iPhone 11; bestellen en levering. Als eerste besteld = als eerste in huis

  • 13 September 2019
  • 393 reacties
  • 24609 keer bekeken
iPhone 11; bestellen en levering. Als eerste besteld = als eerste in huis
Reputatie 7
  • Oud Moderator
  • 8191 reacties

Heb je vragen over de levering van de nieuwe iPhone 13? Dan kun je terecht in dit topic: iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties

De nieuwste iPhone 11, 11 Pro en 11 Max nú te koop. Jeej!

In dit topic vind je meer informatie over het bestellen van de nieuwste iPhones en de leveringen. Pre-orderen kon vanaf 13 september. Dus wie er op tijd bij was, heeft als eerste de nieuwe iPhone 11 morgen in huis, zolang de voorraad strekt!

 

27bbbb3e-066f-4eac-aac4-4bae809221c3.png

 

Waar kan ik de nieuwe iPhone bestellen?
Zin in de iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max? Je kunt 'm via de KPN winkel, live chat, in je persoonlijke MijnKPN, 0800-0105 of webshop bestellen.  

 

Als eerste besteld = als eerste in huis!
We behandelen orders in volgorde van binnenkomst. Dus, als eerste besteld = als eerste in huis. Let op, afhankelijk van het type, opslagruimte en kleur kan de voorraad verschillen.
 

Ik heb een de verkeerde iPhone besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Je order wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw bestelkeuze hebben vastgelegd en in het orderproces wordt meegenomen. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd. Let op,  dit heeft gevolgen voor de afleverdatum. Controleer van te voren altijd goed je bestelling!

 

Heb je eerder besteld dan de buurman, maar hij heeft 'm toch eerst in huis. Hoe kan dat?
First come, first serve, is het motto. Wie als eerste besteld, krijgt het toestel ook als eerste geleverd. Toch kan het voorkomen dat je eerder besteld hebt dan iemand die je kent waarvan het toestel al binnen is. We krijgen verschillende uitvoeringen (11, Pro, Pro Max), kleuren én geheugencapaciteit. iPhones binnen. Als er naar een specifieke kleur veel vraag is, dan is een andere kleur misschien nog wel op voorraad. Zodra wij de iPhones binnen hebben, wordt de order verwerkt op basis van de door jouw gekozen specificaties op volgorde van binnenkomst. 
 

Schaarste iPhone 11
We bestellen bij Apple ruim van te voren een groot aantal toestellen. Helaas krijgen we niet alle iPhones meteen binnen. We worden wekelijks opnieuw bevoorraad. Zodra de nieuwe lading binnen is, verwerken we de openstaande bestellingen. Er is landelijke schaarste vanuit Apple's distributiecentrum. Alle providers krijgen maar een beperkt aantal toestellen geleverd. Daarom is het lastig om precies aan te geven wanneer je het toestel kunt verwachten. Contact opnemen met de helpdesk voor de levering van je toestel heeft helaas weinig zin. Zodra we jouw order verwerken, ontvang je een mail /sms en kun je de bestelling volgen.  
 

Waar is mijn iPhone? Volg je bestelling
Volg je bestelling heel eenvoudig op; Mijn bestelling KPN. Vul je postcode en bestelnummer in. Het bestelnummer heb je in de mail ontvangen.


Wat is de levertijd als ik nu bestel?
Op de bestelpagina proberen we je zo stipt mogelijk te informeren over de verwachte levertijd. Helaas is dat niet altijd mogelijk. Door de grote populairiteit van de nieuwste iPhones kan enkele dagen tot 4-6 weken duren voordat je bestelling bij je thuis wordt afgeleverd. Dit kan per model, kleur en opslagruimte verschillen. Kies hier je nieuwe iPhone 11 en zie wanneer het toestel ongeveer geleverd wordt.

 

Plaatje hieronder is een voorbeeld met de iPhone 11 black 64 GB*

bb7542cc-e355-4c23-88eb-795f36175e24.png

*De site is een dynamisch bestelpagina, de werkelijke levertijd kan verschillen dan het getoonde voorbeeld. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.

Edit: tekst aangepast. 


393 reacties

Apple iPhone 11 64GB, (PRODUCT)RED besteld in combinatie met contract verlenging. Hoopte hem de dag na bestelling binnen te hebben. Helaas is het toestel niet voorradig. Ik hoor nu niets meer van KPN. Kan iemand mij vertellen hoe lang dit gaat duren?

Alvast bedankt,

 

Edein

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

De 64 Gb in het zilver zie ik inderdaad een achterstand van precies 1 op moment van schrijven met de verwachting dat het op 3 december weer op voorraad is.

Hallo @Alex_P . Vandaag de bevestigingsmail binnengekregen dat de order inderdaad wordt voorbereid. In de mail staat echter ‘morgen’, maar in de PostNL-app ‘Zondag 8 december (verwacht)’. Gaat goed! Aflevering morgen? 8 december? Voorkeur doorgegeven bij bestelling: 6 december… :grin:

Reputatie 7
Badge +20

@eddybekker Ik zie dat ‘ie inderdaad niet voorradig was. We krijgen wekelijks nieuwe leveringen van Apple en ik heb het vermoeden dat je 'm eind deze of begin volgende week zult ontvangen. Het beste wat je kunt is je persoonlijke bestelpagina in de gaten houden, daar komen alle updates in terecht. 

 

@CreativeS Dat gaat goed, inderdaad. Ik ga graag uit van onze gegevens, natuurlijk, maar een garantie durf ik niet te geven. Wil je anders je ordernummer ook nog even in je profiel zetten? Wellicht kan ik iets herleiden. 

Hallo @Bart_ .

 

Ik krijg het niet voor elkaar. Het maakt niet uit waar ik (in ‘privé’ vak) iets neerzet. Ik blijf een rood vak houden met: Niet alle verplichte velden zijn ingevuld.

 

We wachten het wel af. In ieder geval bedankt!

Reputatie 7
Badge +20

@CreativeS Ik zie 'm staan hoor. En als je nu in je persoonlijke bestelomgeving kijkt? Ik lees daar dat je nieuwe toestel vandaag wordt bezorgd en via de bijgevoegde track & trace-code kun je zien dat de bezorger 'm inderdaad vandaag gaat bezorgen! 

Bart,

IPhone is onderweg! Bedankt voor de info.

 

Groet,

Ed

Geachte,

Kan iemand mij vertellen wat de levertijd is? Ik heb hem vrijdag in de winkel besteld. De paarse hadden ze op voorraad in de winkel, maar na enige twijfel voor de groene gekozen. Deze was niet meer in de winkel, maar zou afgelopen maandag bezorgd worden. Kreeg echter thuis per mail bericht dat de telefoon tijdelijk niet leverbaar is en momenteel al 3 dagen bezig om erachter te komen wanneer ik de bestelling dan wel kan verwachten. Als ik dit van te voren had geweten had ik een andere keuze gemaakt!!! Ook online kan ik nu nog steeds een bestelling plaatsen waarbij staat; vandaag besteld, morgen in huis. Dit is misleiding en ontzettend vervelend. 

Wie kan mij meer vertellen en wat kan echt niet. Een klant komt persoonlijk in de winkel, wordt dus kennelijk verkeerd voorgelicht en langs allerlei kanalen is het niet mogelijk een zinnig antwoord te krijgen. 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

 

iphone 11 pro gold besteld. leverdatum volgens website kpn 3 december. Aangezien het voor sinterklaas cadeau is, is 3 december okay voor me . Na t plaatsen van bestelling, volgende dag mails en sms van kpn, dat de bestelde iphone niet op voorraad is .

Na wat contact met de helpdesk, komt de nieuwe leverdatum, 6 december. jammer voor mijn dochter, we vieren pakjes avond op 5 december . Kpn komt de belofte op de website niet na.  Heb meerdere malen verzocht, om de website aan te passen, met de info die kpn zelf heeft , met juiste leverdatum.

maar kpn neemt de verantwoording niet, en blijft gewoon door adverteren, met onjuiste leverdatum. En bij contact geeft kpn de schuld aan apple.

Na ongeveer 3 uur bellen, is de optie die kpn aanbied, het annuleren van de bestelling.

De iphone 11 pro in een andere kleur, staat op de website van kpn, voor 23.59 besteld morgen geleverd.

Dat zou dan nog een oplossing voor me kunnen zijn.

weer gebeld………..met de vraag als ik die bestel , dat die iphone dan ook de volgende dag geleverd zou worden. Antwoord, dat is niet zeker, we zijn afhankelijk van apple.

Maar om er achter te komen, moet ik dan de bestelling plaatsen, en wachten op t antwoord.

rare gang van zaken…..

 

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @mpeter flink balen dit! We proberen de voorraad zo nauwkeurig mogelijk te delen op de website. Wel kan het inderdaad zo zijn dat er toch veel meer bestellingen binnenkomen dan dat er iPhones binnen zijn. In dat opzicht zijn we inderdaad afhankelijk van Apple. Je zou morgen nog eens een winkel binnen kunnen stappen, misschien dat ze daar op voorraad zijn, dan kan je er direct één meenemen! Ik wens jullie toch een fijne pakjesavond!

Reputatie 7
Badge +20

Geachte,

Kan iemand mij vertellen wat de levertijd is? Ik heb hem vrijdag in de winkel besteld. De paarse hadden ze op voorraad in de winkel, maar na enige twijfel voor de groene gekozen. Deze was niet meer in de winkel, maar zou afgelopen maandag bezorgd worden. Kreeg echter thuis per mail bericht dat de telefoon tijdelijk niet leverbaar is en momenteel al 3 dagen bezig om erachter te komen wanneer ik de bestelling dan wel kan verwachten. Als ik dit van te voren had geweten had ik een andere keuze gemaakt!!! Ook online kan ik nu nog steeds een bestelling plaatsen waarbij staat; vandaag besteld, morgen in huis. Dit is misleiding en ontzettend vervelend. 

Wie kan mij meer vertellen en wat kan echt niet. Een klant komt persoonlijk in de winkel, wordt dus kennelijk verkeerd voorgelicht en langs allerlei kanalen is het niet mogelijk een zinnig antwoord te krijgen. 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

 

Hi @Angelique4484 Ik heb je vraag naar het algemene topic over de iPhone 11 verplaatst. Natuurlijk is het bijzonder vervelend dat je langer op je nieuwe telefoon moet wachten. Helaas zijn we bij leveringen van de verschillende iPhones afhankelijk van Apple, dat betekent dat we soms iets langer moeten wachten op bepaalde uitvoeringen. Hopelijk is jouw groene 64 gb-variant deze week nog leverbaar! 

Wanneer komt die iphone 11 white 64gb weer binnen? Heb m vandaag besteld en kreeg een mail dat het niet op voorraad is.

 

Hoi @Joy1990 . Jammer dat het toestel niet voorradig is. Ik heb even in de interne systemen gezocht en wij verwachten dat het toestel rond 20-12 weer voorradig is. Dit kan ik niet garanderen maar is de voorlopig verwachting. Sorry dat het nog even duurt. 

Ik heb vandaag de iphone 11 besteld bij KPN. Alleen kreeg ik net een mail dat het toestel niet leverbaar is. Nu was mijn vraag wanneer hij weer leverbaar is? En hoelang dat ongeveer duurt.  

@Sarannevb : Dat is jammer om te lezen. Om wat voor toestel gaat het? Graag merk, type en kleur.  Ik kan dan voor je kijken wat de verwachte levertermijn is. 

Een iphone 11. De kleur die ik heb besteld is lila. 

Reputatie 7
Badge +21

@Sarannevb Wij verwachten dat de iPhone 11 64 GB Purple rond 13 december weer op voorraad is. Ik kan helaas geen garantie geven dat je het toestel op deze datum in ontvangt kan nemen omdat het een verwachting is. 

@CreativeS Ik zie 'm staan hoor. En als je nu in je persoonlijke bestelomgeving kijkt? Ik lees daar dat je nieuwe toestel vandaag wordt bezorgd en via de bijgevoegde track & trace-code kun je zien dat de bezorger 'm inderdaad vandaag gaat bezorgen! 

De telefoon is inderdaad keurig afgeleverd. Morgen komt de Apple-siliconen hoes (Beril) binnen, dus kan ik voor haar alles overzetten. Haar telefoon moet beschermd zijn, want voor de tweede keer een telefoon laten vallen op dag van aflevering is een beetje teveel van het goede :sob::innocent:

 

Mijn iPhone 11 Pro Midnight Green met siliconen hoes in de kleur Dennengroen is inmiddels up and running. Wennen, maar heerlijk! :laughing:

 

Dank nog voor je ondersteuning!

Hoi!

Ik heb vandaag (6-12) een iphone 11 pro max gold 64gb besteld. Weten jullie wat de huidige levertijd is? 
 

Dank 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi!

Ik heb vandaag (6-12) een iphone 11 pro max gold 64gb besteld. Weten jullie wat de huidige levertijd is? 

We verwachten dat de iPhone 11 Pro Max 64GB Gold ook bij de levering van 13 december zit. Op Mijn Bestelling kan je bekijken of het toestel al verzonden is. 

 

Heel vreemd dit. Zo veel klanten, inclusief ik, die verkeerd zijn ingelicht over de levertermijnen….

Ik heb vandaag een Iphone 11 white 64GB besteld. In de winkel gaven ze aan dat ik ‘m morgen zou ontvangen. Nu lees ik hier op het forum 20 december pas! Had ik dit geweten, was ik naar de Mediamarkt gegaan. Waar de telefoon wel voorradig is. Dit is echt misleidende marketing te noemen. Ik ben vast niet de enige klant die vandaag een Iphone White heeft besteld, de medewerker heeft het echt wel geweten. 

Hoe zit het met de kosten? Mijn verlenging is per vandaag ingegaan. Ik betaal 25 euro voor de telefoon per maand. Ik neem aan dat deze kosten de eerste factuur er niet bij zitten, bij deze gang van zaken? 

De website is ook niet bijgewerkt. En kom niet aan met een verhaal over het niet hebben van realtime voorraadbeheer. Als een telefoon pas 20 december binnenkomt, dan is ie al langer dan vandaag niet meer op voorraad. 

Groet,

 

Hoi @MariG . Ik snap dat je teleurgesteld bent. Helaas is dit ieder jaar een terugkerend fenomeen. We zijn afhankelijk van de voorraad van apple. Logistiek is hier lastig op te plannen. 

De kosten voor de telefoon blijven hetzelfde. Daar kan ik niks aan veranderen. Ik hoop dat jij het toestel op de twintigste binnenkrijgt! 

Hai ik heb sinds 27 november een iPhone 11 purple besteld  ik dacht voor 21:00 besteld volgende dag in huis niet dus!  Na drie dagen kon ik via  mijn bestelling  zien dat  deze  niet op voorraad is verder geen bericht vind het nu wel lang duren wanneer kan ik mijn toestel verwachten🤷🏽‍♀️

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt 

 

Beste KPN,

 

ik heb zojuist de iPhone 11 64gb black besteld. Weten jullie wat hier van de te verwachten datum is dat jullie deze weer binnen krijgen (ik snap dat er geen garanties gedaan kunnen worden, en dat levering afhankelijk zal zijn van de hoeveelheid bestellingen die voor mij gedaan zijn en aantal geleverde toestellen bij jullie 🙂 )? 

 

Alvast bedankt!

Hoi!

Ik heb vandaag (6-12) een iphone 11 pro max gold 64gb besteld. Weten jullie wat de huidige levertijd is? 

We verwachten dat de iPhone 11 Pro Max 64GB Gold ook bij de levering van 13 december zit. Op Mijn Bestelling kan je bekijken of het toestel al verzonden is. 

 

Dus wanneer wordt het toestel dan daadwerkelijk verzonden? In mijn bestelling staat verder geen datum. 

Reputatie 7
Badge +20

Beste KPN,

 

ik heb zojuist de iPhone 11 64gb black besteld. Weten jullie wat hier van de te verwachten datum is dat jullie deze weer binnen krijgen (ik snap dat er geen garanties gedaan kunnen worden, en dat levering afhankelijk zal zijn van de hoeveelheid bestellingen die voor mij gedaan zijn en aantal geleverde toestellen bij jullie 🙂 )? 

 

Alvast bedankt!

Ha @Carry86 Geen garanties inderdaad, maar ik hoop dat je je nieuwe toestel eind deze week kunt vasthouden! 

 

Dus wanneer wordt het toestel dan daadwerkelijk verzonden? In mijn bestelling staat verder geen datum. 

Hallo @JA1981 Zodra de details daarover bekend zijn zie je ze direct op je bestelpagina! 

Reageer