dat het nog verwerkt moest worden dan, ik heb nu ook voor je aangepast. 🙂
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Dag Myrthe, welkom op het forum. Zou je al je profiel willen aanvullen met je gegevens? Dan kan ik dit voor je nakijken.
Reputatie 7
Badge +19
Myrthe, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik nog iets voor je kan betekenen.
Hoi, ik heb inmiddels mijn profiel bijgewerkt!
Ook ben ik in de kpn winkel in Beverwijk geweest, hier heeft een medewerker van de winkel het als het goed is aangepast naar de 3e van de maand. Zou je dit na kunnen kijken?
Reputatie 7
Badge +19
Ik denk dat het nog verwerkt moest worden dan, ik heb nu ook voor je aangepast. 🙂
Super, hartstikke bedankt!
Word deze maand nog wel de incasso volgende de oude datum afgeschreven? (15e de factuur en 22ste afschrijving) of word dit dan pas volgende maand?
Reputatie 7
Badge +19
Kan ik niet garanderen, is maar even de vraag of dit op tijd wordt meegenomen voor de komende factuur die nu bijna komt. Ik kan wel een uitstel regelen mocht dat nodig zijn. 🙂
Nee dankje dat is niet nodig! Ik zie het wel of het voor deze maand al gelukt is!
Hartstikke bedankt voor de moeite.
Fijne avond

Reageer