Beantwoord

Iphone 11 pro max, wat is de levertijd?

  • 2 October 2019
  • 7 reacties
  • 1164 keer bekeken

Ik wil graag een Iphone 11 pro max bestellen met abonnement. Hie lang duurt het voordat het bezorgt word naar mijn adress?
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 3 October 2019, 19:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Florentius, welkom bij ons.

Dit kan ik voor je nakijken. Welke wil je precies? Welke kleur en met hoeveel opslagruimte?

Ik hoor graag van je.
Ik wil graag een Iphone 11 pro max bestellen met abonnement. Hie lang duurt het voordat het bezorgt word naar mijn adress?
Iphone 11 pro max midnight green
Hi Florentius, welkom bij ons.

Dit kan ik voor je nakijken. Welke wil je precies? Welke kleur en met hoeveel opslagruimte?

Ik hoor graag van je.

Iphone 11 pro max 265gb midnight green
Reputatie 7
Badge +24
De verwachte leveringsdatum voor dat toestel is 18 oktober. Mocht je de Silver overwegen, die wordt vanaf 11 oktober verwacht.

Beste KPN, kunnen jullie aangeven wat momenteel de levertijd is van de iphone 11 pro 256 gb space grey..?

hij is 23 okt besteld. De verkoper in de kpn winkel beweerde dat ie de volgende dag geleverd zou worden, maar dat blijkt niet te kloppen...😞

vr groeten,

beller123

Hi KPN,

 

zojuist de 11 max 64gb midnight green besteld, kunnen jullie aangeven wanneer jullie kunnen leveren?

 

Groet,

 

Reputatie 7
Badge +24

Beste KPN, kunnen jullie aangeven wat momenteel de levertijd is van de iphone 11 pro 256 gb space grey..?

hij is 23 okt besteld. De verkoper in de kpn winkel beweerde dat ie de volgende dag geleverd zou worden, maar dat blijkt niet te kloppen...😞

vr groeten,

beller123

 

Hi beller, ontzettend sorry voor de vertraging. Op moment van schrijven verwachten wij de volgende levering op 2 november, daarna binnen ongeveer 2 dagen bij jou. 

 

Hi KPN,

 

zojuist de 11 max 64gb midnight green besteld, kunnen jullie aangeven wanneer jullie kunnen leveren?

 

Groet,

 

Volgens de laatste update zijn deze op voorraad. Wat zie als je hier inlogt? 

Â