Beantwoord

Ingang datum Sim only abonnement

• 27 juli 2016
  • 3 reacties
  • 175 keer bekeken

Onlangs ben ik benaderd voor het verlengen van mijn abonnement bij KPN.
Dit kan al een half jaar voor de eind datum van mijn huidige KPN abonnement.

Ik wil graag een goedkoper en sim only abonnement afsluiten, maar vroeg mij af of deze per direct ingaat met het dus lagere tarief. Of dat ik eerst nog een half jaar moet wachten voor dat ik het nieuwe abonnement heb met de lagere prijs.

Groetjes Marion Bross
icon

Beste antwoord door PeterG 27 juli 2016, 19:18

Je nieuwe abonnement (en de daarbij behorende kosten) gaan pas in de dag nadat je huidige abonnement afloopt. Dat nieuwe abonnement kun je dus al v.a. 6 maanden van te voren afsluiten. Maar gaat dan dus nog niet in. Hopelijk is het zo duidelijk?
Voor sim-only kun je dus net zo goed wachten tot je huidige abonnement (bijna) is afgelopen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +31
Je nieuwe abonnement (en de daarbij behorende kosten) gaan pas in de dag nadat je huidige abonnement afloopt. Dat nieuwe abonnement kun je dus al v.a. 6 maanden van te voren afsluiten. Maar gaat dan dus nog niet in. Hopelijk is het zo duidelijk?
Voor sim-only kun je dus net zo goed wachten tot je huidige abonnement (bijna) is afgelopen.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi @M.Bross, welkom op het forum!

Goed dat je je hier van tevoren in verdiept. Wat @PeterG zegt klopt helemaal. Je verlenging gaat pas in zodra je huidige abonnement afloopt. Vanaf die datum ga je het tarief betalen van je nieuwe abonnement.
Als je nog vragen hebt, of ik kan je ergens bij helpen, laat het vooral weten.
Dank je wel, duidelijk antwoord.
Dan wacht ik nog een half jaar met het afsluiten van een nieuw abonnement.

Reageer