iPhone 11; bestellen en levering. Als eerste besteld = als eerste in huis

  • 13 September 2019
  • 393 reacties
  • 24602 keer bekeken
iPhone 11; bestellen en levering. Als eerste besteld = als eerste in huis
Reputatie 7
  • Oud Moderator
  • 8191 reacties

Heb je vragen over de levering van de nieuwe iPhone 13? Dan kun je terecht in dit topic: iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties

De nieuwste iPhone 11, 11 Pro en 11 Max nú te koop. Jeej!

In dit topic vind je meer informatie over het bestellen van de nieuwste iPhones en de leveringen. Pre-orderen kon vanaf 13 september. Dus wie er op tijd bij was, heeft als eerste de nieuwe iPhone 11 morgen in huis, zolang de voorraad strekt!

 

27bbbb3e-066f-4eac-aac4-4bae809221c3.png

 

Waar kan ik de nieuwe iPhone bestellen?
Zin in de iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max? Je kunt 'm via de KPN winkel, live chat, in je persoonlijke MijnKPN, 0800-0105 of webshop bestellen.  

 

Als eerste besteld = als eerste in huis!
We behandelen orders in volgorde van binnenkomst. Dus, als eerste besteld = als eerste in huis. Let op, afhankelijk van het type, opslagruimte en kleur kan de voorraad verschillen.
 

Ik heb een de verkeerde iPhone besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Je order wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw bestelkeuze hebben vastgelegd en in het orderproces wordt meegenomen. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd. Let op,  dit heeft gevolgen voor de afleverdatum. Controleer van te voren altijd goed je bestelling!

 

Heb je eerder besteld dan de buurman, maar hij heeft 'm toch eerst in huis. Hoe kan dat?
First come, first serve, is het motto. Wie als eerste besteld, krijgt het toestel ook als eerste geleverd. Toch kan het voorkomen dat je eerder besteld hebt dan iemand die je kent waarvan het toestel al binnen is. We krijgen verschillende uitvoeringen (11, Pro, Pro Max), kleuren én geheugencapaciteit. iPhones binnen. Als er naar een specifieke kleur veel vraag is, dan is een andere kleur misschien nog wel op voorraad. Zodra wij de iPhones binnen hebben, wordt de order verwerkt op basis van de door jouw gekozen specificaties op volgorde van binnenkomst. 
 

Schaarste iPhone 11
We bestellen bij Apple ruim van te voren een groot aantal toestellen. Helaas krijgen we niet alle iPhones meteen binnen. We worden wekelijks opnieuw bevoorraad. Zodra de nieuwe lading binnen is, verwerken we de openstaande bestellingen. Er is landelijke schaarste vanuit Apple's distributiecentrum. Alle providers krijgen maar een beperkt aantal toestellen geleverd. Daarom is het lastig om precies aan te geven wanneer je het toestel kunt verwachten. Contact opnemen met de helpdesk voor de levering van je toestel heeft helaas weinig zin. Zodra we jouw order verwerken, ontvang je een mail /sms en kun je de bestelling volgen.  
 

Waar is mijn iPhone? Volg je bestelling
Volg je bestelling heel eenvoudig op; Mijn bestelling KPN. Vul je postcode en bestelnummer in. Het bestelnummer heb je in de mail ontvangen.


Wat is de levertijd als ik nu bestel?
Op de bestelpagina proberen we je zo stipt mogelijk te informeren over de verwachte levertijd. Helaas is dat niet altijd mogelijk. Door de grote populairiteit van de nieuwste iPhones kan enkele dagen tot 4-6 weken duren voordat je bestelling bij je thuis wordt afgeleverd. Dit kan per model, kleur en opslagruimte verschillen. Kies hier je nieuwe iPhone 11 en zie wanneer het toestel ongeveer geleverd wordt.

 

Plaatje hieronder is een voorbeeld met de iPhone 11 black 64 GB*

bb7542cc-e355-4c23-88eb-795f36175e24.png

*De site is een dynamisch bestelpagina, de werkelijke levertijd kan verschillen dan het getoonde voorbeeld. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.

Edit: tekst aangepast. 


393 reacties

De iPhone 11 is per maand goedkoper dan de iPhone XR klopt dat? Blijven de prijzen van de iPhone 11 zo of gaan die nog veranderen?
Reputatie 7
De iPhone 11 is per maand goedkoper dan de iPhone XR klopt dat?
Nee, die is niet goedkoper maar let op dat je dezelfde geheugencapaciteit selecteert als je toestellen met elkaar vergelijkt en kijk ook naar de eenmalige kosten van de telefoon.
Beter nog is om alleen te kijken naar de totale toestelkosten.

Reputatie 7
Hay @Elvira91, welkom op het KPN forum. Wat wjb zegt, het makkelijkst is om de totale toestelkosten te vergelijken, deze vermelden we altijd op de pagina (onderaan) :)

Je hebt overigens de mogelijkheid om de eenmalige bijdrage zelf te bepalen. Betaal je alvast een (groot) deel van het toestel vooraf, dan betaal je minder per maand op je KPN-factuur. Zie voorbeelden hieronder;

Hoger maandbedrag, minder bijbetalen:



Lager maandbedrag, eenmalig meer bij betalen:



Wil je boven de 250 euro je toestel via je KPN-factuur financieren? let dan wel even op de Inkomsten en Lastentoets. Zo wordt er gekeken of de hoogte van het abonnement past bij jouw financiële situatie, om problemen te voorkomen. Dit is voor elke provider verplicht.
Dankjewel voor jullie reacties.
Jullie hebben wel duurdere prijzen. De xr was pas geleden nog 48 euro en deze nu ook. Vroeg me dus af of dit klopte en of ik niet iets over het hoofd zie.

Ik koop dan toch liever een auto 😜 Auto voor de prijs van een iphone 11

Ps @Elvira91 je betaalt €29,00 p/m voor de telefoon omdat je hebt gekozen voor de laagst mogelijke eenmalige kosten. De XR komt op, € 26,00 bij minimale eenmalige kosten.

Bij de € 48,00 zit de prijs van je bundel inbegrepen dat is €19,00(19+29=48)
Reputatie 7
Off-topic:

Ik koop dan toch liever een auto 😜
Hmmm, mijn Mercedes was nog wel iets duurder. 😖

Reputatie 7
Ha, dit ligt wel in ons straatje!



Toyota Starslet,
Bouwjaar 1996
1.3 16 kleppert met een whooping 75pk
161k kilometers
Opties, stuurbekrachtiging en 1 airbag en 13” turbo wieldoppen
Aanschafwaarde €1200,-

En jaaa, dit jaar komt die niet boven de 2000km aan jaarlijkse kilometers, maandelijks 3 tientjes voor verzekering en wegenbelasting.
inclusief trekhaak, handig als ik eens een te zware aanhanger nodig ben, zit niks op of aan, en altijd starten en lopen, zelfs na 12 weken stilstaan. Voelt als een kart, hier en daar een deuk, lekker goedkoop schadevrije jaren opbouwen en rolt ieder jaar zo door de Apk. Geen behoefte. Soms erg handig.

Hier kan geen enkele IPhone tegenop 😂

(oké, de Alfa Romeo Giulia of een BMW 3 sedan staan op het lijstje)
Reputatie 7
Hi @Elvira91, dan zie je inderdaad wat over het hoofd. De toestelkosten van de Apple iPhone XR 64GB zijn met de introductie van de nieuwste modellen verlaagd naar € 648,-. De nieuwe Apple iPhone 11 64GB kost € 720,-. Afhankelijk van de hoogte van je toestelkrediet en de eenmalige bijdrage van het toestel, kun je het maandbedrag zélf aanpassen 🙂 Uiteindelijk betaal je altijd het toestel af op het overeengekomen toestelbedrag. Bij een aantal abonnementen geven we bij de XR daarboven nog extra korting. Mocht je er nog vragen over hebben? Stel ze hier dan gerust!
Kan ik het toestel ook ergens afhalen in een KPN winkel i.p.v. laten bezorgen?
Reputatie 7
Hah, @Robertkr87, welkom terug op het KPN forum 🙂 Ik neem aan dat je online je bestelling wilt doorgeven en in de winkel laten bezorgen. Dat is helaas niet mogelijk. Ben je overdag niet thuis? Je kunt je bestelling ook in het weekend of 's avonds laten bezorgen. Of laat het overdag bezorgen en door je partner / huisgenoot in ontvangst nemen, vergeet dan niet een machtiging te geven. Wat ook kan, is een ander bezorgadres kiezen, bijvoorbeeld van je werk.
Hi @Nadia Thanks! Ik had hem direct om 14:00 online verlengd en had geen optie voor afhalen i.i.d., maar krijg net een melding in PostNL dat er een pakket aankomt, ook binnen KPN account staat er dat ie al opgehaald is door PostNL... Dus ben benieuwd wanneer die nu komt 🤗
Reputatie 7
YAY, gefeliciteerd met je nieuwe toestel. Ik vermoed wel, dat je de nieuwe iPhone zaterdag kunt verwachten. Aangezien wij op vrijdag 20 september door Apple worden bevoorraad 🍏 🍏🍏🍏🍏🍏🍏;)
hoi ik had een vraagje. Wanneer ik nu een iPhone 11 pro zilver zou bestellen hoe lang is dan ongeveer de levertijd?
YAY, gefeliciteerd met je nieuwe toestel. Ik vermoed wel, dat je de nieuwe iPhone zaterdag kunt verwachten. Aangezien wij op vrijdag 20 september door Apple worden bevoorraad 🍏 🍏🍏🍏🍏🍏🍏;)


Andere providers bezorgen morgen al, en het KPN webcareteam zegt ook dat ik mijn bestelde iPhone waarschijnlijk morgen kan verwachten. Wat is het nou 😉?
Ik heb gisteravond rond 22:00 mijn nieuwe iPhone 11 gepre-orderd. En er stond heel mooi bij dat je hem dan als een van de eersten in huis zou hebben. Nu heb ik net de melding gekregen dat hij niet meer op voorraad is maar ik verkoop mijn oude telefoon zaterdag wel. Mijn vraag is nu hoelang zou het ongeveer duren voordat de nieuwe iPhone 11 dus bij mij thuis zou komen?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Balen... Vaak is de iphone pre order na een aantal minuten al uitverkocht. Was er zelf gelukkig wel op tijd bij...
@JariJari enig idee hoe lang het gaat duren als hij niet op voorraad is?
@Noah Timme nee helaas niet, zou je aan KPN kunnen vragen
Ik heb een vraag waar iemand mij hier vast wel mee kan helpen. Ik heb de iPhone 11 gisteren besteld. Maar krijg net een bericht dat hij niet op voorraad meer is. Vervolgens natuurlijk KPN gebeld met de vraag hoe lang het dan ongeveer zou gaan duren en vervolgens zegt mevrouw dat de witte die ik wilde nog gewoon op voorraad is en dus vandaag geleverd gaat worden. Iemand enig idee hoe dit zit en wat ik nu kan verwachten? Bestelling staat nog steeds op dat het product niet op voorraad is.
Goedemiddag,

Ik heb de nieuwe iphone 11 pro max gepre orded.
nu kreeg ik eerst een mail dat de telefoon was gereserveerd en ik de telefoon als een van de eerste zou krijgen.
nu kreeg ik gister een mail dat door de schaarse aantallen in nederland het langer zou gaan duren?

nu vraag ik me af wanneer ik de telefoon kan verwachten ?

vriendelijke groet

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Hallo allemaal, ben je nieuw hier? Welkom op het KPN forum. Omdat we vragen over de levering van de nieuwste iPhones verwachten, is het startbericht aangepast. Ik leg graag uit hoe we jullie iPhone 11 orders verwerken en wat je kunt verwachten.

Pre-orders
Vanaf vandaag (20 september) worden de nieuwste iPhones verzonden. Heb je een pre-order gedaan? Dan kun je 'm morgen al in huis hebben. Uitlevering van de toestellen zolang de voorraad strekt. Je krijgt bericht van ons (en PostNL) óf jouw bestelling morgen wordt bezorgd.

Schaarste iPhone 11
Omdat we al een aantal verkoopjaren bij Apple aan ervaring hebben, bestellen we ruim van te voren een groot aantal toestellen. Helaas krijgen we niet alle toestellen meteen binnen. We worden wekelijks opnieuw bevoorraad. Zodra de nieuwe lading binnen is, verwerken we de openstaande bestellingen. Er is landelijke schaarste vanuit Apple's distributiecentrum. Alle providers krijgen maar een beperkt aantal toestellen geleverd. Daarom is het lastig voor ons precies aan te geven voor sommige modellen wanneer je het toestel kunt verwachten. Contact opnemen met de helpdesk voor de levering van je toestel heeft helaas weinig zin.

Als eerste besteld = als eerste in huis!
We behandelen orders in volgorde van binnenkomst. Dus, als eerste besteld = als eerste in huis. Let op, afhankelijk van het type, opslagruimte en kleur kan de voorraad verschillen.

Waar is mijn iPhone? Volg je bestelling
Volg je bestelling heel eenvoudig op; Mijn bestelling KPN. Vul je postcode en bestelnummer in. Het bestelnummer heb je in de mail ontvangen.

Wat is de levertijd als ik nu bestel?
Op de bestelpagina proberen we je zo stipt mogelijk te informeren over de verwachte levertijd. Dit kan per model, kleur en opslagruimte verschillen. Op: Kies hier je nieuwe iPhone 11 wanneer je toestel geleverd wordt. Plaatje hieronder is een voorbeeld met de iPhone 11 black 64 GB*


*De site is een dynamisch bestelpagina, de werkelijke levertijd kan verschillen dan het getoonde voorbeeld. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.
zet dan niet op de website dat de levering de volgende dag is maar leverbaar binnen enkele dagen
De 14e de 11 pro gepre-ordered, nog niks ontvangen. Landelijke schaarste... het zal wel. Vrijdag even geïnformeerd bij Amac, ze hadden hem gewoon op voorraad. Conclusie slechte inkoop KPN. Volgende keer, vergeet de pre-order, gewoon langs de Amac op de dag van uitlevering.
goedendag. Mijn vrouw en ik hebben net deze telfoons + glasvezel onder voorbehoud afgesloten. Maar nu zie ik dat de telefoons niet op voorraad zijn (hij zij bij het afsluiten morgen of maandag) en ik lees huer zelfs een datum van eind Oktober.

Kan iemand vertellen wat de status op dit moment is? Anders annuleer ik liever en sluit opnieuw af in de winkel.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Ik heb afgelopen zaterdag de nieuwe iPhone 11 pro max 256gb in goud besteld. Is er enig idee wanneer deze weer op voorraad gaat komen en of ik hem deze week kan verwachten?

Reageer