Beantwoord

Incassodatum verzetten

  • 21 January 2019
  • 5 reacties
  • 97 keer bekeken

Ik wil graag de incassodatum verzetten naar de 25e. Dat kan zag ik net?
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 23 January 2019, 10:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hoi Bdop! Welkom op het forum!
In sommige gevallen is dat een optie. Het moet dan wel om het mobiele abonnement gaan. Ik wil het graag voor je onderzoeken.
Zou je je profiel kunnen aanvullen met je gegevens en mij daarna hier een seintje geven: https://forum.kpn.com/settings/profile
Hoi Bdop! Welkom op het forum!
In sommige gevallen is dat een optie. Het moet dan wel om het mobiele abonnement gaan. Ik wil het graag voor je onderzoeken.
Zou je je profiel kunnen aanvullen met je gegevens en mij daarna hier een seintje geven: https://forum.kpn.com/settings/profile
Ik heb de gegevens aangevuld. Ik hoor het graag!
Leuk je even gesproken te hebben! Ik heb de incassodatum aangepast en deze zal over 2 maanden effectief worden. Vanaf dat moment wordt er dus rond de vijfentwintigste afgeschreven. Mocht er in de toekomst nog iets anders zijn, kun je bij me aankloppen! 😉
Super bedankt Erwin. Super geregeld en ook heel erg snel. Bedankt voor de geweldige service. Fijne dag!
😉