Beantwoord

iphone 11 postnl app fout.

  • 18 September 2019
  • 6 reacties
  • 288 keer bekeken

Gisterenavond kregen we via PostNL het bericht dat vandaag de bestelling geleverd zou worden.
rond 11.00 vanochtend is de status in de app veranderd naar morgen.
Bij navraag bij KPN is dit zelfs pas vrijdag het geval.
ze hebben het fout in de PostNL app gezet is het antwoord van KPN. Vervoerder weet niks van de zending af namelijk als je het nu vraagt waarom de datum is verzet.
een hoop mensen zullen teleurgesteld worden door dit bericht. Jammer.
misschien handig om dit duidelijk even te communiceren met de klanten.
icon

Beste antwoord door Shazaro 19 September 2019, 13:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28
@Shazaro

Vervelend dit bericht, maar het bericht is wel juist.

KPN heeft bij PostNL aangekondigd dat de iPhones eraan komen, zodat ze er rekening mee kunnen houden. Nu heeft PostNL bij een aantal klanten in de app gezet dat de levering donderdag (morgen) plaats gaat vinden. Dit is niet het geval. Levering vindt op z'n vroegst vrijdag plaats.
Dat weet ik. Maar het wel zo handig van KPN dat ze dit wel even vertellen tegen de mensen. Niet dat ze morgen weer een hoop belletjes krijgen van hoopvolle klanten. Het is tenslotte morgen de dag dat hij uit komt. Mensen zitten er niet op te wachten om die extra dag te wachten. Gewoon netjes als KPN dit duidelijk communiceert.
Reputatie 7
Badge +28
Helemaal eens.
Hoi @Shazaro . Dit had inderdaad wel beter gekund. Mijn excuses dat je op het verkeerde been bent gezet.
Ik zal dit nogmaals intern aankaarten.
dat zou inderdaad fijn wezen.
ik hoop dat er niet alleen over gesproken wordt maar dat er ook iets aan gedaan wordt om dit voortaan te voorkomen of de klanten op de goede dag hun telefoon geleverd krijgen.
Reputatie 7
Badge +28
Maar morgen is dan de grote dag. Veel plezier met die mooie telefoon.