Beantwoord

Inloggen FON lukt niet

  • 2 November 2019
  • 2 reacties
  • 288 keer bekeken

Waarom lukt t 9 vd 10 keren niet om met mijn Samsung S9 via een  FON accesspoint in te loggen?

Meestal krijg ik zelfs de inlog pagina niet.  Als die er wel is staat er vaak een melding “Uitloggen mislukt”.  Ook vraagt de pagina elke keer om cookie te mogen opslaan.

 

Wat gaat hier fout?

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 5 November 2019, 14:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @HvS58, welkom! Wat rot dat het niet gewoon werkt! Gaat het om één bepaalde FON accespoint of zijn er meerdere waar je dit bij hebt? Daarnaast ben ik benieuwd of je onderstaande stappen al eens doorlopen hebt: 

 

  1. Zet Wifi even uit, wacht een aantal seconden, en zet deze weer aan
  2. Kies handmatig het Wifi netwerk KPN of KPN Fon aan, in plaats van automatisch
  3. Probeer een andere HotSpot, misschien is de limiet van de HotSpot bereikt of is er een storing
  4. Verwijder de cookies op je mobiele apparaat via Instellingen, Internet, Menu, Privacy en kies vervolgens voor cookies verwijderen
  5. Voer je KPN Wifi Fon HotSpots account opnieuw in. Je gebruikersnaam bestaat uit een zelfgekozen gebruikersnaam inclusief de toevoeging @kpn-fon.nl. Bijvoorbeeld uwnaam_achternaam@kpn-fon.nl. Let hierbij op het gebruik van hoofd- en kleine letters
Reputatie 7
Badge +30

Je hebt niet meer gereageerd, is het uiteindelijk nog gelukt? Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag.