Beantwoord

iPhone 11 bij KPN dubbel betaald

  • 13 December 2019
  • 9 reacties
  • 230 keer bekeken

Net als bij Jeffry hebben wij 2 x betaald voor een bestelling van de iPhone 11 Pro
Op 3/11 met bestelnummer (...) heb ik naar rekeningnummer NL56BNPA0227696166 € 1.244,00 betaald.
(hier heb ik geen factuur van ontvangen???!!  )
 

Op factuur (...) van 6 december jl Klantnummer (...) wordt dit bedrag nogmaals meegenomen in de factuur afgeschreven naar KPN reken ringnummer NL83 INGB 0000 3255 13.

Wij zijn nu in het buitenland en lastig bereikbaar.
Graag correct tie per omgaande 

Joppe van der Poel

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
 

icon

Beste antwoord door Bart_ 19 December 2019, 12:05

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Joppejr Ik ben het probleem helaas enkele malen vaker tegengekomen. Je hebt al de nodige informatie gegeven (ik heb het uit beeld in je profiel geplaatst) maar ik heb nog enkele gegevens van je nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt? Dan ga ik er achteraan. 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Joppejr Ik heb nog geen antwoord van je gekregen zie ik. Ik wil je graag verder helpen, maar dan heb ik nog wel de gegevens nodig waar ik om vroeg. Wil je deze nog in je profiel zetten? 

ga ik doen, ik ben in Afrika en had even een paar dagen geen bereik

 

gedaan, hoewel er niet voor alle gevraagde gegevens velden beschikbaar waren

 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @joppejr1 Dank hiervoor. Maar ik mis nog wel de naam van de contractant, het mobiele nummer en de adresgegevens. Die heb ik wel echt nodig. 

in mijn profiel staat het wel ?????

Menke & van der Poel Mediation vof

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +20

Ik zie ze nu wel, @joppejr1 Ik ga er achteraan en laat het je weten zodra ik de zaak duidelijk heb. 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @joppejr1 Ik kreeg vanochtend de terugkoppeling. In jullie geval is er iets misgegaan bij onze leveringspartner. Het bedrag is gecrediteerd en komt zo snel mogelijk weer naar je toe. 

bedrag ontvangen  en bedankt voor de vlotte afhandeling

 

Reageer