Beantwoord

iPhone 11 winkelvoorraad

  • 9 July 2020
  • 6 reacties
  • 109 keer bekeken

Hallo,

 

Zouden jullie mij kunnen vertellen of de iPhone 11 zwart met 64 GB op voorraad is in de winkel in Zoetermeer? 

Met vriendelijke groet,

Demi

icon

Beste antwoord door Susan_ 12 July 2020, 13:45

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Demivd ,

Ik adviseer jou om gewoon even langs de winkel in het Stadshart te lopen. Dan weet je waar je aan toe bent. Want de voorraad kan iedere dag anders zijn. 

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @Demivd, en welkom op het Forum!

Er is een mogelijkheid om de voorraad van een KPN winkel te bekijken voor ons als klantenservice. Echter ben ik hier altijd wel voorzichtig in, want wat nu de voorraad is kan over 2 uurtjes weer anders zijn. Ik wil ook geen valse hoop geven. Dus je kan het beste inderdaad even langslopen, indien mogelijk, en kijken of hij op voorraad is. Zo niet kan je hem ook daar laten bestellen met een bepaalde levertijd. 

Heb je hier nog meer vragen over? Dan hoor ik het graag!

Beste Susan,

Bedankt voor de reactie! Ik zal graag de winkelvoorraad willen weten en ik begrijp dat dat binnen 2 uurtjes weer veranderd kan zijn. Aanstaande woensdag mag ik mijn telefoon verlengen, dus ik ga sowieso die dag naar de winkel.

Met vriendelijke groet,

Demi

Reputatie 7
Badge +21

@Demivd goed ik heb meteen even gekeken! Er is op dit moment nog een ruime voorraad van de iPhone 11 64GB black in de KPN winkel in Zoetermeer :blush:

Dat is fijn om te weten. Hopelijk blijft het zo en kan ik gelijk van een nieuwe telefoon profiteren 👍🏼😊

Reputatie 7
Badge +21

Ja laten we daar vanuit gaan! Laat je het nog even weten hier zodra je hem hebt? :wink:

Reageer