Beantwoord

Incassodatum aanpassen

  • 17 March 2019
  • 4 reacties
  • 91 keer bekeken

Ook ik zou graag mijn factuur datum iets verschuiven zodat de incasso beter uitkomt, ivm mijn nieuwe baan komt mijn salaris een week later
groet Ron

Admin: eigen topic voor je aangemaakt
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 19 March 2019, 09:58

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi Ron, Welkom op het KPN Forum. Als eerste gefeliciteerd met je nieuwe baan. Ik begrijp dat de factuur iets later wil betalen. Ik zal voor je uitzoeken wat er mogelijk is. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Hoi Vikash

ik heb de gegevens ingevuld, het gaat om de twee mob abonementen die ik vernoemd heb. Met een dag of 3-4 zou ik al geholpen zijn. De incasso is nu de 19e maar het salaris van mijn vrouw is er de 22 van de maand. Ik hoor graag of het gaat lukken. Groet Ron
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb zojuist een
privébericht gestuurd. 🙂
Reputatie 7
Badge +21
Even een update voor de mensen die meelezen. Het is gelukt om de factuurdatum te wijzigen.

Reageer