iPhone 11; bestellen en levering. Als eerste besteld = als eerste in huis

  • 13 September 2019
  • 393 reacties
  • 24609 keer bekeken
iPhone 11; bestellen en levering. Als eerste besteld = als eerste in huis
Reputatie 7
  • Oud Moderator
  • 8191 reacties

Heb je vragen over de levering van de nieuwe iPhone 13? Dan kun je terecht in dit topic: iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties

De nieuwste iPhone 11, 11 Pro en 11 Max nú te koop. Jeej!

In dit topic vind je meer informatie over het bestellen van de nieuwste iPhones en de leveringen. Pre-orderen kon vanaf 13 september. Dus wie er op tijd bij was, heeft als eerste de nieuwe iPhone 11 morgen in huis, zolang de voorraad strekt!

 

27bbbb3e-066f-4eac-aac4-4bae809221c3.png

 

Waar kan ik de nieuwe iPhone bestellen?
Zin in de iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max? Je kunt 'm via de KPN winkel, live chat, in je persoonlijke MijnKPN, 0800-0105 of webshop bestellen.  

 

Als eerste besteld = als eerste in huis!
We behandelen orders in volgorde van binnenkomst. Dus, als eerste besteld = als eerste in huis. Let op, afhankelijk van het type, opslagruimte en kleur kan de voorraad verschillen.
 

Ik heb een de verkeerde iPhone besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Je order wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw bestelkeuze hebben vastgelegd en in het orderproces wordt meegenomen. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd. Let op,  dit heeft gevolgen voor de afleverdatum. Controleer van te voren altijd goed je bestelling!

 

Heb je eerder besteld dan de buurman, maar hij heeft 'm toch eerst in huis. Hoe kan dat?
First come, first serve, is het motto. Wie als eerste besteld, krijgt het toestel ook als eerste geleverd. Toch kan het voorkomen dat je eerder besteld hebt dan iemand die je kent waarvan het toestel al binnen is. We krijgen verschillende uitvoeringen (11, Pro, Pro Max), kleuren én geheugencapaciteit. iPhones binnen. Als er naar een specifieke kleur veel vraag is, dan is een andere kleur misschien nog wel op voorraad. Zodra wij de iPhones binnen hebben, wordt de order verwerkt op basis van de door jouw gekozen specificaties op volgorde van binnenkomst. 
 

Schaarste iPhone 11
We bestellen bij Apple ruim van te voren een groot aantal toestellen. Helaas krijgen we niet alle iPhones meteen binnen. We worden wekelijks opnieuw bevoorraad. Zodra de nieuwe lading binnen is, verwerken we de openstaande bestellingen. Er is landelijke schaarste vanuit Apple's distributiecentrum. Alle providers krijgen maar een beperkt aantal toestellen geleverd. Daarom is het lastig om precies aan te geven wanneer je het toestel kunt verwachten. Contact opnemen met de helpdesk voor de levering van je toestel heeft helaas weinig zin. Zodra we jouw order verwerken, ontvang je een mail /sms en kun je de bestelling volgen.  
 

Waar is mijn iPhone? Volg je bestelling
Volg je bestelling heel eenvoudig op; Mijn bestelling KPN. Vul je postcode en bestelnummer in. Het bestelnummer heb je in de mail ontvangen.


Wat is de levertijd als ik nu bestel?
Op de bestelpagina proberen we je zo stipt mogelijk te informeren over de verwachte levertijd. Helaas is dat niet altijd mogelijk. Door de grote populairiteit van de nieuwste iPhones kan enkele dagen tot 4-6 weken duren voordat je bestelling bij je thuis wordt afgeleverd. Dit kan per model, kleur en opslagruimte verschillen. Kies hier je nieuwe iPhone 11 en zie wanneer het toestel ongeveer geleverd wordt.

 

Plaatje hieronder is een voorbeeld met de iPhone 11 black 64 GB*

bb7542cc-e355-4c23-88eb-795f36175e24.png

*De site is een dynamisch bestelpagina, de werkelijke levertijd kan verschillen dan het getoonde voorbeeld. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.

Edit: tekst aangepast. 


393 reacties

Ik heb precies hetzelfde. Ik begrijp heel goed dat de voorraad snel op is met een dergelijk nieuw toestel. Maar ik heb op een bevestigings-email helemaal niets meer vernomen van KPN. Geen enkel opvolg emailtje of wat dan ook. 

 

8 oktober besteld en nu dus 9 dagen verder. 

 

Zodra je een product opzegt dan zijn ze er wel als de kippen bij om je als klant aan te houden. 

Een update vanuit KPN op het forum zou veel meer duidelijk maken. 

Maar goed geduld zal wel een schone zaak zijn dan.

Reputatie 7
Badge +28

Hey@lilireyneke,@Nijn86 en anderen. Ik snap dat het superirritant is om te wachten, zeker als de levertijd op de site niet overeenkomt met de realiteit. Wij kunnen helaas niet zien hoeveelste je staat op de wachtlijst. Misschien heb je vandaag bericht gehad om een afspraak te maken om het toestel te laten leveren, anders verwachten we vrijdag de 25e weer een nieuwe voorraad van alle modellen. Alleen de iPhone 11 64GB Green staat op medio november. 

Hoi! 

Ik heb een Iphone 11 pro besteld, ik weet dat deze momenteel nog niet leverbaar is. 

Hoe krijg ik verdere info over deze levering? bij de site van KPN mijn bestellingen staat namelijk:

‘uw persoonlijke omgeving staat nog niet online. het kan maximaal een uur duren voordat deze klaar staat’

Bovenstaand staat er al de hele dag.

 

Alvast bedankt :) 

Hoi @MikevanH : Ik heb je order even opgezocht. Die lijkt goed door te lopen. Ik denk dat er wat vertraging is naar je bestelpagina. Ik verwacht dat je er dit weekend bij kan. 

Mocht het maandag nog steeds niet inzichtelijk zijn, wil je dan een seintje geven?

Hoe lullig ook, het is en blijft een suprise bij Apple wat en hoeveel ze uitleveren. Dit is altijd al zo geweest met nieuwe producten. Hoe blijer wij allemaal zijn zodra ze hem wel kunnen leveren.

Enig idee hoe lang het gaat duren voor mijn iPhone pro leverbaar is?
In de winkel was de medewerker er niet duidelijk over. 

29-9-2019 de iPhone 11 pro green en nog steeds niks helaas, we zijn alweer bijna 3 weken verder 😔

so I ordered the phone  11pro green (256 GB) on 07 October, so two weeks ago. I see above that pro green 64 GB is not expected (back) in stock till mid November! is this true for 256GB as well? Also find it shocking that customer service rep is calmly explaining that of course they will charge you next month even if you have not received yours because there is a shortage!!! So what?! Nobody charges you for goods until the goods have actually shipped. 

I find this very misleading, if I knew the phone wont be available for two months after ordering, I would have never ordered it. It said it would be deliverable as off 18th October, I see from other people responses that this was a joke on KPN part. 

Reputatie 7
Badge +21

@karin09, @Jordan1977 en @maticki, alle (kleuren) iPhone 11 pro's worden rond 25 oktober weer verwacht. Echter kan ik niet zien of bij die levering jullie toestellen zitten helaas. Hou de bestelpagina in de gaten of laat ons even weten of je wil dat we jouw bestelling controleren (we hebben dan wel een aantal gegevens nodig!). 

Heb twee IPhones 11 (zwart en paars) in bestelling staan, wat is de levertijd hiervan?

Reputatie 7
Badge +21

@DEJAY, rond 25 oktober wordt de nieuwe levering verwacht. Maar we kunnen helaas niet inzien of jouw toestellen hier ook bij zitten. Hou de bestelpagina in de gaten hiervoor!

@DEJAY, rond 25 oktober wordt de nieuwe levering verwacht. Maar we kunnen helaas niet inzien of jouw toestellen hier ook bij zitten. Hou de bestelpagina in de gaten hiervoor!

then ADJUST you website!!!!!! why is it not written, “currently not in stock, delivery date unknown”

what KPN is doing is misleading! it is not allowed and should be reported to consumentenbond. If I go to the website now, phone I ordered clearly says “order before 23:59 and in the house tomorrow”, so you have people still ordering phones thinking they will receive them next day but you actually have no clue when you will be able to fullfil those orders, you are not even able to tell people if they will be in the next batch.

KPN is not a kickstarter company, so this is just unacceptable 

Hallo Susan,

 

Kan jij zien of ik erbij zit deze week met de levering deze week. 29-9-2019 heb in de iPhone green 64gb besteld. 

Reputatie 7
Badge +21

@Jordan1977. Zoals Susan al aangaf wordt de nieuwe levering verwacht op 25 oktober. Ik kan mij voorstellen dat je graag wat meer duidelijkheid wilt, maar helaas kunnen we niet bekijken of jouw toestel daar ook bij zit. Je kan jouw bestelling volgen op deze pagina

Susan_

Rank

Susan_

 4 uur geleden

Hi,

Zoals aangegeven kunnen wij niet zien welke toestellen er geleverd worden. Het enige wat ik kan nakijken is de verwachte levertijd voor jou, maar dit kan ook nog wijzigen. Hiervoor heb ik enkele gegevens nodig, die je kan noteren in je profiel. Geef even een reactie in het topic hierover, want we reageren in principe niet op ongevraagde privéberichten.

Met vriendelijke groet,
Susan

 

Susan gaf aan dat ze kon nakijken wat mijn verwachte levertijd was voor mij. Vandaar mijn vraag. 
groetjes Jordan

Reputatie 7
Badge +30

We kunnen wel controleren of alles goed gaat, mocht je daar twijfels aan hebben. Als jij echter een orderbevestiging hebt gekregen en in de bestelpagina ziet dat we met je bestelling bezig zijn, dan is verder alles in orde en hoef je je daar geen zorgen om te maken 🙂.

Dag, In de preorder een nieuwe iphone Pro besteld, helaas was deze beschadigd dus retour. Nu een nieuwe besteld, maar wanneer ik de status wil bekijken, staat daar al een week lang: online omgeving is nog niet beschikbaar. Is mijn bestelling wel goed doorgekomen? En zo ja, wanneer kan ik de nieuwe iphone verwachten? Alvast bedankt. Groet Jolanda

Reputatie 7
Badge +25

Dag, In de preorder een nieuwe iphone Pro besteld, helaas was deze beschadigd dus retour. Nu een nieuwe besteld, maar wanneer ik de status wil bekijken, staat daar al een week lang: online omgeving is nog niet beschikbaar. Is mijn bestelling wel goed doorgekomen? En zo ja, wanneer kan ik de nieuwe iphone verwachten? Alvast bedankt. Groet Jolanda

Hi @tojo. Wat vervelend dat ‘ie beschadigd was. 😞 Ik zie de bestelling gelukkig wel gewoon staan. Aan het einde van deze week (25e) verwachten we weer een nieuwe lading van die iPhone Pro's. Ik weet niet of die van jou daarbij zit, maar probeer de status later deze nog eens te controleren.

Hallo, ik heb gisteravond een iPhone 11 Pro (64 GB, Space Grey) besteld via een telefoongesprek met de klantenservice van KPN.  Ze vertelden me dat het op voorraad is en vandaag normaal wordt geleverd, maar in het slechtste geval voor donderdag.  Maar nu ontving ik een e-mail dat de telefoon niet op voorraad is.  Ik verlaat de NL voor vrijdag en heb de bestelling alleen gedaan omdat deze op tijd wordt geleverd.  Wat denk je?  Moet ik verwachten deze binnen deze week te ontvangen?  Sorry voor mijn Nederlands, het is niet de beste :)

Reputatie 7
Badge +28

Welkom@burakg! Dit model is inderdaad op voorraad. Ik verwacht dat je vandaag een afspraak kunt maken met een koerier. Als dat niet zo is, kun je dan jouw adresgegevens en 06-nummer toevoegen aan je profiel en hier een bericht achterlaten als dat is gebeurd? Dan kijk ik na waarom het is vertraagd.

@Joran Ja, ik heb de informatie in mijn profiel toegevoegd. Kun je me alsjeblieft controleren?

Heel erg bedankt voor de snelle reactie!

Reputatie 7
Badge +28

De aanvraag ziet er verder prima uit. Ik stel voor dat we vandaag nog even afwachten. Als je vanavond geen sms hebt gekregen om een afspraak in te plannen kunnen we morgen de voorraad nog eens controleren. Heel vervelend dat dit zo spannend wordt gemaakt net voor je Nederland verlaat :frowning2:

@Joran  Oké, heel erg bedankt voor de hulp! Ja, het is spannend, maar zolang het op voorraad is, hoop ik dat het goed komt.

Mijn bestelling is een stap verder. Staat nu op 2 dat ze hem aan het voorbereiden zijn voor verzending. Het gaat opschieten. 9 oktober verlengingen gedaan, dus het schiet op.

Ik vraag me toch echt af wanneer er voorraad komt van de iphone 11 64 GB purple, ik heb al een week lang geen update gekregen per mail of per sms en mijn bestelling blijft maar op hetzelfde staan of ligt mijn bestelling ergens op het vergeet stapeltje/ hoekje?

Reageer