Eric ik heb hetzelfde probleem hier, KPN Compleet
niet 1 maand geleden maar al 3 maanden lang elke keer (2 abonnementen) per maand
ik werd er vandaag zo moe van het elke keer het uitleggen aan de telefoon.
dat ik nu zo beu ben en nog steeds dat ik het verder onnodig vind om de rekening achteraf zelf te betalen en ik mijn toevlucht hier probeer,
denk niet dat ik nog maar 1 keer de rekening zelf ga betalen.
verleden,
Onze oude rekening word niet meer gebruikt voor al onze automatische incasso daar de kosten bij deze bank voor ons een te bizar werd zijn wij op zoek gegaan naar een bank.
Langzaam kwam de overgang naar de andere bank opgang en al gauw bleek dat de ID bewijs van mijn vrouw niet goed was gescand. je raad het al |net| dat KPN Mobiel geld wou afhalen. geblokkeerd
we hebben alles snel geregeld en vervolgens per bedrijf benaderd voor het nogmaals te kunnen afschrijven
van onze rekening.
Zelfs KPN internet en tv die nu maandelijks van de opgegeven rekening incasseert.
Behalve KPN Mobiel doet zo moeilijk
na diverse telefoontjes gepleegd te hebben en bovenstaande uitleg gegeven en met de zelfde rotsmoes moet je bij de bank zijn die heeft de blokkade op de rekening gezet..
{Welke blokkade, is allang weg}
ik vertik het nu echt om de rekening te betalen daar ik toch degelijk zoveel tickets heb liggen dat ik mijn best heb gedaan.
Her aansluiting is niet voor mijn rekening.
in zoverre ben ik niet tevreden over de gang van zaken bij KPN Mobiel.
Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, afgesplitst van deze
Beste antwoord door Lcroft
Bekijk origineel