Sticky

iPhone 11; bestellen en levering. Als eerste besteld = als eerste in huis

  • 13 september 2019
  • 375 reacties
  • 22340 keer bekeken
iPhone 11; bestellen en levering. Als eerste besteld = als eerste in huis

Toon eerste bericht

375 reacties

Reputatie 7
Badge +20

@marleen hiet, goedenavond! De meeste varianten van de iPhone 11 komen morgen of overmorgen weer binnen, naar verwachting. De iPhone 11 Pro weer vanaf 27 november! Dus het is een beetje afhankelijk van welke iPhone 11 je hebt aangevraagd! :wink:

hoi @Susan_  ik heb de zwarte iphone 11 64gb besteld!

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb de zwarte iphone 11 64gb besteld!

Wij verwachten dat dat dit toestel vandaag of morgen weer binnenkomt, maar ik durf je geen garanties te geven. Je zal een bericht ontvangen wanneer het toestel verzonden wordt en je kan de status online volgen op onze bestelstatuspagina.

Op 8 november mijn abonnement telefonisch verlengd met een nieuwe iPhone 11 Pro 64gb midnight green. Bevestiging van bestelling per email binnen. Op de bestelstatus pagina krijg ik de melding: Uw persoonlijke omgeving staat nog niet online. Het kan maximaal een uur duren voordat deze klaar is voor gebruik. Al een aantal dagen dezelfde melding. Zou een van de moderatoren eens kunnen kijken waarom het zolang moet duren. 

Reputatie 7
Badge +28

Dat duurt wel heel lang, @Eric Ardesch! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Als je ook je ordernummer onder ‘persoonlijke opmerkingen’ wilt zetten, kijk ik daar ook naar. 

Dat duurt wel heel lang, @Eric Ardesch! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Als je ook je ordernummer onder ‘persoonlijke opmerkingen’ wilt zetten, kijk ik daar ook naar. 

Hallo Marcia, ik heb het forum profiel ingevuld. Wij hebben meerdere abonnementen (TV, Vaste telefoon, Internet en in totaal 3 mobiele abonnementen). Het gaat om het mobiele abonnement van mijn vrouw. Ik heb haar klantnummer ingevoerd bij mobiele telefoon en het ordernummer dat wij [per email hebben ontvangen na de telefonische bestelling.

Reputatie 4
Badge +3

@Eric Ardesch Bedankt voor het invullen van je profiel!
Ik heb even met je meegekeken en heb je een privébericht gestuurd met wat details.

Zou je hierop willen reageren? 

@Eric Ardesch Bedankt voor het invullen van je profiel!
Ik heb even met je meegekeken en heb je een privébericht gestuurd met wat details.

Zou je hierop willen reageren? 

Hallo Lisa, Ik heb je een email gestuurd.

Reputatie 1

Vorige week vrijdag de iphone pro 64 gb zilver besteld, maar nog steeds niet binnen. Weten jullie wanneer het binnenkomt?

iPhone 11 128 Gb besteld, dag later een bericht  dat hij niet op voorraad is. Contact opgenomen en kreeg te horen dat het geen weken zou duren maar kwestie van dagen.
Volgende dag nagevraagd of hij dan wel in de omgeving op voorraad was in een kpn winkel. Gouda zou een beperkte voorraad van zowel zwart als wit hebben. Online bestelling geannuleerd toen ik dit keer te horen kreeg dat het wel weken zou duren en naar Gouda gereden, daar blijk hij toch niet op voorraad (zowel zwart als wit) en was hij waarschijnlijk net verkocht. 
Zij hebben hem in de winkel bestellen en gaven aan dat ze hem vandaag zouden verwachten. Ik zou sowieso vandaag gebeld worden. Tot op heden niets vernomen....
Toen ik net navroeg via de chat of hij op voorraad was in Gouda kreeg ik weer te horen dat hij beperkt voorradig is terwijl dat niet klopt.

Wat is er aan de hand?  Het is niet correct iets te verkopen met voor xx:00 uur besteld de volgende dag in huis als jullie geen voorraad hebben, maar dat kan gebeuren als er grote vraag is naar een product,  maar als jullie systemen qua winkelvoorraad ook niet klopt….. en mensen voor niets er naartoe rijden en vervolgens ook niet volgens afspraak gebeld worden (en winkels niet telefonisch bereikbaar zijn) vraag ik me af waar ik als vaste klant sta en wat er aan de hand is met jullie systemen? 

ik begrijp dat jullie afhankelijk zijn van Apple voor levering maar jullie zijn wel verantwoordelijk voor jullie communicatie richting klanten en hier lijkt in mijn ervaring toch echt het een en ander goed mis te gaan. 
 

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Dms78. Dit is een knap vervelende reis inderdaad, vooral met de winkel lastig in te schatten omdat het een momentopname van de voorraad is. Ik kijk wel graag na wat ik hier zie dat de verwachte leverdatum is van het toestel. Zou je kunnen aangeven welke iPhone 11 128Gb is? Op moment van typen zijn er 6 witte en 3 zwarte beschikbaar. Deze voorraad lijst wordt iedere ochtend bijgewerkt. Hoe vervelend het ook klinkt, mijn advies is toch om een bestelling te plaatsen en de levering af te wachten. Desnoods telefonisch en in de ochtend zodat ze live kunnen kijken naar de voorraad. Hoewel ook dit niet 100% waterdicht is, geeft het wel een goede indicatie. 

Badge

Hoi, ik heb gisteren de Iphone 11 pro 64gb in gold kleur besteld, maar hij is nu niet op voorraad. Weet u misschien wanneer hij wel weer op voorraad is?

 

Groetjes,

Angela:relaxed:

Reputatie 1

Vorige week vrijdag de iphone pro 64 gb zilver besteld, maar nog steeds niet binnen. Weten jullie wanneer het binnenkomt?

Dan maar order cancelen en naar een andere provider. Je wordt gewoon weer misleid door de kpn

Reputatie 7
Badge +18

@Topitep24197 . Dat is helaas moeilijk te voorspellen. Wij zijn afhankelijk van andere partijen. Je zult berichtje krijgen zodra de telefoon op voorraad is. Momenteel is hij in ieder geval niet op voorraad. Ik hoop dat het snel aangevuld gaat worden! 

Badge

Ik wacht al 2 maanden op de nieuwe iPhone 11, de groene. Vanuit kpn krijg ik geen enkele informatie . Ik moet er zelf achteraan bellen. Na 2 maanden weet ik nog steeds niet waar ik aan toe ben. Ik vind de communicatie vooraf en tijdens dit proces bijzonder slecht. 
je zou op zijn minst een bericht moeten ontvangen met excuses en een verklaring en een alternatief aangeboden moeten krijgen.hoe krijg ik te weten wanneer mijn telefoon eindelijk arriveert en neemt kpn hierin zijn verantwoordelijkheid naar mij als goede jarenlange klant?

Zijn hier mensen met dezelfde ervaring en tips voor mij?

 

 

Hi @Alex_P 

ik zoek een zwarte of een witte. Ik ben overigens niet meer gebeld door de winkel. 

Bij een abonnement verlenging; per wanneer gaat deze dan in als het toestel niet geleverd kan worden? Ik betaal per maand alleen abonnementskosten, geen extra kosten voor het toestel. 

Reputatie 7
Badge +20

@S. Faneker, hmm dat is niet fijn! Ik zie zo niet dat de groene iPhone niet leverbaar is.. Zou je jouw Forum profiel kunnen aanvullen met naam, postcode + huisnummer. klantnummer + mobiel nummer en evt. ordernummer? Ik hoor graag van je!

@Dms78, de verlenging gaat pas in op het moment dat je het toestel hebt ontvangen. Dan is die order afgerond namelijk. De iPhone 11 128GB zwart en wit zijn op 27 november weer op voorraad.  
 

Badge

Hoi

Dank je voor de reactie. Het bestelnummer is ********

besteldatum 11-10-2019

ik zal mijn profiel aanvullen

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Badge

Ps ik kan niet gebeld worden. Daarom had ik een nieuwe besteld 😂

Reputatie 7
Badge +17

Hoi

Dank je voor de reactie. Het bestelnummer is ********

besteldatum 11-10-2019

ik zal mijn profiel aanvullen

Ik heb het voor je nagekeken. Volgens ons systeem heb je het mobiele abonnement al verlengt en op 30 augustus een iPhone X 64GB refurbished (Silver) ontvangen, klopt dat?   

Badge

Nee dit is een telefoon die ik voor mijn zoon heb besteld. Ik snap niet dat ik al minstens 5 keer contact met julie hoerover heb gehad en telkens weer opnieuw moet beginnen met uitleggen. Ik heb mijn bestelnummer doorgegeven zoals gevraagd. 
ik ontvang graag een mail met wanneer ik de nieuwe telefoon binnen krijg en ik wil ook graag in deze mail lezen waar ik een officiële klacht kan indienen.

Reputatie 7
Badge +17

Nee dit is een telefoon die ik voor mijn zoon heb besteld. Ik snap niet dat ik al minstens 5 keer contact met julie hoerover heb gehad en telkens weer opnieuw moet beginnen met uitleggen. Ik heb mijn bestelnummer doorgegeven zoals gevraagd. 
ik ontvang graag een mail met wanneer ik de nieuwe telefoon binnen krijg en ik wil ook graag in deze mail lezen waar ik een officiële klacht kan indienen.

Ik begrijp dat het erg vervelend is om het elke keer weer opnieuw uit te leggen. Ik zoek het graag verder voor je uit. Zou je de bevestigingsmail willen doorsturen naar ons? Je ontvangt zo een privebericht met daarin ons e-mail adres. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je het mailtje hebt verstuurd?

Badge

De mail is verstuurd. Dit heb ik een maand gelden ook al naar een modewereld van de live chat gedaan.

nooit een antwoord ontvangen.

 

Reputatie 7
Badge +28

Dank voor je mail, @S. Faneker  ! Jammer om te lezen dat je tot dusver zo slecht geholpen bent.. Ik heb je gegevens erbij gehaald n.a.v. jouw mail Daarin zie ik staan dat er op het betreffende 06-nummer nog een toestelkrediet loopt. Je kunt niet een abonnement verlengen als er nog een contract met toestelkrediet is. Mocht je een nieuw toestel willen hebben, zou je eerst je huidige toestelkrediet af moeten lossen en daarna kan je verlengen met een ander toestel. Voor zover ik nu kan zien heb je een nieuw abonnement aangevraagd en daarbij aangegeven dat je je huidige nummer wilt behouden. Dat gaat echter alleen als je over komt van een andere provider. 

 

Mijn vermoeden is dus dat de order op bovenstaande is afgewezen. Ik ben dit nu aan het navragen bij de betreffende afdeling en daar heb ik ook de vraag uit staan waarom jij hier niet van op de hoogte bent gebracht. Zodra we hier iets over horen, kom ik er bij je op terug. 

Badge

Heel bijzonder. Ik ben al 2 maanden niet bereikbaar. Heb heel vaak zelf contact gezocht en nu dit. Ik heb dit abonnement al afgelost. Ik heb 3 telefoons. 1 is afgelost. 1 x hebben we een nummer omgeruild.

ik ontvang hier graag een schrijven van als er iets is afgewezen. 
San kan ik eindelijk zelf actie ondernemen en er gewoon 1 in de winkel kopen waar ik wel altijd goede ervaringen heb.

Reageer