Beantwoord

Iphone 11 pro max niet leverbaar?

  • 26 March 2020
  • 6 reacties
  • 201 keer bekeken

Badge

Goedemiddag,

Ik heb gister mijn abonnement bij een andere provider stopgezet, en overgestapt naar kpn.

Ik kreeg de mail dat de Iphone 11 Pro max tijdelijk niet leverbaar is.

 

Ik snap dat het tijdens de corona crisis langer kan duren dan normaal.

Op de site staat dat ze weer leverbaar zijn vanaf 26 Maart.

Mijn vraag is of er al iets hierover bekend is.

 

Omdat mijn abonnement bij mijn oude provider over 10 dagen afloopt.

En dan onbereikbaar zal gaan worden omdat ik nog geen sim kaart heb van kpn, deze krijg je pas als je abonnement in gaat en dat is vanaf de afleverdatum van het toestel. 

 

Dus mijn vraag is, wanneer jullie verwachten dit toestel weer bij jullie op voorraad is. Omdat op de website staat vanaf 26 Maart (Vandaag)

 

Met vriendelijke groet.

 

Loucky

 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 29 March 2020, 19:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

HI Loucky, welkom op het forum. 

Ik zal even beginnen met iets dat mij opvalt. Het opzeggen van je huidige provider is niet nodig en ook niet gewenst. Wij kunnen dan namelijk je nummer niet overnemen. Mijn advies is om ze te verzoeken om de opzegging ongedaan te maken voor nu, zonder daar te verlengen. Wanneer je via ons bestelt met nummerbehoud zullen wij zelf het abonnement voor je opzeggen. 

Wat je toestel betreft, welke iPhone 11 Pro Max heb je besteld? Kleur en geheugengrootte. Dan kan ik precies nakijken hoe dat zit. 26 maart zal, logischerwijs, niet kloppen. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je. 

Badge

Goedenavond,

Mijn nummer niet kan behouden maakte voor mij niet uit. Had ook aangevinkt een nieuw nummer wilde. 
 

Ik had de Apple iPhone 11 Pro Max 256GB, Space Grey. Besteld.

 

mvg loucky.

Reputatie 7
Badge +24

Duidelijk, dan maakt het inderdaad niet uit. Dat maakt het in dit geval wel iets lastiger. Zou je ook je 06 nummer willen invullen waarop je nu bereikbaar bent? Dan neem ik even contact met je op aangezien tijd een issue is. 

Badge

Ik kon het kopje voor mobiele niet vinden. Dus heb het bij: Klantnummer (mobiel). Ingevuld

 

mvg

loucky

Reputatie 7
Badge +24

Top. Update voor de meelezers: de huidige bestelling is nu geannuleerd, we hebben een nieuwe bestelling geplaatst met een toestel dat wél op voorraad is. Dit in de hoop dat het volgende week zal kunnen worden bezorgd voordat het huidige nummer uit de lucht gaat. 

Loucky, je weet me hier te vinden mocht het nodig zijn. 

Reputatie 7
Badge +24

Wederom een update: het is gelukt, afspraak is ingepland. :relaxed:

Edit: Telefoon is ontvangen.