iPhone 11; bestellen en levering. Als eerste besteld = als eerste in huis

  • 13 September 2019
  • 393 reacties
  • 24608 keer bekeken
iPhone 11; bestellen en levering. Als eerste besteld = als eerste in huis
Reputatie 7
  • Oud Moderator
  • 8191 reacties

Heb je vragen over de levering van de nieuwe iPhone 13? Dan kun je terecht in dit topic: iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties

De nieuwste iPhone 11, 11 Pro en 11 Max nú te koop. Jeej!

In dit topic vind je meer informatie over het bestellen van de nieuwste iPhones en de leveringen. Pre-orderen kon vanaf 13 september. Dus wie er op tijd bij was, heeft als eerste de nieuwe iPhone 11 morgen in huis, zolang de voorraad strekt!

 

27bbbb3e-066f-4eac-aac4-4bae809221c3.png

 

Waar kan ik de nieuwe iPhone bestellen?
Zin in de iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max? Je kunt 'm via de KPN winkel, live chat, in je persoonlijke MijnKPN, 0800-0105 of webshop bestellen.  

 

Als eerste besteld = als eerste in huis!
We behandelen orders in volgorde van binnenkomst. Dus, als eerste besteld = als eerste in huis. Let op, afhankelijk van het type, opslagruimte en kleur kan de voorraad verschillen.
 

Ik heb een de verkeerde iPhone besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Je order wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw bestelkeuze hebben vastgelegd en in het orderproces wordt meegenomen. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd. Let op,  dit heeft gevolgen voor de afleverdatum. Controleer van te voren altijd goed je bestelling!

 

Heb je eerder besteld dan de buurman, maar hij heeft 'm toch eerst in huis. Hoe kan dat?
First come, first serve, is het motto. Wie als eerste besteld, krijgt het toestel ook als eerste geleverd. Toch kan het voorkomen dat je eerder besteld hebt dan iemand die je kent waarvan het toestel al binnen is. We krijgen verschillende uitvoeringen (11, Pro, Pro Max), kleuren én geheugencapaciteit. iPhones binnen. Als er naar een specifieke kleur veel vraag is, dan is een andere kleur misschien nog wel op voorraad. Zodra wij de iPhones binnen hebben, wordt de order verwerkt op basis van de door jouw gekozen specificaties op volgorde van binnenkomst. 
 

Schaarste iPhone 11
We bestellen bij Apple ruim van te voren een groot aantal toestellen. Helaas krijgen we niet alle iPhones meteen binnen. We worden wekelijks opnieuw bevoorraad. Zodra de nieuwe lading binnen is, verwerken we de openstaande bestellingen. Er is landelijke schaarste vanuit Apple's distributiecentrum. Alle providers krijgen maar een beperkt aantal toestellen geleverd. Daarom is het lastig om precies aan te geven wanneer je het toestel kunt verwachten. Contact opnemen met de helpdesk voor de levering van je toestel heeft helaas weinig zin. Zodra we jouw order verwerken, ontvang je een mail /sms en kun je de bestelling volgen.  
 

Waar is mijn iPhone? Volg je bestelling
Volg je bestelling heel eenvoudig op; Mijn bestelling KPN. Vul je postcode en bestelnummer in. Het bestelnummer heb je in de mail ontvangen.


Wat is de levertijd als ik nu bestel?
Op de bestelpagina proberen we je zo stipt mogelijk te informeren over de verwachte levertijd. Helaas is dat niet altijd mogelijk. Door de grote populairiteit van de nieuwste iPhones kan enkele dagen tot 4-6 weken duren voordat je bestelling bij je thuis wordt afgeleverd. Dit kan per model, kleur en opslagruimte verschillen. Kies hier je nieuwe iPhone 11 en zie wanneer het toestel ongeveer geleverd wordt.

 

Plaatje hieronder is een voorbeeld met de iPhone 11 black 64 GB*

bb7542cc-e355-4c23-88eb-795f36175e24.png

*De site is een dynamisch bestelpagina, de werkelijke levertijd kan verschillen dan het getoonde voorbeeld. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.

Edit: tekst aangepast. 


393 reacties

@Nijn86 bij mij bleef die ook tot vandaag op hetzelfde staan. 

Reputatie 7
Badge +24

Mijn bestelling is een stap verder. Staat nu op 2 dat ze hem aan het voorbereiden zijn voor verzending. Het gaat opschieten. 9 oktober verlengingen gedaan, dus het schiet op.

Dat zie ik bij jou sinds vandaag ook, dat betekent dat je toestel in ieder geval binnen is. De zwarte 64 Gb.

Ik vraag me toch echt af wanneer er voorraad komt van de iphone 11 64 GB purple, ik heb al een week lang geen update gekregen per mail of per sms en mijn bestelling blijft maar op hetzelfde staan of ligt mijn bestelling ergens op het vergeet stapeltje/ hoekje?


Voor de purple zie ik dat de volgende lading op 26 oktober wordt verwacht. Daar hebben we nu een tekort aan van 35 stuks, dus hopelijk krijgen we ook daadwerkelijk 35 binnen zodat we ook die van jou kunnen opsturen. Op de 26ste kunnen wij hier duidelijkheid over geven. 

 

 

 

@Alex_P  Hoelang duurt het meestal voordat ze verzonden worden?

Reputatie 7
Badge +24

Ik durf er geen concrete tijden te noemen, doorgaans wel binnen 2 dagen. Ik zelf hoop en verwacht morgen al, dit kun je volgen op de statuspagina. 

@Alex_P  Zie dat hij morgen komt. Nog super snel gegaan allemaal. Respect voor jullie allen. Zoveel mensen die blijven vragen.

Reputatie 7
Badge +24

@Alex_P  Zie dat hij morgen komt. Nog super snel gegaan allemaal. Respect voor jullie allen. Zoveel mensen die blijven vragen.

Thanks! Wordt gewaardeerd hier. :smiley:

Badge

Ik vraag me toch echt af wanneer er voorraad komt van de iphone 11 64 GB purple, ik heb al een week lang geen update gekregen per mail of per sms en mijn bestelling blijft maar op hetzelfde staan of ligt mijn bestelling ergens op het vergeet stapeltje/ hoekje?

 
Wanneer heb jij deze besteld? Ik heb precies die op 1 okt besteld en door gedoe van koeriersbedrijf en kpn nog niks binnen. Mijn status blijft op controleren staan.

Hoi@MikevanH : Ik heb je order even opgezocht. Die lijkt goed door te lopen. Ik denk dat er wat vertraging is naar je bestelpagina. Ik verwacht dat je er dit weekend bij kan. 

Mocht het maandag nog steeds niet inzichtelijk zijn, wil je dan een seintje geven?

hoi! 

Ik kan er helaas nog steeds niet bij.. kunnen jullie hier even naar kijken?

Alvast bedankt!

 

Dag, In de preorder een nieuwe iphone Pro besteld, helaas was deze beschadigd dus retour. Nu een nieuwe besteld, maar wanneer ik de status wil bekijken, staat daar al een week lang: online omgeving is nog niet beschikbaar. Is mijn bestelling wel goed doorgekomen? En zo ja, wanneer kan ik de nieuwe iphone verwachten? Alvast bedankt. Groet Jolanda

Hi@tojo. Wat vervelend dat ‘ie beschadigd was. 😞 Ik zie de bestelling gelukkig wel gewoon staan. Aan het einde van deze week (25e) verwachten we weer een nieuwe lading van die iPhone Pro's. Ik weet niet of die van jou daarbij zit, maar probeer de status later deze nog eens te controleren.

Dag, dank voor je reactie. Ook mijn bestelomgeving is na een week nog steeds niet online. Kunnen jullie dit fixen zodat ik kan zien wat de status is? Dank je wel. 

Ik stuur je een privébericht met het juiste order nummer, @MikevanH . (Ik kan er namelijk wel in, dus daarmee moet het jou ook lukken)

@tojo . Dat is vreemd. Het lukt mij vanaf hier ook niet. Ik heb een mail naar de technische dienst gestuurd. Zodra ik meer weet, laat ik het jou weten!

@tojo . Dat is vreemd. Het lukt mij vanaf hier ook niet. Ik heb een mail naar de technische dienst gestuurd. Zodra ik meer weet, laat ik het jou weten!

 

Graag, zou fijn zijn als ik de nieuwe iphone spoedig mag ontvangen nu al met al vier weken verder na ontvangst van de eerste. Wet van murphy of zoiets geloof ik, ik hoop dat het snel wordt opgelost

 

Hi,

 

29 september heb ik een iPhone 11 Pro Green 64 GB besteld bij het verlengen van mijn abonnement.

De afgesproken prijs was:

Toestelkosten €33,- per maand

15 GB onbeperkt bellen/sms €30,00 (ipv 45,00)

-€5,00 compleet korting 

dus €58,00 per maand en €264,00 bijbetaalprijs

 

Nu heb ik het toestel nog niet ontvangen, maar wanneer ik het nu bestel zijn de prijzen als volgt:

Toestelkosten €33,- per maand

20 GB onbeperkt bellen/sms €22,00 (hussel)

dus €55,00 per maand en €264,00 bijbetaalprijs

 

Dat betekent €3,- euro per maand (x24 maanden) goedkoper en 5 GB meer. Ik neem aan dat ik mijn bestelling nog kan wijzigen naar dit abonnement aangezien ik mijn telefoon toch nog niet ontvangen heb? 

 

Hoor het graag.

 

Reputatie 7
Badge +30

Goede vraag, @Anouk1231. De bestelling kan niet gewijzigd worden. Wel kan hij geannuleerd worden waarna je dan opnieuw kunt bestellen en het Husselabonnement kunt kiezen. Punt daarbij is wel dat annuleren pas kan zodra je deze iPhone hebt ontvangen. Als je in de winkel besteld hebt kun je dan met de telefoon daar heen gaan om de annulering te laten verwerken en de nieuwe bestelling te plaatsen. Als je zelf online of via de klantenservice hebt besteld kun je op dat moment bellen met 0800-0402 om de annulering te laten verwerken en opnieuw te bestellen.

Op 16 september de IPhone 11 pro max64gb space grey besteld via Mobiel.nl. We zijn nu ruim een maand verder; nog altijd geen toestel en de verwachte leverdatum wordt telkens met een week verlengd. Men zegt daar dat ze afhankelijk zijn van KPN, zijnde mijn provider. Geduld is een schone zaak, maar raakt ook ergens op. Kortom; ik ben er een beetje klaar mee en overweeg om het toestel nu maar rechtstreeks bij KPN te bestellen. De vraag is dan wel; is het toestel bij jullie wel op voorraad zoals de website wil doen geloven? Of kom ik dan in dezelfde poel terecht van mooie beloftes, geduld hebben en geen toestel krijgen? Graag een eerlijk antwoord. 

Hallo,

Er viel mij zojuist iets vreemds op. Ik heb een nieuwe iPhone 11purple 128 Gb bestelt.

Terwijl ik nog geen melding heb gehad wanneer deze geleverd wordt staat er wel op de site voor 23:59 besteld, morgen in huis. Volgens mijn status is deze nog steeds niet op voorraad. 

Hoe kan dit? 
 

Ps. Overigens is het. M.i. Wel een aandachtspunt  wat betreft de klant informeren over de levertijd. 

Op 16 september de IPhone 11 pro max64gb space grey besteld via Mobiel.nl. We zijn nu ruim een maand verder; nog altijd geen toestel en de verwachte leverdatum wordt telkens met een week verlengd. Men zegt daar dat ze afhankelijk zijn van KPN, zijnde mijn provider. Geduld is een schone zaak, maar raakt ook ergens op. Kortom; ik ben er een beetje klaar mee en overweeg om het toestel nu maar rechtstreeks bij KPN te bestellen. De vraag is dan wel; is het toestel bij jullie wel op voorraad zoals de website wil doen geloven? Of kom ik dan in dezelfde poel terecht van mooie beloftes, geduld hebben en geen toestel krijgen? Graag een eerlijk antwoord. 

I ordered mine 3 weeks ago directly with KPN and in the same boat, so wouldnt hold my breath

Badge

Beste KPN, hebben jullie een idee of ik op de volgende Bezorgingslijst sta?

Ik wacht inmiddels al meer dan 3 weken op 2 Iphone toestellen. (64GB Midnight)..

dank

Reputatie 7
Badge +30

Ik kan jullie alle drie alleen maar vragen af te wachten. Buiten dat we ongeveer elke week nieuwe voorraad binnenkrijgen is voor ons niet in te zien wie wanneer aan de beurt is. Zodra dat zo is krijg je een e-mail en zal ook je online bestelstatusomgeving aangepast worden.

 

Tweeties, als je nu zou annuleren bij mobiel.nl en dan rechtstreeks bij ons bestelt kom je achteraan in de rij. Dus dan ben je nog langer onderweg.

Badge

Leverbaar per 25 okt iPhone 11 64gb purple ben zeer benieuwd wanneer deze geleverd kan worden gezien ik daar sinds 1 okt al op wacht 😕 Nog geen mail ontvangen over levering, kpn houd het spannend 

Kan hier iemand mij a.u.b. vertellen wat de werkelijke levertijden zijn van de iphone 11 Pro (64gb midnight green)

 

30 september besteld, maar nog steeds geen enkele update over mijn bestelling , ook voor de nieuwe leveringen van vandaag niet.. Kan die update eventueel nog komen of kan ik nu weer een week fluiten naar de gewenste levering?

 

Niemand die ook maar enig idee heeft wanneer hij binnen komt. Ik snap dat de levering schaars is, maar ik vind dit nu toch wel erg lang duren! Ik ben al jaren in het bezit van een iphone (vanaf de 3G) en ik heb nog nooit zo lang hoeven te wachten op een nieuw toestel.

Nou ben erg benieuwd of kpn de levertijd nu wel waar kan maken.

het verbaasd me hoe verschillend jullie reageren op de berichten van mensen.

ongeveer elke week levering, bijna elke week levering, dagelijks levering grappig dat jullie zelf niet eens weten wanneer en op welke dag jullie leveringen krijgen.

dan ook het verhaal: we komen 35 iphone purples te kort afwachten of er vandaag 35 binnen komen dus eigenlijk de mensen die vanaf nu bestellen en achteraan komen krijgen zeker geen iphone die leverbaar is vanaf 25 oktober want zelfs klanten die al besteld hebben is dat nog niet zeker!?

en weer zal de informatie leverbaar vanaf 25 oktober niet juist zijn dus!

hoop toch echt dat het vandaag gaat worden! Heb geduld maar als je huidige telefoon op is en je ook nog is flink zelf eenmalig betaald voor de iphone 11 raakt dat geduld toch langzaam op

hoop op iets positiefs vandaag

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @brendaz , @Jochem7 en @Nijn86 Ik kan me levendig indenken dat je er van baalt zo lang te moeten wachten op de levering van je toestel. Daarbij is het ook niet fijn dat je in onzekerheid bent over wannéér je toestel komt. Zoals al vaker in dit topic is uitgelegd is dit momenteel wel de situatie, tot mijn spijt. We zijn afhankelijk van de leveringen die vanuit Apple binnenkomen. Ze komen nu wekelijks binnen, maar per model, kleur en uitvoering zijn er dus verschillen in wachttijd. Ik kan je niet anders dan vragen om af te wachten en je online bestelomgeving in de gaten te houden. 

 

Hallo@brendaz ,@Jochem7 en@Nijn86 Ik kan me levendig indenken dat je er van baalt zo lang te moeten wachten op de levering van je toestel. Daarbij is het ook niet fijn dat je in onzekerheid bent over wannéér je toestel komt. Zoals al vaker in dit topic is uitgelegd is dit momenteel wel de situatie, tot mijn spijt. We zijn afhankelijk van de leveringen die vanuit Apple binnenkomen. Ze komen nu wekelijks binnen, maar per model, kleur en uitvoering zijn er dus verschillen in wachttijd. Ik kan je niet anders dan vragen om af te wachten en je online bestelomgeving in de gaten te houden. 

 

Ik kan er dus vanuit gaan dat de toestellen die vandaag binnen komen nog steeds moeten worden verwerkt en er in de loop van vandaag de kans bestaat dat mijn telefoon daar bij zit?

Badge

Hallo@brendaz ,@Jochem7 en@Nijn86 Ik kan me levendig indenken dat je er van baalt zo lang te moeten wachten op de levering van je toestel. Daarbij is het ook niet fijn dat je in onzekerheid bent over wannéér je toestel komt. Zoals al vaker in dit topic is uitgelegd is dit momenteel wel de situatie, tot mijn spijt. We zijn afhankelijk van de leveringen die vanuit Apple binnenkomen. Ze komen nu wekelijks binnen, maar per model, kleur en uitvoering zijn er dus verschillen in wachttijd. Ik kan je niet anders dan vragen om af te wachten en je online bestelomgeving in de gaten te houden. 

 

Dat begrijp ik wel dat ik dat in de gaten moet houden maar enige prognose wanneer deze komt zou fijn zijn. Als het toestel morgen komt ben ik aan het werk en zo kan er dus geen levering plaatsvinden of kan ik iemand machtigen ? 
Als je weet wanneer het toestel komt kan je tenminste nog iets regelen qua werk maar dat kan dus gewoon nu niet.
Leverbaar per 25 okt houd in? Leverbaar bij kpn of bij de klant ? 

Reageer