Beantwoord

Internet instellen op Motorola g5 plus

  • 10 April 2019
  • 8 reacties
  • 475 keer bekeken

Instellen internet op Motorola g5 plus lukt niet. Via Wi-fi wel internet. Heb de instellingen voor APN staan als bedoeld voor de Motorola g4 (info KPN) maar geen internet buiten Wi-fi.
Wat te doen?
icon

Beste antwoord door DoornM 14 April 2019, 14:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Doorn, welkom hier. Welke instellingen heb je precies ingesteld?

Ik neem aan dat je klant bij ons bent. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Ja, ik ben klant van KPN.

De instellingen op de Motorola g5 plus:

mobiele data: aan
APN: KPN Mobiel Internet
APN: internet
MCC: 204
MNC: 08
Verificatietype: geen
APN-type: default, supl
Roamingprotocol voor APN: IPv4
defaul, en supl aan elkaar
Reputatie 7
Badge +24
Die gegevens kloppen allemaal. Gaat dit om nummer eindigend op 543 of 983? Mag ik aannemen dat je gewoon in Nederland bent en met het KPN netwerk bent verbonden?
Het nummer eindigt op 983.
in NL en verbonden met KPN.
Het nummer eindigend op 543 heeft wel internet (=een iPhone).
Reputatie 7
Badge +24
Ik zie dat daar een bundel op staat met 1 Gb. Zou je willen proberen om de simkaart even in het andere toestel (iPhone) te plaatsen om te kijken of je dan wel gelijk internet hebt? Dan kunnen we achterhalen of het aan de Motorola ligt of aan de simkaart zelf. Als ik het goed heb gaat het om hetzelfde formaat.
SIM kaarten verwisseld. Doen het allebei. Na terugzetten van de SIM-kaart in de Motorola WEL internet. Hoe bizar. Ik vermoed dat de kaart in eerste instantie niet helemaal goed contact heeft gemaakt.
Bedankt voor alle hulp!!
Reputatie 7
Badge +24
SIM kaarten verwisseld. Doen het allebei. Na terugzetten van de SIM-kaart in de Motorola WEL internet. Hoe bizar. Ik vermoed dat de kaart in eerste instantie niet helemaal goed contact heeft gemaakt.
Bedankt voor alle hulp!!


Ja, inderdaad raar. Wel fijn dat alles weer goed werkt. Graag gedaan uiteraard.