Beantwoord

Inloggen kpn fon

  • 25 June 2019
  • 7 reacties
  • 188 keer bekeken

helaas kunnen we uw aanvraag voor KPN WiFi niet verwerken......

Hoe kan ik inloggen in kpn Fon?

Ik heb op deze telefoon twee simkaarten; een sim-only abonnement van kpn zonder data en een sim-only abonnement van kpn bij Telfort met data.
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 16 August 2019, 10:06

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Daar zijn een paar voorwaarden voor:

Heb je KPN Fon aan staan op jouw Experia Box?
Staat de wifi van de Experia Box ook aan?
Heb je via https://wifi.kpn.com een kpn-fon account aangemaakt?

Mocht je nog een oude app hebben van KPN-FON? Die werkt niet.
Alleen rechtstreeks inloggen met jouw inloggegevens werkt.
Reputatie 7
Badge +28
@A van den Hazel

Is het inmiddels al gelukt om in te loggen op KPN Fon ?
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @A van den Hazel. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je de melding te zien krijgt. Heb je geprobeerd om "WIFI AAN" te sms'en naar 1266? Je hebt op dit moment KPN WIFI al aan staan in het mobiele abonnement en dan klopt het dat je deze melding te zien krijgt. KPN Wifi is al actief sinds 10 juni 2018. Ik heb zojuist het wachtwoord per sms toegestuurd. Het kan even duren voordat jij het ontvangt.

@Noordzee Bedankt voor je reactie. Klanten die een vaste aansluiting hebben moeten KPN Fon aanzetten op de ExperiaBox. Waarschijnlijk heb je over het hoofd gezien dat het om een mobiele aansluiting gaat. 😉
Reputatie 7
Badge +28
Ok Vikash, dat wist ik inderdaad niet.

Thuis heb ik hier een Experiabox. Van KPN-mobiel weet in vrij weinig, want KPN heeft geen bereik in ons dorp.
Reputatie 7
Badge +21
Ah oke, dan kon je het inderdaad niet weten. In dit topic worden de meest gestelde vragen beantwoord over KPN FON. Misschien heb je er iets aan. 😉
Reputatie 7
Badge +21
@A van den Hazel Heb je het wachtwoord ontvangen en is het inmiddels gelukt om in te loggen?
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ga ik ervan uit dat je het wachtwoord hebt ontvangen en dat het gelukt is om in te loggen. Mocht je mijn hulp nog nodig hebben, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer