Beantwoord

Internationaal bellen/gebeld worden, terwijl ik zelf in het buitenland ben

  • 28 July 2021
  • 5 reacties
  • 1133 keer bekeken

Beste KPN medewerker,

 

Ik heb drie vragen:

 

1. Naar welke landen kan ik bellen en gebeld worden met een KPN sim card (abonnement)?

 

2. Werkt dat ook als ik bel/gebeld wordt terwijl ik niet in Nederland ben maar in Panama?

 

3. Zoja welke kosten zitten daar aan verbonden?

 

Met vriendelijke groet,

Paul Weijers

icon

Beste antwoord door PeterG 29 July 2021, 00:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo, welkom op het forum. Wat een avontuurlijke vakantie wordt dat.:relaxed:

1, je kunt alle ca. 190 landen ter wereld bellen. Alleen de landen van de Europese Unie (+ Noorwegen, Zwitserland en Andorra) zijn echter binnen je bundel te bellen. En als je buiten de E.U. bent bel je die landen ook niet binnen je bundel!

2, In Panama kan je ook gebeld worden, maar daar is de bundel van je abonnement NIET geldig. Dan zijn er ook kosten als je gebeld wordt, zelfs als die persoon bij wijze van naast je staat.

3, Vul hier Panama in om de kosten te zien. Je kunt ze drukken met een extra buiten-E.U. bundel.
www.kpn.com/buitenland 

Voor de helderheid hier ook even. (Zonder buiten-E.U. bundel voor niet-voordeellanden)

Je bent in Panama dan kost het

  • Internet: € 2,50 / MB

  • Bellen: € 1,00 / min

  • Gebeld worden: € 0,50 / min

  • Sms versturen: € 0,30 / sms

  • Sms ontvangen: gratis

Beschikbare bundels:

100 MB/min/sms € 9,99; sms VOORDEEL 100 AAN naar 1266
500 MB/min/sms € 39,99; sms VOORDEEL 500 AAN naar 1266
Data only 2000 MB € 19,99; sms VOORDEEL DATA 2000 AAN naar 1266

Bundels zijn direct actief na verzenden sms; doe dat dus niet weken van te voren al.

Binnen deze bundels

Maximaal € 0,10 per MB, minuut, sms (bij de data only bundel gelden voor minuten/smsjes de bovenvermelde tarieven)

Beste Peter,

 

Dank voor je antwoord.

 

Als ik het goed begrijp zit er geen tijdslimiet aan de buiten eu bundel, klopt dat? 

 

De 500 minuten/sms,  geldt dat voor bellen en gebeld worden?

 

Met vriendelijke groet,

Paul

Reputatie 7
Badge +10

De Extra Bundels zijn een maand geldig en het geldt inderdaad ook voor gebeld worden. Als je op de link naar onze website klikt uit @PeterG zijn bericht, dan staan onderaan de pagina de voorwaarden van de bundels. Daar vindt je alle informatie! :blush:

Dank voor de uitleg.

 

Wat zijn de vereisten voor de betaling?

 

De SIM kaarten moeten op naam van mijn werkgever in Panama staan. Neemt KPN Zakelijk klanten uit Panama aan?

 

MVG,

Paul

Hier, KPN Consument, zijn we niet erg op de hoogte van de regeltjes met betrekking tot Groot Zakelijk.

Dan kan je je beter tot KPN Zakelijk richten via

0800-0403

zakelijkforum.kpn.com

Ze hebben ook een chat

Website Zakelijk: www.kpn.com/zakelijk .

N.B. Bij zakelijke mobiele bundels kan het ook anders zijn dan bij die voor Consumenten! Dus de hier gegeven informatie kan afwijken van een Groot Zakelijk abonnement.