Beantwoord

Incasso datum wijzigen

• 2 december 2018
  • 3 reacties
  • 113 keer bekeken

Goedemiddag

ik zou mijn mobiele factuur elke maand op een andere datum willen betalen. Er wordt nu elke keer een automatische incasso gedaan halverwege de maand, zelf verander ik die steeds met eenmalig uitstellen wat nu erg vervelend is. Ik ben al eerder naar de kpn winkel geweest om dit te laten wijzigen maar dat hebben ze niet goed gedaan ,want ik betaal nogsteeds halverwege de maand. Hoe moet ik dit doen?
icon

Beste antwoord door Vikash 9 december 2018, 09:10

Bedankt voor het reageren. Ik heb zojuist de factuurdatum gewijzigd. Ik hoor graag van je of het nu wel op de juiste datum wordt geïncasseerd.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Goedemiddag @D.d.sontag. Welkom op het forum! Wat vervelend dat het wijzigen van incassodatum niet in één keer is goed gegaan. Ik zal voor je uitzoeken wat de mogelijkheden zijn. Zou je daarvoor je gegevens willen achterlaten op het KPN Forum profiel. Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld? Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +17
Ik heb geen bericht van je ontvangen, maar zie wel dat je je gegevens hebt achtergelaten op het KPN Forum profiel. Je ontvangt zo een privébericht van me. Beantwoord je die?
Reputatie 7
Badge +17
Bedankt voor het reageren. Ik heb zojuist de factuurdatum gewijzigd. Ik hoor graag van je of het nu wel op de juiste datum wordt geïncasseerd.

Reageer