Beantwoord

Incassodatum KPN diensten wijzigen

  • 13 February 2019
  • 13 reacties
  • 177 keer bekeken

Hallo,

ik zou graag mijn incassodatum van zowel mobiel als vast willen wijzigen naar de 27e van de maand.

ik hoor graag of dit mogelijk is.
met vriendelijke groet
Deborah
icon

Beste antwoord door Nadia 15 February 2019, 08:57

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Welkom op het KPN forum, Deborah! Voor een mobiel abonnement kan de factuurdatum eenvoudig worden aangepast. De factuur ontvang je dan op de 18e van de maand, waarbij de automatische incasso ≈ 7 dagen later plaats zal vinden. Afhankelijk van zon - en feestdagen wanneer de factuur precies geïncasseerd wordt.

Als ik de factuurdatum wijzig naar de 18e (+ 7 dagen) wordt het maandbedrag rond de 25e elke maand geïncasseerd. Ik kan het voor je aanpassen mits je geen openstaande facturen hebt :)

Helaas kan de factuurdatum van vaste diensten (Internet, tv en bellen) niet worden aangepast. Wanneer je een betaalachterstand hebt en de facturen structureel niet betaalt op de incassodatum, kan ik in het systeem het verzoek doen om een tweede betaalpoging uit te voeren op de 17e of 25e van de maand, nadat de eerste incasso is mislukt.

Wil je jouw forumprofiel aanvullen met de benodigde gegevens? Ik heb je klantnummer, postcode + huisnummer en naam contractant nodig om voor je aan de slag te kunnen. Deze gegevens zijn privé, alleen een moderator kan deze inzien. Laat je hier een bericht achter als de gegevens compleet zijn?
Ik zou het prettig vinden als de factuurdatum aangepast wordt rond de 25e van elke maand voor het mobiel abonnement.

Jammer dat dit voor de vaste diensten helaas op een lastige manier moet.

Ik heb het forumformulier ingevuld.

Bedankt alvast!
Reputatie 7
Hey hey Deborah, ik heb de factuurdatum van je mobiele abonnement aangepast! Binnen twee factuurperioden komt de incasso rond de 25e van de maand 🙂
Super bedankt
Reputatie 7
YW! 🙂
Hallo,

ik zou graag de incassodatum wijzingen naar de 27ste is dit mogelijk?

met vriendelijke groet,

Evalinda
Reputatie 7
Leuk dat je hier een vraag stelt @Evalinda, welkom! Ik kan de factuurdatum van KPN Mobiel voor je aanpassen naar de 18e van de maand. Een week later wordt het bedrag automatisch van je rekening geschreven. Dus 18 + 7 dagen wordt het maandbedrag rond de 25e elke maand geïncasseerd. mits er geen feestdagen tussen zitten, zie mijn antwoord.

Als je dat graag wilt, laat het weten. Wil je jouw forumprofiel aanvullen met de benodigde gegevens? Ik heb je klantnummer, postcode + huisnummer en naam contractant.
@Nadia ik heb alles ingevuld. Is het dan zo in orde? Met vriendelijke groet, Evalinda
Reputatie 7
Ha @Evalinda, daar ben je weer 🙂 Helaas ontbreken er nog een aantal gegevens. Het huisnummer is niet ingevuld, en ook je mobiele nummer correspondeert niet met een KPN mobiel abonnement. Zou je jouw huisnummer en het mobiele nummer waarvan ik de factuurdatum kan aanpassen willen invullen in je forumprofiel? Ik hoor graag van je!
Hoi @Nadia,

heb het aangepast, ik heb alleen interactieve tv en internet van KPN.
is het zo in orde?
groetjes Evalinda
Reputatie 7
Helaas @Evalinda dat kan ik momenteel nog niet voor je wijzigen. Ik kan de factuurdatum van KPN Mobiel voor je aanpassen naar de 18e van de maand. Een week later wordt het bedrag automatisch van je rekening geschreven. Dus 18 + 7 dagen wordt het maandbedrag rond de 25e elke maand geïncasseerd. mits er geen feestdagen tussen zitten, zie mijn antwoord.

Maar goed nieuws, we gaan het wel op termijn mogelijk maken.Wanneer je precies de factuurdatum van je vaste Internet,TV en bellen kunt aanpassen durf ik niet te zeggen. Houd ons forum in de gaten! 🙂
@Nadia oke, ik heb een andere provider van mobiel internet. Maar iig bedankt!
Reputatie 7
YW 🙂

Reageer