Beantwoord

Inloggen MijnKPN lukt niet in Zuid-Frankrijk

  • 17 May 2019
  • 2 reacties
  • 95 keer bekeken

Enkele vragen, waarschijnlijk weet iemand van jullie hier wel een antwoord op, dit zou mij wel verder helpen.
  • Ik ben momenteel in zuid-Frankrijk op vakantie voor langere tijd.
  • ik heb drie internet abonnementen op mobiel internet.
  • ik gebruik er hier nu maar twee van.
  • Ik wil van het abonnement van het toestel wat thuis ligt de internetbundel voor 90% delen.
  • Gaat dat?
  • Vandaag heb ik de hele dag geprobeerd om op Mijn.Kpn.com in te loggen, dit lukt niet.
  • Scherm geeft aan dat de data niet compleet is en inloggen dus niet kan.
  • Is dit een storing ? of normaal.
Alvast bedankt, groetjes Jen Heiver

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door JorisV. 17 May 2019, 19:51

Bekijk origineel

2 reacties

Fijne vakantie gewenst in ieder geval! Frankrijk was ook áltijd ons vakantieland.

Beter mee verlegen dan om verlegen. Kosten zijn in Frankrijk gelijk dus waarom?
"Ik wil van het abonnement van het toestel wat thuis ligt de internetbundel voor 90% delen."

Volgens mij moet delen gewoon kunnen, ook van het vergeten toestel.
Een storing of probleem is mij nog niks van bekend, maar zit er net een half uurtje achter.
Reputatie 4
Badge +1
Je kunt het probleem tijdelijk omzeilen door deze twee KPN DNS-servers in te stellen:
195.121.1.34 (primair)
195.121.1.66 (alternatief)

Het probleem is dat de domeinnamen waar de API's draaien die door MijnKPN gebruikt worden, enkel via de DNS servers van KPN zelf geresolved kunnen worden. Ik heb dit probleem zojuist gemeld:
https://forum.kpn.com/internet-9/beveiligings-en-dns-probleem-mijnkpn-api-473450

Reageer