Beantwoord

Incasso wordt van verkeerde rekening afgeschreven

  • 9 September 2019
  • 4 reacties
  • 241 keer bekeken

Hoi Hoi,

Eric ik heb hetzelfde probleem hier, KPN Compleet
niet 1 maand geleden maar al 3 maanden lang elke keer (2 abonnementen) per maand
ik werd er vandaag zo moe van het elke keer het uitleggen aan de telefoon.
dat ik nu zo beu ben en nog steeds dat ik het verder onnodig vind om de rekening achteraf zelf te betalen en ik mijn toevlucht hier probeer,
denk niet dat ik nog maar 1 keer de rekening zelf ga betalen.

verleden,
Onze oude rekening word niet meer gebruikt voor al onze automatische incasso daar de kosten bij deze bank voor ons een te bizar werd zijn wij op zoek gegaan naar een bank.
Langzaam kwam de overgang naar de andere bank opgang en al gauw bleek dat de ID bewijs van mijn vrouw niet goed was gescand. je raad het al |net| dat KPN Mobiel geld wou afhalen. geblokkeerd
we hebben alles snel geregeld en vervolgens per bedrijf benaderd voor het nogmaals te kunnen afschrijven
van onze rekening.
Zelfs KPN internet en tv die nu maandelijks van de opgegeven rekening incasseert.
Behalve KPN Mobiel doet zo moeilijk
na diverse telefoontjes gepleegd te hebben en bovenstaande uitleg gegeven en met de zelfde rotsmoes moet je bij de bank zijn die heeft de blokkade op de rekening gezet..
{Welke blokkade, is allang weg}

ik vertik het nu echt om de rekening te betalen daar ik toch degelijk zoveel tickets heb liggen dat ik mijn best heb gedaan.
Her aansluiting is niet voor mijn rekening.
in zoverre ben ik niet tevreden over de gang van zaken bij KPN Mobiel.

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, afgesplitst van deze
icon

Beste antwoord door Lcroft 21 September 2019, 05:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Dag @Lcroft . Ik vermoed dat dit om zogenaamd mandaat gaat. Wat zegt je bank als je hun dit probleem voorlegt?
Ik wil je geen valse hoop geven en daarom geef ik onmiddellijk aan dat ik hier niets mee kan. Uiteraard snap ik de frustratie maar financiële kwesties (met name mandaat, issues met automatisch afschrijven kun je het beste afhandelen via 0800 0402 -> 'debiteurenbeheer' inspreken. Als zij aangeven dat de bank hier ook een rol in heeft is het toch raadzaam met de bank te bellen en navraag te doen.
Dag @Lcroft . Ik vermoed dat dit om zogenaamd mandaat gaat. Wat zegt je bank als je hun dit probleem voorlegt?
Ik wil je geen valse hoop geven en daarom geef ik onmiddellijk aan dat ik hier niets mee kan. Uiteraard snap ik de frustratie maar financiële kwesties (met name mandaat, issues met automatisch afschrijven kun je het beste afhandelen via 0800 0402 -> 'debiteurenbeheer' inspreken. Als zij aangeven dat de bank hier ook een rol in heeft is het toch raadzaam met de bank te bellen en navraag te doen.



Hoi Erwin fijn dat je reageert,

D bank had ik toen al gelijk gebeld bij de eerste x die vonden het al vreemd daar er totaal geen blokkade op staat.. sterker nog alle andere automatischeincasso gaan perfect.

En ja al 4 tickets liggen er van mij bij 0900 0402 zij blijven beweren dat ik weer bij de bank moet wezen.
En nee ik neem bij dit nummer geen enkele moeite meer...
IIk wacht en probeerdehet hier waar andere (hopelijk) iets aan hebben.
Excuus dat ik zo laat reageer. Door mijn fout had ik je reply niet gezien.
Helaas kan ik niks voor je doen. Zoals aangegeven zijn dit soort zaken voorbehouden aan de financiële afdelingen. Ik hoop dat het je daar uiteindelijk toch gaat lukken!
Excuus dat ik zo laat reageer. Door mijn fout had ik je reply niet gezien.
Helaas kan ik niks voor je doen. Zoals aangegeven zijn dit soort zaken voorbehouden aan de financiële afdelingen. Ik hoop dat het je daar uiteindelijk toch gaat lukken!



Suit deze topic maar.

TOT mijn nog grotere verbazing schijnt het wel te helpen als je nog 1 x belt en zegt:
Dat het een puinhoop (iets meer) is bij KPN Mobiel want KPN (internet) schrijft wel af van onze Rekening
Maar goed dit was de eerste abonnement mobiel nu de volgende kijken of dat wel goed gaat ondanks dat het op dezelfde adres staat.
Ze bleven volhouden dat het probleem bij onze bank lag..
Stelletje lanterfanters 😂😂