Beantwoord

Incassodatum wijzigen

  • 19 March 2019
  • 9 reacties
  • 112 keer bekeken

@Vikash of een andere mod; zou je ook mijn incassodatum willen verplaatsen? Kan dat naar de 23e of 24e van de maand? Alvast bedankt!!

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 20 March 2019, 12:08

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @hiephoi. Welkom op het forum! Ik zal voor je uitzoeken wat er mogelijk is. Ik zie dat je je gegevens al hebt achtergelaten op het KPN Forumprofiel. Wordt het bedrag op dit moment rond de 16e van de maand afgeschreven? Ik hoor graag van je!
@Vikash ja het wordt nu op de 15e gedaan. Handiger is natuurlijk vlak nadat mijn salaris is gestort en dat gebeurt op de 21e van de maand meestal. Zodoende mijn voorkeur voor de 23e.
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb voor je nagekeken wat er mogelijk is. De factuurdatum staat op dit moment op de 6e van de maand. Ik kan dit voor je wijzigen naar de 16e van de maand. Dit betekend dat het bedrag rond de 26e van de maand wordt afgeschreven. Zal ik dit voor je wijzigen?
@Vikash graag!
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb het zojuist voor je aangepast. ☺️
Mocht je nog andere vragen hebben in de toekomst, dan weet je ons te vinden.
@Vikash Bedankt!! Wanneer ga ik merken dat het is aangepast?
Reputatie 7
Badge +21
De eerst volgende factuur ontvang je op 16 april i.p.v 6 april. Deze factuur zal rond de 26e van april geïncasseerd worden.
De eerst volgende factuur ontvang je op 16 april i.p.v 6 april. Deze factuur zal rond de 26e van april geïncasseerd worden.
Hi Vikash, of collega,

Ik heb het even in de gaten gehouden, maar de factuur werd alsnog op 15 april afgeschreven van mijn rekening. En ook deze maand is de factuur gisteren pas aangemaakt en is vandaag nog niet geincasseerd. Wanneer treed de aanpassing van incassodatum in werking?

Vriendelijk groet!
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @hiephoi. Het zou vanaf de laatste factuur goed moeten gaan. Ik zie dat de laatste factuur op 16-05-2019 is verstuurd, zoals afgesproken. Als het goed is wordt het bedrag rond de 26e pas afgeschreven. Laat je mij weten wanneer het bedrag van de laatste factuur wordt afgeschreven?

Reageer