iPhone 11; bestellen en levering. Als eerste besteld = als eerste in huis

  • 13 September 2019
  • 393 reacties
  • 24609 keer bekeken
iPhone 11; bestellen en levering. Als eerste besteld = als eerste in huis
Reputatie 7
  • Oud Moderator
  • 8191 reacties

Heb je vragen over de levering van de nieuwe iPhone 13? Dan kun je terecht in dit topic: iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties

De nieuwste iPhone 11, 11 Pro en 11 Max nú te koop. Jeej!

In dit topic vind je meer informatie over het bestellen van de nieuwste iPhones en de leveringen. Pre-orderen kon vanaf 13 september. Dus wie er op tijd bij was, heeft als eerste de nieuwe iPhone 11 morgen in huis, zolang de voorraad strekt!

 

27bbbb3e-066f-4eac-aac4-4bae809221c3.png

 

Waar kan ik de nieuwe iPhone bestellen?
Zin in de iPhone 11, iPhone 11 Pro en iPhone 11 Pro Max? Je kunt 'm via de KPN winkel, live chat, in je persoonlijke MijnKPN, 0800-0105 of webshop bestellen.  

 

Als eerste besteld = als eerste in huis!
We behandelen orders in volgorde van binnenkomst. Dus, als eerste besteld = als eerste in huis. Let op, afhankelijk van het type, opslagruimte en kleur kan de voorraad verschillen.
 

Ik heb een de verkeerde iPhone besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Je order wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw bestelkeuze hebben vastgelegd en in het orderproces wordt meegenomen. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd. Let op,  dit heeft gevolgen voor de afleverdatum. Controleer van te voren altijd goed je bestelling!

 

Heb je eerder besteld dan de buurman, maar hij heeft 'm toch eerst in huis. Hoe kan dat?
First come, first serve, is het motto. Wie als eerste besteld, krijgt het toestel ook als eerste geleverd. Toch kan het voorkomen dat je eerder besteld hebt dan iemand die je kent waarvan het toestel al binnen is. We krijgen verschillende uitvoeringen (11, Pro, Pro Max), kleuren én geheugencapaciteit. iPhones binnen. Als er naar een specifieke kleur veel vraag is, dan is een andere kleur misschien nog wel op voorraad. Zodra wij de iPhones binnen hebben, wordt de order verwerkt op basis van de door jouw gekozen specificaties op volgorde van binnenkomst. 
 

Schaarste iPhone 11
We bestellen bij Apple ruim van te voren een groot aantal toestellen. Helaas krijgen we niet alle iPhones meteen binnen. We worden wekelijks opnieuw bevoorraad. Zodra de nieuwe lading binnen is, verwerken we de openstaande bestellingen. Er is landelijke schaarste vanuit Apple's distributiecentrum. Alle providers krijgen maar een beperkt aantal toestellen geleverd. Daarom is het lastig om precies aan te geven wanneer je het toestel kunt verwachten. Contact opnemen met de helpdesk voor de levering van je toestel heeft helaas weinig zin. Zodra we jouw order verwerken, ontvang je een mail /sms en kun je de bestelling volgen.  
 

Waar is mijn iPhone? Volg je bestelling
Volg je bestelling heel eenvoudig op; Mijn bestelling KPN. Vul je postcode en bestelnummer in. Het bestelnummer heb je in de mail ontvangen.


Wat is de levertijd als ik nu bestel?
Op de bestelpagina proberen we je zo stipt mogelijk te informeren over de verwachte levertijd. Helaas is dat niet altijd mogelijk. Door de grote populairiteit van de nieuwste iPhones kan enkele dagen tot 4-6 weken duren voordat je bestelling bij je thuis wordt afgeleverd. Dit kan per model, kleur en opslagruimte verschillen. Kies hier je nieuwe iPhone 11 en zie wanneer het toestel ongeveer geleverd wordt.

 

Plaatje hieronder is een voorbeeld met de iPhone 11 black 64 GB*

bb7542cc-e355-4c23-88eb-795f36175e24.png

*De site is een dynamisch bestelpagina, de werkelijke levertijd kan verschillen dan het getoonde voorbeeld. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.

Edit: tekst aangepast. 


393 reacties

Reputatie 7
Badge +30

@Naynies welkom! Het gaat om de 64 GB variant? Die verwachten we eind van de week weer. Hopelijk zit er dan ook eentje voor jou bij! Je wordt per mail op de hoogte gehouden hierover 🙂.

Waarom staat er vandaag op de site ‘vandaag besteld, morgen in huis’  bij Iphone 11 64gb purple? En toch krijg ik vandaag een statusupdate waarin gemeld wordt dat deze niet voorradig is. Dat is al de  tweede keer dat ik deze status melding krijg.

wanneer wordt mijn toestel nou geleverd?

Ik word echt van het kastje naar de muur gestuurd.…

Ik vind het ook echt niet meer van deze tijd dat je twee weken op een toestel moet wachten

Reputatie 7
Badge +30

Hey @Sastel , welkom! We hebben je bericht samengevoegd met dit verzameltopic. De 64GB iPhone verwachten we eind van de week weer. Je krijgt een mailtje zodra hij beschikbaar en verzonden is.

De iphone 11 64 GB, black, was op 10 december niet in voorraad in de winkel. Dan bestel ik hem voor u online zei de medewerker, heeft u hem morgen 11 december in huis. U moet er wel voor thuis blijven, want we mogen hem aan niemand anders overhandigen. Dus thuis gebleven. Kreeg ik een melding dat hij niet in voorraad en was en dat men niet wist hoe lang het ging duren. Wanneer ik dat in de winkel geweten had, had ik naar een alternatief gezocht. Zeer teleurstellend. De vraag is dus, heeft iemand een idee hoe lang dit kan gaan duren?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hallo, 

Afgelopen week (woensdag 11-12) een nieuwe iphone 11 white 64gb besteld. Naderhand bleek de iphone niet op voorraad. Momenteel zit ik dus zonder telefoon, omdat ik ervanuit ging dat ik hem de volgende dag in huis zou krijgen. Het nare is dat ik van tevoren niet ben ingelicht dat iphone niet op voorrraad was. Dit vind ik persoonlijk een beetje misleidend. Wanneer komt de telefoon wel binnen? 

 

Mvg

 

 

Ik heb de iphone 11 128gb white besteld, krijg net helaas een mailtje dat deze niet meer in de voorraad is. Wanneer krijgen jullie hem weer binnen??  

Reputatie 7
Badge +30

Jammer dit te horen, Peter. Ik kan je echter niet met zekerheid zeggen wanneer je hem gaat ontvangen. De zwarte iPhone 64GB hebben we als het goed is vandaag weer nieuwe van binnengekregen. Maar of jouw exemplaar daar dan bij zit kan ik niet nagaan. Je krijgt per e-mail bericht zodra hij verzonden wordt. 

 

Hetzelfde geldt voor jou, H. Phijfers. Van de witte versie verwachten we eind volgende nieuwe voorraad. Als die van jou daar bij zit krijg je dan een mailtje. 

Vandaag ontvangen. Valt dus mee. Het vervelende is dat je anders wordt voorgelicht en vervolgens niemand weet hoe lang het gaat duren. Consument wil graag weten waar hij/zijlaan toe is. 

Beste KPN. 

Kunnen jullie mij vertellen wat de levertijd is van de Iphone 11 Black 64 GB?

Op de site stond direct leverbaar toen ik bestelde en nu blijkt dat niet zo te zijn.

Als ik dat had geweten was ik naar de KPN store gegaan om de telefoon te halen.

Groetjes Megan.

Forum staat vol met zulke berichten… als ik zelf ook wat meer onderzoek had gedaan, dan had ik ook geweten dat ik met bepaalde versies wat langer had moeten wachten. Of je de telefoon in de KPN winkel sneller had gehad durf ik wel te betwijfelen. Overigens hebben we maar een weekje langer hoeven wachten op de iPhone 11 Pro Zilver van mijn vriendin.

Hoi @MeganR . Dat is natuurlijk een domper.

Ik verwacht op korte termijn nieuwe voorraad. Ik zeg met nadruk ‘verwacht’ want ik kan niks beloven. Ik wil je adviseren de komende dagen je bestelstatus in de gaten te houden.

@PeterReinders : Gelukkig viel het mee maar ik snap je punt helemaal. 

@ElisabethO : We hopen dat er 20-12 nieuwe voorraad is. Dat is de voorspelling. Nogmaals: ik kan niks beloven maar ik heb goede hoop!

Weten jullie ook wanneer de nieuwe batch aankomt met de zwarte iPhone 11’s 64gb zwart??

jullie hebben al een tijdje voorraad problemen wat wel enige lichte irritatie opwekt.

hoop dat het snel wordt opgelost.

ik zie namelijk geen verplichten nog bij KPN als het zo lang duurt dan kan ik beter misschien naar een andere provider toe met wel voorradige telefoons...

Afgelopen donderdag me abonnement verlengt met een toestel iPhone 11 black 64 gb vandaag besteld morgen in huis nu paar dagen verder blijkt dat hij niet op voorraad is kpn gebeld weten niet wanner hij komt raar dat er niks word aangegeven op de site iPhone wel in de winkel op voorraad ??

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +30

@Hhnf11 en @Kevindb3 we verwachten eind van de week weer nieuwe voorraad, Kevin. Hopelijk zit de jouwe er dan bij 🙂 Je krijgt een e-mail zodra hij verzonden wordt.

Ik heb ruim twee weken geleden een Apple iPhone 11 128GB, (PRODUCT)RED besteld (vandaag besteld morgen in huis) als kado voor mijn dochter. Ik heb nog steeds niets in huis en geen duidelijkheid wanneer hij geleverd kan worden.

Ik heb een andere bestelling gecancelled omdat die niet leverbaar was zodat ik de telefoon op tijd in huis zou hebben. Op moment van bestellen moet dit duidelijk aangegeven worden. 

Vandaag opnieuw bericht gehad dat hij niet op voorraad is. En geen uitzicht wanneer wel. 

Ik zie hier dat ik niet de eerste ben en dat voorraadmanagement en communicatie al langer probleem is. 

 

*Admin: bericht verplaatst naar bestaand topic

 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +21

@SvenL, de volgende levering voor dit toestel wordt eind deze week verwacht. Ik hoop dat hij alsnog voor de Kerst er is, je kan jouw bestelling volgen via de bestelstatuspagina.

Reageer