Beantwoord

Ingaan wijziging abonnement

  • 3 July 2019
  • 4 reacties
  • 194 keer bekeken

Beste, eind deze maand ga ik op vakantie en wil mijn abonnement verhogen. Ik zie echter dat dit per 1-8 dit jaar in gaat. En dat is voor het mooie te laat. Is het mogelijk om halverwege de maand de wijziging in te laten gaan?
icon

Beste antwoord door Marina_ 5 July 2019, 10:31

Bekijk origineel

4 reacties

Verhogingen en verlagingen kunnen alleen per 1ste v.d. maand uitgevoerd worden i.v.m. de abonnementsperiode. Die loopt ook in hele maanden.

Maar als je bv. hierdoor een paar dagen v.d. vakantie nog geen verhoging hebt lijkt me toch ook geen man overboord. Voor het vakantiedeel in augustus kun je het dan wel nog doen. Wil je in september weer je normale bundel dan wel voor 1 september dit aangeven!
Je blijft wel in een E.U.-land?
Hallo Peter,

Tja, is ook mijn eigen schuld dat het zo loopt maar een beetje flexibiliteit van een KPN zou toch wel fijn zijn maar dat is te veel gevraagd zie ik. Het is ook geen man overboord geval had echter wel fijn geweest.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Heavy-NL, Welkom op het forum. Een abonnement verhogen is natuurlijk niet het eerste waar je aan denkt wanneer je voorbereidingen treft voor je vakantie. Wel belangrijk om de kosten een beetje te drukken. Dat je graag wat flexibiliteit van onze kant had gezien snap ik, maar dit proces is systematisch ingericht waardoor ik ook geen andere wensdatum kan aangeven. Anders hadden we dit natuurlijk voor je gefikst. Je kunt for the time being wel een buitenlandbundel aanvragen. Hoeveel dit kost en hoe je dit activeert leggen we uit op deze pagina. Mocht je vragen hebben over de buitenlandbundels, stel ze vooral!
Reputatie 7
Badge +19
@Heavy-NL, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Reageer