iPhone 11; bestellen en levering. Als eerste besteld = als eerste in huis

  • 13 September 2019
  • 393 reacties
  • 24608 keer bekeken
iPhone 11; bestellen en levering. Als eerste besteld = als eerste in huis
Reputatie 7
  • Oud Moderator
  • 8191 reacties

Heb je vragen over de levering van de nieuwe iPhone 13? Dan kun je terecht in dit topic: iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties

De nieuwste iPhone 11, 11 Pro en 11 Max nú te koop. Jeej!

In dit topic vind je meer informatie over het bestellen van de nieuwste iPhones en de leveringen. Pre-orderen kon vanaf 13 september. Dus wie er op tijd bij was, heeft als eerste de nieuwe iPhone 11 morgen in huis, zolang de voorraad strekt!

 

27bbbb3e-066f-4eac-aac4-4bae809221c3.png

 

Waar kan ik de nieuwe iPhone bestellen?
Zin in de iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max? Je kunt 'm via de KPN winkel, live chat, in je persoonlijke MijnKPN, 0800-0105 of webshop bestellen.  

 

Als eerste besteld = als eerste in huis!
We behandelen orders in volgorde van binnenkomst. Dus, als eerste besteld = als eerste in huis. Let op, afhankelijk van het type, opslagruimte en kleur kan de voorraad verschillen.
 

Ik heb een de verkeerde iPhone besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Je order wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw bestelkeuze hebben vastgelegd en in het orderproces wordt meegenomen. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd. Let op,  dit heeft gevolgen voor de afleverdatum. Controleer van te voren altijd goed je bestelling!

 

Heb je eerder besteld dan de buurman, maar hij heeft 'm toch eerst in huis. Hoe kan dat?
First come, first serve, is het motto. Wie als eerste besteld, krijgt het toestel ook als eerste geleverd. Toch kan het voorkomen dat je eerder besteld hebt dan iemand die je kent waarvan het toestel al binnen is. We krijgen verschillende uitvoeringen (11, Pro, Pro Max), kleuren én geheugencapaciteit. iPhones binnen. Als er naar een specifieke kleur veel vraag is, dan is een andere kleur misschien nog wel op voorraad. Zodra wij de iPhones binnen hebben, wordt de order verwerkt op basis van de door jouw gekozen specificaties op volgorde van binnenkomst. 
 

Schaarste iPhone 11
We bestellen bij Apple ruim van te voren een groot aantal toestellen. Helaas krijgen we niet alle iPhones meteen binnen. We worden wekelijks opnieuw bevoorraad. Zodra de nieuwe lading binnen is, verwerken we de openstaande bestellingen. Er is landelijke schaarste vanuit Apple's distributiecentrum. Alle providers krijgen maar een beperkt aantal toestellen geleverd. Daarom is het lastig om precies aan te geven wanneer je het toestel kunt verwachten. Contact opnemen met de helpdesk voor de levering van je toestel heeft helaas weinig zin. Zodra we jouw order verwerken, ontvang je een mail /sms en kun je de bestelling volgen.  
 

Waar is mijn iPhone? Volg je bestelling
Volg je bestelling heel eenvoudig op; Mijn bestelling KPN. Vul je postcode en bestelnummer in. Het bestelnummer heb je in de mail ontvangen.


Wat is de levertijd als ik nu bestel?
Op de bestelpagina proberen we je zo stipt mogelijk te informeren over de verwachte levertijd. Helaas is dat niet altijd mogelijk. Door de grote populairiteit van de nieuwste iPhones kan enkele dagen tot 4-6 weken duren voordat je bestelling bij je thuis wordt afgeleverd. Dit kan per model, kleur en opslagruimte verschillen. Kies hier je nieuwe iPhone 11 en zie wanneer het toestel ongeveer geleverd wordt.

 

Plaatje hieronder is een voorbeeld met de iPhone 11 black 64 GB*

bb7542cc-e355-4c23-88eb-795f36175e24.png

*De site is een dynamisch bestelpagina, de werkelijke levertijd kan verschillen dan het getoonde voorbeeld. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.

Edit: tekst aangepast. 


393 reacties

Goedendag KPN,

Zou iemand kunnen reageren?
-> https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/abonnement-verlengen-11pro-hussel-is-waardeloos-en-levert-niks-extra-s-op-klacht-481305

Bij voorbaat dank
Reputatie 7
Badge +30
Ha @Zohair, welkom! Leuk dat je het forum hebt gevonden! We beantwoorden nieuwe topics op volgorde van binnenkomst en op dit moment duurt dat ongeveer een dag of twee. We komen er zo snel mogelijk bij je op terug!
ik heb de iPhone 11 pro besteld (verlening abo) Ik moet een eenmalige betaling doen van 144,- maar moet ik deze direct betalen of pas op moment dat de nieuwe abo in gaat.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +20
Ha @Yassmina El Azzouzi Gaaf dat je verlengd hebt! De eenmalige kosten komen op je eerstvolgende factuur terecht.
Ik heb vandaag in de winkel de iPhone 11 zwart besteld wat is de kans dat ik hem morgen binnen krijg

@Vincent en? Heb je 'm al binnen? :)


Ja ik heb hem binnen! Wat een prachtige telefoon. Dat ging ineens heel snel met de bestelling. Het was het wachten waard. 🙂
Reputatie 7
Badge +21
@Mootje3077, je krijgt bericht wanneer hij op voorraad is. Hou je bestelpagina in de gaten! Ik moet wel zeggen dat ik niet verwacht dat je hem direct ontvangt. Een nieuwe levering komt eind volgende week bij ons binnen (als het goed is). Vanuit daar zal er weer geleverd gaan worden, maar ik kan niet inzien of jouw bestelling daar dan bij zit. Dus de bestelpagina in de gaten houden voor jouw iPhone!
Eerst stond er 11 oktober iphone 11 black 64gb leverbaar. Nu staat er weer 18 oktober. Betekent dit dat de voorraad al op is van vandaag want in mijn bestelling staat nog steeds niet leverbaar.
Aangezien jullie niemand duidelijk antwoord kunnen geven, en er geldt eerst besteld , eerst in huis...
In mijn geval Apple iPhone 11 Pro Max 64GB, Space Grey besteld op 26-09-2019... bij Welke datum van bestelling zijn jullie nu die geleverd worden... zou niet zo moeilijk moeten zijn daar antwoord op te geven toch...meer dan logisch dat mensen ongeduldig zijn!
Eerst stond er 11 oktober iphone 11 black 64gb leverbaar. Nu staat er weer 18 oktober. Betekent dit dat de voorraad al op is van vandaag want in mijn bestelling staat nog steeds niet leverbaar.

Precies hetzelfde hier... de iPhone 11 64GB Purple gekocht waarbij werd aangegeven dat deze v.a. 11 oktober weer leverbaar zou zijn. Heb echter nog niks van KPN gehoord en hij staat nog steeds op niet leverbaar... Hoe zit dat? 🙂
Reputatie 7
Badge +30
We kunnen niet duidelijker zijn dan we al doen. Ja, als eerste besteld is als eerste in huis, maar hoe lang dat dan precies duurt is voor ons ook niet met zekerheid aan te geven. We krijgen regelmatig nieuwe voorraad binnen, maar weten zelf ook niet van te voren hoeveel toestellen dat dan zijn en dus hoeveel bestellingen op dat moment uitgevoerd kunnen worden. Je krijgt in je online bestelstatusomgeving en per e-mail bericht zodra jouw toestel verzonden wordt. Nog even geduld 🙂
We kunnen niet duidelijker zijn dan we al doen. Ja, als eerste besteld is als eerste in huis, maar hoe lang dat dan precies duurt is voor ons ook niet met zekerheid aan te geven. We krijgen regelmatig nieuwe voorraad binnen, maar weten zelf ook niet van te voren hoeveel toestellen dat dan zijn en dus hoeveel bestellingen op dat moment uitgevoerd kunnen worden. Je krijgt in je online bestelstatusomgeving en per e-mail bericht zodra jouw toestel verzonden wordt. Nog even geduld :)
We wachten al de heletijd. Duidelijkheid is wat we willen
Op 2 oktober heb ik deze telefoon besteld maar er nog niets bekend wanneer deze geleverd wordt.
kan iemand hier antwoord op geven ?
Is het bij kpn de normale gang van zaken om mensen blij te maken met een dode mus?

Kom bij de winkel netjes mijn abbonoment verlengen met een iphone 11 prive en zakelijk.
word verteld dat de telefoon binnen 1 tot 5 werkdagen thuis bezorgd word.
dat terwijl de verkoperallang op de hoogte was van het tekort aan iphone,s.

krijg je Vrijwel gelijk daarna een marktonderzoek naar je tevredenheid bij kpn.
die vul je lovend in omdat je in de veronderstelling bent dat je netjes geholpen bent.
maar achteraf ben je blij gemaakt met een dode mus.
"11 oktober leverbaar" en nogsteeds geen ene mail of sms gekregen. Wees is ff eerlijk, wanneer krijg ik mijn iPhone 11 black 64gb. Had het op 1 oktober besteld... Ik wil graag duidelijkheid. Wil niet horen dat het pas 18-10 geleverd word want jullie hadden 11-10 belooft.
Ik wacht ook en ik ben ook bij verschillende winkels geweest zoals de mediamarkt om daar mijn abonnement te verlengen want daar zouden ze nog op voorraad zijn. Maar de iPhones zijn echt gewoon nergens meer te leveren. Het is niet anders dan gewoon te wachten en als het tegen zit komen ze pas in November. 😥
Reputatie 7
Badge +21
We doen ons uiterste best, maar zoals Erik hierboven aangeeft zijn wij ook afhankelijk van de leveringen en kunnen wij niet inzien welke toestellen bij welke levering zitten. De meeste duidelijkheid krijg je via de bestelpagina, zodra er voor jou persoonlijk meer informatie beschikbaar is over de levering komt het daar te staan!
Exact 2 weken geleden de iPhone 11 Pro 256 GB in de meest gewilde kleur Midnight Green gekocht via de KPN winkel, vanochtend binnen gekregen! Dus 18 okt of langer gaat gelukkig niet voor iedereen op 🤗 ( geeft misschien een beetje hoop aan de mensen hier ) 😉
Veel te lang ik wacht al ruim 3 weken op mijn iphone 11pro green
terwijl op website stond direct leverbaar. Krijg om de 4 dagen een mail van KPN dat mijn telefoon nog niet leverbaar is....schijn klantenservice noem ik dit.
Hier ruim 2 weken geleden de iPhone pro Max 64 gb zwart besteld.
krijg wel iedere zaterdag een mail met tekst die je eigenlijk niet wil horen 😔

ben dan ook erg benieuwd wat de verwachtingen cq inschatting is van kpn wanneer deze iPhone geleverd zal gaan worden.

p.s. Heb al flink rondgekeken, maar ook elders is deze telefoon niet leverbaar, dus veel aanbieders zwetsen maar wat 🧐

nou, ben benieuwd naar de reactie van kpn in deze

gr. Jan
Hallo,

Is het mogelijk om de voorraad van de iPhone 11 Pro Max 64 GB te controleren in de winkels in de buurt van Sittard? Ik wil deze graag als los toestel kopen en een aantal weken terug is mij gezegd dat ik halverwege oktober contact moest opnemen voor de losse verkoop van de toestellen.

Bij voorbaat dank!

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +30
Ha @Jan v S, welkom! We verwachten medio oktober weer nieuwe voorraad. Mochten er meer iPhones besteld zijn dan dat er binnenkomen, is het mogelijk dat jouw iPhone daar dus nog niet tussen zit. Je krijgt vanzelf een e-mail als er een toestel beschikbaar is voor je. Hopelijk is dat snel!
Werd er gezegd dat het leverbaar zou zijn op 11-10. Blijkt het toch te zijn dat je tot 18-10 moet wachten. Dat betekent dat ik 3 weken heb zitten wachten. Fijn!
Reputatie 7
Badge +30
We hebben op de 11 nieuwe voorraad binnengekregen, dat is wat aangegeven werd. Maar blijkbaar niet voldoende voorraad om ook jouw toestel te kunnen leveren. Zodra jouw toestel binnen is krijg je expliciet een e-mail met jouw specifieke leverdatum. Iets anders kan ik er ook niet van maken, helaas nog even afwachten.

Ik heb vanmorgen een Iphone 11, 256GB, Grey besteld, middels verlenging op mijn huidige abbo.

Mail ontvangen met bestelnummer, maar als ik vervolgens dit bestelnummer + postcode invul krijg ik de melding:
"Uw persoonlijke omgeving staat nog niet online. Het kan maximaal een uur duren voordat deze klaar is voor gebruik."
Dit is nu echter 8 uur geleden.

Ik kan mijn bestelling nergens terug vinden en/of wijzigen dus.
Ik zie echter wel dat mijn abbo nu verlkengbaar is vanaf 1-1-2100...........

Wat is nou de status van mijn bestelling? Opnieuw kan niet ivm aangepaste datum verlengbaar.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reageer